מדוע הפציעה ברוכב ישראל מושתקת?

avihersh

New member
מדוע הפציעה ברוכב ישראל מושתקת?

מדובר באירוע מסחרי לכל דבר. שבו בטיחות הרוכבים אמורה להיות ברמה הגבוהה ביותר. והנה תאונה שבה מעורבים רכב של המארגנים ורוכב. התוצאה - רוכב פצוע קשה. אם אני לא טועה - זו לא הפעם הראשונה שרוכבים נפצעים ברוכב ישראל. בכל זאת - עוברים לסדר היום.
 

israel1962

New member
מה אתה רוצה שיעשו??

קודם שיבריא הבחור רוכב ישראל אירוע מסודר עם ביטוח זה הסיכון שלוקח מי שרוכב מצד אחד ומי שמארגן מצד שני תאונות קורות אלה החיים רכיבה בטוחה לכולם
 

avihersh

New member
יש הרבה מה לעשות -

לדוגמא: 1. לעדכן אותנו באופן יזום על מצב הפצוע, ולא רק בתגובה לבקשות רוכבים. 2. לעדכן אותנו על נסיבות התאונה. יש לפחות שתי גרסאות. 3. לספר על לקחים שנלמדו - לדוגמא על יחסי הגומליו בין רוכבים לרכבי ליווי. רוכב ישראל הוא אירוע מסחרי לכל דבר. ומארגניו חייביים בדיווח שוטף לרוכבי ישראל (שהשתתפו ושלא השתתפו ברוכב) על נסיבות המקרה.
 

Infin1ty

New member
והסעיף האחרון והכי חשוב שכחת

4. כבישים שקטים ביום שבת בבוקר
 

dorone

New member
למה צריך לעדכן אותך??!!!

ספר רגע איזה צד בעניין אתה, מדינת ישראל או המשפחה, אלו שני הצדדים באירוע כרגע.
 
גם באתר של "צימוק" יש עדכון

למצבו של הפצוע, הם ממש לא מנסים להשתיק את זה.
 

avihersh

New member
תגובה למצב הפצוע רק לאחר בקשה...

גם בקומונה של גלבוע וגן הפרורום המכובד - נתנה תגובה רק לאחר בקשה של חברי הפורום ולא באופן יזום. חשוב לדעת על נסיבות התאונה, ולא רק על מצבו של הפצוע, שזה הנושא הכי חשוב. למשל - הייתי רוצה לדעת לדעת כי נהגי הליווי ברוכב היו היו מלווים מוסמכים והתאמנו לקראת תפקידם. אין לי בכלל ספק שזה מצב - אולם חשוב לשמוע את.
 

z i s m a n

New member
מי שהשתתף ברוכב קיבל דיווח במייל

לא נראה שמשהו משתיק משהו ...
 

bike3

New member
../images/Emo4.gif הכותרת שלך קצת מקוממת...

תראה, גם אני הייתי רוצה לקבל עדכון שוטף על מצבו של הפצוע (החלמה מהירה והלוואי
שיצא מזה ללא שום השפעה לטווח ארוך), אבל מכאן ועד ל "צימוק" חייבת לספק לי (כרוכב שלא נרשם לרוכב ישראל) עדכונים - נראה לי קצת מוגזם,...עם כל הכבוד לקהילה המגובשת של רוכבי הכביש בישראל (אולי משפחת הפצוע אינו מעוניינת בכך, חשבת על זה?) סתם לשם השוואה - נאמר שחברה המארגנת טיולי אופנים בחו"ל מוציאה קבוצת רוכבים מישראל לשבוע רכיבה בחו"ל, וחו"ח אחד הרוכבים נפצע, האם עדין תרגיש שמארגני אותו טיול "חייבים" לך (כמי שלא קשור לאותה קבוצה למעט היותך שייך לאותה קהילה) עדכונים שוטפים? אם משפחת הפצוע (ולצורך הענין "צימוק") ירצו לעדכן אותנו הם יעשו זאת, ואם לך חשוב לדעת מה מצבו של הפצוע (וזה באמת חשוב) תרים טלפון לבית החולים ותברר. החלמה מהירה.
 

avihersh

New member
נסיבות התאונה חשובות...

...בפורום הזה נוהגים לבצע (בצדק בד"כ) לינ'ץ מילולי בכל נהג שפוגע ברוכב אלמוני או מוכר בכבישי ישראל. והנה באירוע הדגל של רכיבת הכביש בישראל - מתרחשת תאונה קשה שבה מעורבים רוכב ורכב ליווי של המארגנים. כאמור מדובר באירוע מסחרי לכל דבר - ואני סבור שלקהילת הרוכבים יש זכות לדעת על נסיבות התאונה והאם נעשה הכל ע"מ למנוע אותה?
 

bike3

New member
ועדין, זה אירוע פרטי ולא ציבורי.

אם "רוכב ישראל" היה רכיבה עממית בסגנון "סובב כנרת" או אפילו תחרות שמאורגנת ע"י איגוד האופנים, הייתי נוטה להסכים איתך ביתר קלות לגבי הבקשה (דרישה?) לעדכונים ופרסום מיידי של תחקיר נסיבות התאונה. אבל, מכיון שמדובר ברוכב באירוע פרטי אני מוכן לחכות קצת יותר לפני שאני בא בדרישות כאלה. זה לא אומר, שאני חושב ש"צימוק" לא צריכים לתת דין וחשבון כלשהו לשאר הרוכבים (ובעיקר לרוכבים שהשתתפו ברוכב השנה. אני גם לא רואה עצמי נרשם לאירוע של שנה הבאה מבלי לדעת מה גרם לתאונה השנה).
 

בזנר דן

New member
תאונת דרכים במהלך "רוכב ישראל"

אבי הרשקוביץ הנכבד. איננו מכירים, ואיני יודע את המנוע שדוחף אותך להוצאת מסרים בפורום באופן אינטנסיבי. דבר וחצי דבר ממה שכתבת אינו נכון. הרצון שלך לכאורה לדעת ולהבין אינו מעיניני. אינני חייב לך דיווח על כלום, למיטב ידיעתי לא השתתפת באירוע וכל מה שאתה רוצה או דורש זו מציצנות בזויה. ולעובדות: התאונה אירעה ביום רביעי בשעה 13:05, מיד לאחר הטיפול הראשוני על ידי צוות את"ן שליווה את המסע ובסיוע צוות נת"ן שהוזעק מאילת פונה בועז לבי"ח יוספטל באילת. לאחר יצוב הועבר לבי"ח סורוקה בבאר שבע שם הוא מטופל כרגע. בועז התעורר מחוסר ההכרה הזמנית ומזהה את הסובבים אותו, ישנה תחושה בארבעת הגפים. עד כאן הדיווח הלא רפואי שאני מכיר מתוך עדכונים שוטפים שאני מקבל מהסובבים אותו.. ואכשיו לקביעותך: הפציעה לא מושתקת, דווחה באופן לא אחראי באינטרנט כבר ב:14:00 וזאת עוד לפני שמי מבני המשפחה ידע, נקודה למחשבה על בהילות כלי התיקשורת ומציצנים לראות כותרות ואולי דם מוקדם מדי. בנקודת הרענון לפני הירידה ממעלה אילת בשעה 14:15 דווח לכל הרוכבים על ידי בכריזה על האירוע. בטכס הסיום בבריכת השחיה באילת פתחתי את הטכס בדווח נוסף ומעודכן על האירוע. ביום חמישי מיד עם הגעתי הביתה ונגישות למחשב יצאה הודעה מסודרת בפורום. אתה טועה ומטעה בגדול, זו הפעם הראשונה שרוכבים נפצעים במהלך "רוכב ישראל". אכן זה אירוע מסחרי לכל דבר, ומה הקשר לתאונה, מי שמך שופט בוחן תנועה או איש בטיחות שבא וקובע נחרצות כי הבטיחות אינה ברמה נאותה. האם אתה מכיר את דווח המשטרה על האירוע, האם אתה מודע לתקצירי הדווח של שלושת קציני התנועה שליוו את המסע וקביעתם על נושא הבטיחות, איזו אינפורמציה עלומה יש בידך על מנת לקבוע קביעות כאלו ובאיזה גלימה אתה בא ודרוש אינפורמציה כזו. ולסיום, ראשית נאחל לבועז החלמה מהירה. ולך אבי ומי שמנסה לעורר מחול שדים כדאי לו לבדוק את עצמו לפני. בברכה עם כי בשאט נפש בזנר דן מנכ"ל "צימוק"
 

avihersh

New member
עכשיו אתה מגיב..

...למרות שאתה לא חייב לי כלום. תאונות של רוכבי אופניים נידונות בפורום באופן אינטנסיבי. האחריוץ לתוכני הפורום שמורה למנהליו. אין כאן עניין אישי. לא מציצנות ולא רשעות. אני סבור שנסיבות התאונה הם נושא לגיטמי. אני בודק את עצמי, מעת לעת. לא מצאתי פגם מהותי בהתנהגותי.
 

spinner5

New member
אתה צריך רגיעון אדוני... לא להלחץ..

אף אחד לא תוקף אותך... זה היה יכול להיות מאד נחמד לקבל בפורום המאד פעיל כאן מידע שוטף יותר... רק בקשה קטנה, לא להתעצבן, אתה כבר בוגר. אודי.
 

Gad86

New member
כל הכבוד לחברת צימוק

על התשובה,על העדכון ועל הרצינות ! בתור רוכב- מצער לשמוע על תאונות אך אם כבר אז כבר..דרך הטיפול ואי הטיוח יגרמו לי למצוא את עצמי ברוכב בשנה הבאה. גדי
 

lior lm

New member
עדי ראיה

שמי ליאור ואני בן משפחה של בועז אשמח עם יש רוכבים שהיו עדי ראיה לתאונה יצרו קשר עמנו.בתודה מראש. ליאור 05781813449
 
למעלה