מדוע שירשרת את הודעתי

אל תכעס אליהם

הם לא רוצים הרבה שרשורים של ביקורת, אז הם מרכזים את כל ההודעות ביחד. ככה הם מנסים להתמודד עם האמת, להעלים אותה שתוך שרשור קיים.
 
דווקא לא מדויק

בדר"כ כלל הפורום הזה ממעט מאד בסתימת פיות, לפחות למיטב ידיעתי. אבל זה לא סתימת פיות, זה נסיון להצניע ביקורת, וזה אולי מסריח, אבל כשר למהדרין.
 

אשרת

New member
לא נראה שאחד ממנהלי הפורום פה

שרשר את הודעתו של מולקו כי הוא מתח ביקורת על שינוי.. כנראה ששניכם סובלים מתסביך הרדיפה. דווקא מי שמחוק הרבה ומאוד, זה הפורום שממנו אתה מגיע. מרצ
 

מולוקו

New member
זה לא יעבור לסדר היום, מ.הפורום

אתם לא תמחקו הודעה לאף אחד, ואת אשרת לא רואה דברים פשוטים תוך שתי שניות נעלמה ההודעה שלי בשירשור לא רלוונטי בכלל. תסביך רדיפה? על מה את מדברת בכלל, או שמצאת איזו מילה להשתמש בה. מרץ לא עושים שטויות כאלה. חוץ מזה יש לך שגיאת כתיב, {שמחוק} כנראה התכוונת שמוחק.
 

אשרת

New member
הנהלת פורום מרצ לא מוחקת הודעות?!

הצחקת אותי. כנס לפורום מרצ ותשאל שם כמעט את כל המשתתפים שאינם תומכי מרצ, מה ההנהלה עושה שם. אם אתה לא יודע מה הולך שם, שב ותשתוק. וזאת לא טעות כתיב, אם כבר טעות הקלדה.
 
לומדים לשרשר

יש נו שרשור גדול בנושא התוכנית הכלכלית ואין שום סיבה לפתוח שרשור חדש. מס' משתמשים פתחו שרשורים חדשים ועל מנת לשמור על הסדר בפורום השאלות שרשורו. בדיוק כמו השאלות לאירוח משורשרים להודעה הראשית.
 
יש עם זה בעיה

שרשורים בני יותר מ-3 ימים הולכים ונעלמים מהעמוד הראשון, אז אם מישהו רוצה עדיין לדון באותו נושא (אחרי שעברו 3 ימים), הוא חייב לפתוח שרשור חדש.
 
יפה מאד

אז מה יהיה עם השרשורים הללו http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=232&msgid=15802199 http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=232&msgid=15794309 אחד מהם פורסם לפני הודעתו של מולוקו, ולא הועבר לשרשור שנוגע לתוכנית, והשני פורסם בבוקר, אבל הייתם פה בשביל להעביר גם אותו, ולא העברתם, אני חושב שזה ראוי להסבר מדוע הודעה של X ו Z עוברת לשרשור מסוים, ואילו הודעות של A ו B לא עוברות. מעניין, לא?
 
בקשר לשרשור שלי

הוא מדבר על הרבה יותר והוא נרשם לאחר שנתקבלה החלטה רשמית. בנוסף יש בו קריאה לחברי המפלגה להתעשת ולמנוע את מה שקורה. לדעתי הוא ראוי לשרשור חדש, אני שמח שמנהלי הפורום הסכימו אתי.
 

אנדרי ז

New member
פיתרון לתעלומה המרתקת

מה לעשות, לא תמיד יש לנו זמן להתעסק עם זה... היית מאמין? תמיד אפשר לשלוח לנו מסרים עם קישורים לשרשורים שלדעתכם כדאי לחבר ביניהם.
 

אנדרי ז

New member
היית מאמין?

הודעה היא פעולה פשוטה יחסית שמתבצעת תוך כדי גלישה בפורום. לצורך ביצוע פעולות אדמיניסטריביות יש צורך להיכנס למימשק מיוחד, פעולה שדורשת זמן ומאמץ גם כשאותו מימשק עובד חלק... פרט לכך אני לא נוהג לבצע שרשורים בלי לבדוק קודם במה מדובר, ומעבר על שרשור גם כן מצריך זמן. מקובל עליך שרלוק?
 

מולוקו

New member
גרשון היקר,

אני לא כתבתי על התוכנית הכלכלית. ההודעה שלי היתה פשוטה שהשר טומי לפיד שם לו למטרה להפוך את שכבת הביניים שבחרה בשינוי לשכבה ענייה. אין פה מילה אחת שאומרת תוכנית כלכלית. אין פה פסיק שמרמז משהו על סעיפי התוכנית הכלכלית. יש בהודעה תמרור אזהרה לשינוי כי בעבור זה הם לא קבלו מנדטים. אתה צריך להבין ששינוי עלתה ל15 מנדטים לא בגלל שארבעה אנשים הצביעו עבורה, כמו בפורום הזה שארבעה אנשים עושים ככל העולה על רוחם, מתחפשים לכל מיני פרצופים וירטואלים שאין בהם ולא כלום לשינוי, ואחרים מצונזרים. לא פעם ולא פעמיים הורדתם לי הודעות, מחקתם קיצצתם ועשיתם ככל העולה על רוחכם.להבא תלמד אתה לשרשר, ותלמד שאני מתכוון למה שאני אומר. והמבין יבין...
 
למעלה