עדיף לעשות שימוש במספרים בלבד.
בגלל העברית לתייר זה כמו: 75ส 24ญ 39ฝ 83ฏ
בשביל הקטע הוספתי מקלדת תאילנדית לפלאפון. אם אפשר לסבול את א שנראית כמו X כסימון אות יחיד הרי ששימוש נרחב יותר באותיות עבריות דומה יותר לכותרת מבחינת חוסר הנהירות לתייר שלא מכיר את הא"ב העברי. אין לי מושג מה האותיות ציימגות ואל תצפו ממני להקליד אותן שוב במדוייק, הצורות די דומות מבחינת הסגנון הטיפוגרפי והשימוש בהן כדוגמה נועד להמחיש כתב אלפביתי זר שאין לרובנו כוונה כלשהי ללמוד.
 
ฃ ญ ฌ ฒ ๒ ช ฆ่ จ ๑ ฏ ฐ ง כולם בלתי אפקטיביים באותה המידה.
עדיף לעשות שימוש במספרים בלבד.
לצורך נגישות לתייר ופישוט המערכת.
לתת את האות א' רק אם זה להבדלה בין שני כיוונים שונים הנוסעים באותו כיוון בכביש מסוים או חלופה עם הפרש תחנות קטן מהמסלול המקורי.
מקרים בהם השימוש באות א' להבדלת כיוונים כאשר שני הכיוונים נוסעים באותו כיוון הכביש מסוים נכון: 53/53א ו 91/91א בפתח תקווה, 5/5א ו 42/42א בחיפה, 18/18א בראשון לציון.
מקרים אחרים בהם יש שימוש נכון באות א' לחלופות ללא הפרש ניכר ממסלול הקו: 28/28א ו 66/66א בירושלים, 49/49א בפתח תקווה, 11/11א בחדרה.
יש מקרים שיש מספור נכון אך חלופת הא' אינה צריכה להיות חלופה הבסיס כמו קו 4/4א' באשקלון שקו 4א' הינו חלופת הבסיס ו 83/83א בירושלים.
יש מקרים בהם שיש קווים עם חלופה עם האות א' אך חלופה זאת צריכה להיות קו בפני עצמו למשל קו 2/2א בחולון, קו 15/15א בחדרה.
ויש את קו 1א בנתניה שהאות א' בו מיותרת לחלוטין כיוון שאין שם קו 1 אז אפשר להוריד את ה א' מהמספר.
אבל לא לתת בשום אופן את האות א' לשני קווים שהינם שני קווים שונים במובהק כמו שהיה עם קווים 13/13א בירושלים אף בסוף קו 13א שינה מספרו ל 29.