ואגב, אני בעד רכבות לילה גם מאשקלון/אשדוד/רחו
בות, אבל זה סוג אחר של שירות, ואם כבר אז גם בקווים פרבריים אחרים ובכל הרשת כמעט יש מקום לקווי לילה, לא בהכרח דרך נתב"ג. בכל אופן, ההצעה שלך להגיע באוטובוס מבאר שבע לשדרות ומשם להמשיך ברכבת הא מגוחכת. אף אחד לא יעשה את הטיול הזה רק כדי שהרכבת תצליח למלא עוד קרון.
ואגב, אני בעד רכבות לילה גם מאשקלון/אשדוד/רחוזה לא רק ביקושים
גם אם אפשר להכניס את כל נוסעי קו הלילה לאוטובוס, יש חשיבות בהפעלת הקו בכל שעות היממה בהיותו אחד מקווי השלד של התחבורה הציבורית בישראל. אני מסכים, אגב, שתחנת להבים-רהט לא צריכה להיכלל בקו הלילה. קרית גת כנראה שכן, ולא בזכות גודלה אלא בשל ריחוקה היחסי מכל עיר אחרת על התוואי.
בות, אבל זה סוג אחר של שירות, ואם כבר אז גם בקווים פרבריים אחרים ובכל הרשת כמעט יש מקום לקווי לילה, לא בהכרח דרך נתב"ג. בכל אופן, ההצעה שלך להגיע באוטובוס מבאר שבע לשדרות ומשם להמשיך ברכבת הא מגוחכת. אף אחד לא יעשה את הטיול הזה רק כדי שהרכבת תצליח למלא עוד קרון.