מדוע מרמים אותנו בנושא המרתון

מצב
הנושא נעול.

aaa123

Member
מדוע מרמים אותנו בנושא המרתון

מדוע מרמים אותנו בנושא המרתון
בלינק הבא לא כתוב שיש שינוי בקו 56 בגלל המרתון אבל כשיצאתי לכיוון קו 56 באבן גבירול פינת פנקס ראיתי שיש שם משטרה ואין תנועה ולשאלתי אם אין אוטובוסים שוטר ענה לי שרק משם והצביע לכיוון של דרך נמיר.

[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=7030[/URL]
 

אוהד1110

New member
קו 56 מופעל ע"י חברת קווים ולא ע"י חברת דן

מדוע מרמים אותנו בנושא המרתון
בלינק הבא לא כתוב שיש שינוי בקו 56 בגלל המרתון אבל כשיצאתי לכיוון קו 56 באבן גבירול פינת פנקס ראיתי שיש שם משטרה ואין תנועה ולשאלתי אם אין אוטובוסים שוטר ענה לי שרק משם והצביע לכיוון של דרך נמיר.

[URL]http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=7030[/URL]
קו 56 מופעל ע"י חברת קווים ולא ע"י חברת דן
 

aaa123

Member
נכון. הייתי מציע להוסיף למספר קו אות שמייצגת את המפעיל שלו

קו 56 מופעל ע"י חברת קווים ולא ע"י חברת דן
נכון. הייתי מציע להוסיף למספר קו אות שמייצגת את המפעיל שלו
מיד אחרי המספר.
במלים אחרות עבור קו 56 יכול להיות רשום 56ק כאשר עבור קו 45 דן יכול להיות רשום 45ד.
אני חושב שזה יגרום לזה שפחות אנשים יתבלבלו.
&nbsp
בלי קשר רצוי היה שיהיה מקום אחד בו יתרכזו כל ההודעות על השינוי בזמני הקווים כי אנשים בדרך כלל לא נאמנים לחברה אחת ונוסעים פשוט באוטובוס שמביא אותם ליעד שיכול להיות לפעמים בחברת דן ולפעמים לא,ןלפעמים שילוב של אוטובוסים מחברות שונות.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אני מתנגד לשימוש באותיות במספר הקו.

נכון. הייתי מציע להוסיף למספר קו אות שמייצגת את המפעיל שלו
מיד אחרי המספר.
במלים אחרות עבור קו 56 יכול להיות רשום 56ק כאשר עבור קו 45 דן יכול להיות רשום 45ד.
אני חושב שזה יגרום לזה שפחות אנשים יתבלבלו.
&nbsp
בלי קשר רצוי היה שיהיה מקום אחד בו יתרכזו כל ההודעות על השינוי בזמני הקווים כי אנשים בדרך כלל לא נאמנים לחברה אחת ונוסעים פשוט באוטובוס שמביא אותם ליעד שיכול להיות לפעמים בחברת דן ולפעמים לא,ןלפעמים שילוב של אוטובוסים מחברות שונות.
אני מתנגד לשימוש באותיות במספר הקו.
פרט למקרים מסוימים להוספה של האות א'.
 

Ccyclist

Well-known member
בגלל העברית לתייר זה כמו: 75ส 24ญ 39ฝ 83ฏ

אני מתנגד לשימוש באותיות במספר הקו.
פרט למקרים מסוימים להוספה של האות א'.
בגלל העברית לתייר זה כמו: 75ส 24ญ 39ฝ 83ฏ
בשביל הקטע הוספתי מקלדת תאילנדית לפלאפון. אם אפשר לסבול את א שנראית כמו X כסימון אות יחיד הרי ששימוש נרחב יותר באותיות עבריות דומה יותר לכותרת מבחינת חוסר הנהירות לתייר שלא מכיר את הא"ב העברי. אין לי מושג מה האותיות ציימגות ואל תצפו ממני להקליד אותן שוב במדוייק, הצורות די דומות מבחינת הסגנון הטיפוגרפי והשימוש בהן כדוגמה נועד להמחיש כתב אלפביתי זר שאין לרובנו כוונה כלשהי ללמוד.
&nbsp
ฃ ญ ฌ ฒ ๒ ช ฆ่ จ ๑ ฏ ฐ ง כולם בלתי אפקטיביים באותה המידה.
 

DanBus43Maalit72

Active member
עדיף לעשות שימוש במספרים בלבד.

בגלל העברית לתייר זה כמו: 75ส 24ญ 39ฝ 83ฏ
בשביל הקטע הוספתי מקלדת תאילנדית לפלאפון. אם אפשר לסבול את א שנראית כמו X כסימון אות יחיד הרי ששימוש נרחב יותר באותיות עבריות דומה יותר לכותרת מבחינת חוסר הנהירות לתייר שלא מכיר את הא"ב העברי. אין לי מושג מה האותיות ציימגות ואל תצפו ממני להקליד אותן שוב במדוייק, הצורות די דומות מבחינת הסגנון הטיפוגרפי והשימוש בהן כדוגמה נועד להמחיש כתב אלפביתי זר שאין לרובנו כוונה כלשהי ללמוד.
&nbsp
ฃ ญ ฌ ฒ ๒ ช ฆ่ จ ๑ ฏ ฐ ง כולם בלתי אפקטיביים באותה המידה.
עדיף לעשות שימוש במספרים בלבד.
לצורך נגישות לתייר ופישוט המערכת.

לתת את האות א' רק אם זה להבדלה בין שני כיוונים שונים הנוסעים באותו כיוון בכביש מסוים או חלופה עם הפרש תחנות קטן מהמסלול המקורי.
מקרים בהם השימוש באות א' להבדלת כיוונים כאשר שני הכיוונים נוסעים באותו כיוון הכביש מסוים נכון: 53/53א ו 91/91א בפתח תקווה, 5/5א ו 42/42א בחיפה, 18/18א בראשון לציון.
מקרים אחרים בהם יש שימוש נכון באות א' לחלופות ללא הפרש ניכר ממסלול הקו: 28/28א ו 66/66א בירושלים, 49/49א בפתח תקווה, 11/11א בחדרה.

יש מקרים שיש מספור נכון אך חלופת הא' אינה צריכה להיות חלופה הבסיס כמו קו 4/4א' באשקלון שקו 4א' הינו חלופת הבסיס ו 83/83א בירושלים.

יש מקרים בהם שיש קווים עם חלופה עם האות א' אך חלופה זאת צריכה להיות קו בפני עצמו למשל קו 2/2א בחולון, קו 15/15א בחדרה.

ויש את קו 1א בנתניה שהאות א' בו מיותרת לחלוטין כיוון שאין שם קו 1 אז אפשר להוריד את ה א' מהמספר.

אבל לא לתת בשום אופן את האות א' לשני קווים שהינם שני קווים שונים במובהק כמו שהיה עם קווים 13/13א בירושלים אף בסוף קו 13א שינה מספרו ל 29.
 
בסין דווקא יש לפעמים תוספת של אות לקו,

בגלל העברית לתייר זה כמו: 75ส 24ญ 39ฝ 83ฏ
בשביל הקטע הוספתי מקלדת תאילנדית לפלאפון. אם אפשר לסבול את א שנראית כמו X כסימון אות יחיד הרי ששימוש נרחב יותר באותיות עבריות דומה יותר לכותרת מבחינת חוסר הנהירות לתייר שלא מכיר את הא"ב העברי. אין לי מושג מה האותיות ציימגות ואל תצפו ממני להקליד אותן שוב במדוייק, הצורות די דומות מבחינת הסגנון הטיפוגרפי והשימוש בהן כדוגמה נועד להמחיש כתב אלפביתי זר שאין לרובנו כוונה כלשהי ללמוד.
&nbsp
ฃ ญ ฌ ฒ ๒ ช ฆ่ จ ๑ ฏ ฐ ง כולם בלתי אפקטיביים באותה המידה.
בסין דווקא יש לפעמים תוספת של אות לקו,
אם כי זה נדיר. אמרו לי פעם את שם האות ואז את הקו ולא הבנתי.
ובטיוואן למספרי כבישים מוסיפים אות לפעמים שבעצם היא גם מסמלת ספרה
(כמו 50ג כאשר ג הכוונה ל3)
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ניסית גיאורגית? יותר דומה למדומני

בגלל העברית לתייר זה כמו: 75ส 24ญ 39ฝ 83ฏ
בשביל הקטע הוספתי מקלדת תאילנדית לפלאפון. אם אפשר לסבול את א שנראית כמו X כסימון אות יחיד הרי ששימוש נרחב יותר באותיות עבריות דומה יותר לכותרת מבחינת חוסר הנהירות לתייר שלא מכיר את הא"ב העברי. אין לי מושג מה האותיות ציימגות ואל תצפו ממני להקליד אותן שוב במדוייק, הצורות די דומות מבחינת הסגנון הטיפוגרפי והשימוש בהן כדוגמה נועד להמחיש כתב אלפביתי זר שאין לרובנו כוונה כלשהי ללמוד.
&nbsp
ฃ ญ ฌ ฒ ๒ ช ฆ่ จ ๑ ฏ ฐ ง כולם בלתי אפקטיביים באותה המידה.
ניסית גיאורגית? יותר דומה למדומני
 

אוהד1110

New member
כל חברה מפרסמת את השינויים אצלה, הטענה כלפי משרד התחבורה

נכון. הייתי מציע להוסיף למספר קו אות שמייצגת את המפעיל שלו
מיד אחרי המספר.
במלים אחרות עבור קו 56 יכול להיות רשום 56ק כאשר עבור קו 45 דן יכול להיות רשום 45ד.
אני חושב שזה יגרום לזה שפחות אנשים יתבלבלו.
&nbsp
בלי קשר רצוי היה שיהיה מקום אחד בו יתרכזו כל ההודעות על השינוי בזמני הקווים כי אנשים בדרך כלל לא נאמנים לחברה אחת ונוסעים פשוט באוטובוס שמביא אותם ליעד שיכול להיות לפעמים בחברת דן ולפעמים לא,ןלפעמים שילוב של אוטובוסים מחברות שונות.
כל חברה מפרסמת את השינויים אצלה, הטענה כלפי משרד התחבורה
 

Bus Nerd

Active member
זה קצת מטופש

נכון. הייתי מציע להוסיף למספר קו אות שמייצגת את המפעיל שלו
מיד אחרי המספר.
במלים אחרות עבור קו 56 יכול להיות רשום 56ק כאשר עבור קו 45 דן יכול להיות רשום 45ד.
אני חושב שזה יגרום לזה שפחות אנשים יתבלבלו.
&nbsp
בלי קשר רצוי היה שיהיה מקום אחד בו יתרכזו כל ההודעות על השינוי בזמני הקווים כי אנשים בדרך כלל לא נאמנים לחברה אחת ונוסעים פשוט באוטובוס שמביא אותם ליעד שיכול להיות לפעמים בחברת דן ולפעמים לא,ןלפעמים שילוב של אוטובוסים מחברות שונות.
זה קצת מטופש
עדיף לבטל את האתרים של המפעילים,
לבטל את המיתוג הנפרד של המפעילים,
שהכל יהיה במיתוג אחיד (של הרשות המטרופולינית לאוטובוסים עירוניים, או של משרד התחבורה לאוטובוסים בין עירוניים)
ושהמידע יהיה באתר משרד התחבורה ו/או הרשות המטרופולינית.
 
ואחרי כמה שנים שהחברה תתחלף במכרז?

נכון. הייתי מציע להוסיף למספר קו אות שמייצגת את המפעיל שלו
מיד אחרי המספר.
במלים אחרות עבור קו 56 יכול להיות רשום 56ק כאשר עבור קו 45 דן יכול להיות רשום 45ד.
אני חושב שזה יגרום לזה שפחות אנשים יתבלבלו.
&nbsp
בלי קשר רצוי היה שיהיה מקום אחד בו יתרכזו כל ההודעות על השינוי בזמני הקווים כי אנשים בדרך כלל לא נאמנים לחברה אחת ונוסעים פשוט באוטובוס שמביא אותם ליעד שיכול להיות לפעמים בחברת דן ולפעמים לא,ןלפעמים שילוב של אוטובוסים מחברות שונות.
ואחרי כמה שנים שהחברה תתחלף במכרז?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לגבי מקום אחד - bus.gov.il

נכון. הייתי מציע להוסיף למספר קו אות שמייצגת את המפעיל שלו
מיד אחרי המספר.
במלים אחרות עבור קו 56 יכול להיות רשום 56ק כאשר עבור קו 45 דן יכול להיות רשום 45ד.
אני חושב שזה יגרום לזה שפחות אנשים יתבלבלו.
&nbsp
בלי קשר רצוי היה שיהיה מקום אחד בו יתרכזו כל ההודעות על השינוי בזמני הקווים כי אנשים בדרך כלל לא נאמנים לחברה אחת ונוסעים פשוט באוטובוס שמביא אותם ליעד שיכול להיות לפעמים בחברת דן ולפעמים לא,ןלפעמים שילוב של אוטובוסים מחברות שונות.
לגבי מקום אחד - bus.gov.il
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה