מדינת הלכה 2

נישואים אזרחיים

שהיה הזדמנות נדירה בממשלה האחרונה לעשות משהו בעניין הזה
ולפתור בין היתר גם את עניין הממזרות
וגם זה פוספס בגלל משחקי אגו של חברי הקואליציה, בעלי וחסרי הניסיון כאחד.
מי יודע כמה עוד נבכה על זה
 
שים לב

שהם בכלל פנו לבית משפט, ובית המשפט היה צריך לפנות לבית הדין, לפי החוק. איזה מדינה מבאסת ;(
 
בית המשפט

לא יכול לעזור כלום בעניין
כי מה יעזור שהוא יורה לרשום את הילד כיהודי?
כשהוא ירצה להינשא, בית הדין הרבני לא יתן לו, ושם בודאי שבית המשפט לא יכול להתערב.

הפתרון כאמור הוא אך ורק חוק המאפשר נישואים אזרחיים
ואז אני מאמין גם לזוג ההורים וגם לילד עצמו הרבה פחות משנה איך הוא יהיה רשום.
 

שייק14

New member
אני מאמין

שיש מספיק יהודים טובים שסתם ככה הרבה יותר נוח להם שהם נחשבים כיהודים רגילים
ואין שום סיבה למנוע זאת מהם בגלל שחרדים בא להם להחמיר את נפשם למוות
 
נישואים

מי שלא מאמין בדת..אז מה העניין בנישואים?מה הטעם בזה?
אפשר לחלוק ולבנות חיים משותפים,לעשות הסכם ממון...מה העניין להיות מוגדר כנשוי?
 
לא משנה איך קוראים לזה

אבל זה צריך להיות הסכם כתוב ומחייב מאוד
מדובר על עתיד של ילדים, עתיד כלכלי ועוד.
 
זה לא אמונה

רוב העולם בכלל לא חושב...
זה טייס אוטומטי שאומר לך שנישואין עושים ברבנות כמו כולם.ובגיל שמונה ימים עושים ברית מילה,כמו כולם...
וזה לא רק בדת..
כולם עושים מה שכולם עושים...
 
ובחרת בחיים

דוג׳ קטנטונת:
לרוב חברותי (לשעבר) מהסמינר יש 6-7 ילדים.
אני בחרתי לחיות..
 
אני חושב

שזה ישאר ברמת הדוגמאות הבודדות

למרות שמה שציינת היא דוגמא רצינית
לא יודע כמה זה רלוונטי לאחרים שלמרות היותם חושבים יכולים לבצע את זה
 
יש לי בלי סוף

דוגמאות.
בכל מקרה אתה צודק, הרלוונטיות לא תמיד קיימת. מצד שני אני חושבת שרלוונטיות אפשר לייצור, וגם אם משהו לא רלוונטי כרגע, הוא יכול להיות רלוונטי מחר.
 
למעלה