מדונה- השיר השבועי

amazing mf

New member
מדונה- השיר השבועי

אנשים, אנשים, אנשים! מה קורה לכם? החגים נגמרו, ואנו חוזרים אט- אט לשגרה. בארץ חגגו ונחו, אך מדונה לא נרגעה ועובדת במרץ. בעוד אנשים את המלכה משמיצים, כאן בפורום מנהלים מתחלפים (שוב בהצלחה לקרלוס) ואנשים נפגשים (מקווה שנהנתם). דבר אחד לא עשיתם כמו שצריך- לא הגבתם על שיר השבוע שעבר בהמוניכם! THIS USED TO BE MY PLAYGROUND, הבלדה היפייפיה, לא זכתה למספיק תשומת לב מצידכם, וחבל... שיר השבוע הנוכחי לעומת זאת, לא צפוי להיות להיט בפורום (לפחות כך נדמה לי). תוכיחו לי את ההיפך. חברים יקרים- שמרו על עצמיכם, בכל אשר תעשו! עבודה/ צבא/ בית ספר נעימים ושבוע טוב. בברכת שלום עלי אדמות ואהבה
 

amazing mf

New member
שיר השבוע: Pretender

Pretender (Madonna/ Steve Bray) 1984 He's a pretender, he knows just what to say He's a pretender, yeah you meet him every day He's a pretender, that fish that got away He's a pretender, why'd I fall in love It was so strange the way he held my hand I wanted more than just a one night stand He had a way of making me believe That he was mine and that he'd never leave Chorus: I know that I should take my friend's advice 'Cause if it happened once, you know it happens twice If there's a chance then I know I've got to try I'll make him dance with me, I'll make him tell me why He's a pretender He's a pretender Intermediate: I'm not afraid to fall a hundred times And I'll believe in all your silly lies I'd like to think that I could change your mind Don't say that I am blind, I know all about your kind He's a pretender, yeah you meet him every day He's a pretender, that fish that got away He's a pretender, why'd I fall in love I like the way he moved across the floor And when he danced with me I knew he wanted more But in the dark things happened much too fast I should've stopped him then, I knew it wouldn't last (chorus) (intermediate) He's a pretender, yeah you meet him every day He's a pretender, that fish that got away He's a pretender, why'd I fall in love השיר Pretender הוא הרצועה השמינית באלבום Like a Virgin, השיר יצא כבי- סייד בסינגל Material Girl. נכתב ע"י מדונה וסטיב בריי, הופק ע"י נייל רוג'רס. השיר הקליל מדבר על התאהבות בבחור "מתחזה", כלומר אחד שמנצל- דופק- זורק, שוב מדונה נהנת על רחבת הריקודים, שוב מתאהבת ושוב נפגעת (למרות שהחברים הזהירו!). שיר אייטיזי מובהק- קליל, רקיד ולא הכי עמוק. לסיכום, בנות (ובנים)- היזהרו מבנים מנייאקים!
 

קרנוק

New member
../images/Emo6.gif אמיר ההתייחסות שלך לשיר הרגה

אותי מצחוק.. בכל אופן-שיר מפגר,אבל אני חייבת להודות שאני תמיד מוצאת את עצמי משתעשעת ממנו חרף רדידותו.. הרעיון של מדונה מדברת על בחור שמנצל בחורות ומעמיד פני מאוהב,בתקופה לא כל טהורה שלה אחרי שהיא ניצלה את מיניותה כדי להגיע למעמדה..מה גם שיש שורה מן השיר שהפכה כביטוי שגור בפי(כמו עוד כל מיני משפטים משירי מדונה ומשפטי מדונה באופן כללי)הבא לתאר שרליליות יתר- "and if it happens once,you know it happens twice"
 

ronnl

New member
אז ככה

נעלמתי ליום אז לא יכולתי להגיב אחד השירים הפחות טובים לדעתי אחד השירים הפחות מעניינים אולי בכלל גרוע
 
שיר לא מעניין נראה לי שמעתי אותו

3 פעמים כל החיים
כנראה שהוא ממש לא היה מעניין ....
 

morgold

New member
חחח

מוזר לי שאנחנו כמעריצים פנאטים שלה (רובנו) לא אוהבים די הרבה שירים שלה או במילים אחרות חושבים שהרבה שירים הם לא משהו...איזה מעריצים אנחנו!??!
 
היי מור , זו שאלה לא כל כך קשורה,

זה שאנחנו מעריצים של מדונה זה לא אומר שצריך לאהוב בעניים עצומות ולאבד ביכולת השיפוט שלנו, ההערצה שלי למדונה כל כך גדולה דווקא כל מתוך 100 אחוז שירים 90 אחוז בעניי מדהימים ולכן אהבתי אליה כאמנית גדולה מאוד, אבל היכולת היא להיות אוביקטיבי ולפעמים כן למצוא לנכון לבקר לשלילה גם שיר מסויים.
 

DopiDop

New member
זה באמת קצת..

מוגזם! אני באמת חושבת שהיא אמנית נפלאה, אבל כמו לכל אמן, יש לה גם שירים לא משהו. וזה שאנחנו לא משתגעים על כל שיר שיצא לה זה לא אומר שצריך לשפוט אותנו על כך.
 

morgold

New member
מאיפה את צצת פתאום?

שאלתי את השאלה הזאת סתם,את יודעת...כי התחשק לי את לא חייבת להתייחס אליה וראית שמושיקו ענה לי כבר יפה את לא צריכה להצית פה מריבה...הבנתי יפה מאוד מדברי מושיקו ואת לא צריכה להיות הסנגורית שלו,אם כל הכבוד הוא יודע להסביר את עצמו יפה ולהעביר מסרים לאנשים בצורה ברורה
 

morgold

New member
אגב מושיקו,אתה צודק,באמת...סתם

עלתה לי השאלה באותו רגע ורציתי לשאול אותה מתוך רגע כזה של גיחוך,זה היה שאלה שדי צחקתי עליה כששאלתי אותה..לא הייתה לי כל כוונה שמישהו פה יחשוב שאני רצינית מידי לגביה,כמובן שהייתה רצינות אבל לא במידה גבוהה...אני אישית גם לא אוהבת מספר שירים שלה,זה לא פשע
 

Human Nature

New member
הוא באמת לא מעניין :|

היתה תקופה שממש לא סבלתי אותו ואת "Stay". הם היו שירים שנורא עברו ליד האוזן בשמיעות הראשונות של LAV, ואני חושב שהם עדיין עוברים עד היום. אבל משום מה את "Stay" אני מפזם מדי פעם. זה לא שיר גדול, אבל יש בו משהו נורא קסום. "Pretender", לעומתו, סתמי לחלוטין.
 

קרנוק

New member
ישר לרוני לאולפן../images/Emo3.gif-

אני יודעת שאני צריכה לקחת את עצת חבריי כי אם זה קורה פעם אחת זה קורה פעמיים אם יש סיכוי אז אני חייבת לנסות אני אגרום לו לרקוד איתי אני אגרום לו לומר לי למה הוא מעמיד פנים הוא מעמיד פנים גם ככה אין לה חומר מקורי כמעט-אז היא בטח תסכים לקחת את ה"טראש" של מדונה..
 
למעלה