הצורך בנישואין
לאו דוקא על פי ההלכה הוא לדעתי מיסוד הזוגיות ועיגונה.
זה נצרך ובצדק לקבלת הטבות (כאשר ישנן כאלו.. כגון מע"מ 0 ברכישת דירה....).
למיטב הבנתי, הסיוע ככל שהוא קיים מטרתו עידוד הקמת התא המשפחתי והילודה (לא באופן מוגזם כמובן...) כהמשך קיום העם.
לשם כך בהחלט נדרשת מסגרת כלשהי לאו דוקא הלכתית שתמנע פרצות.
אגב ובאופן לא פופולארי, מהנימוק דלעיל אני לא סבור שנכון להכיר בזוגות חד מיניים בכל הנוגע להטבות הקשורות לעידוד התא המשפחתי כאמור.
לגופו של ענין, באמת מה הטעם בנישואין?? מכל היבט שהוא הם דיי מיותרים...