מדהים מה חבורת ילדים בני 14-15 שלא ראו

מדהים מה חבורת ילדים בני 14-15 שלא ראו

בחיים שלהם ככל הנראה את איציק עומד בשער של ביתר ב2000 של אחרי זאבי שכולם כולל כולם ברחו להפועל, מכבי, חיפה, ורק הוא ואהוד כחילה ובודדים שהשם שלהם לא עולה לי עכשיו, נשארו בביתר במשכורות מצחיקות בבגלל האהבה שלהם בביתר גם במחיר של משכורת עלובה ביחס לתמורה האדירה שלהם. ויותר מדהים שהתקשורת ספורט מסקרת את זה יותר מאשר את המשחק הבא שלנו נגד נתניה, משחק שככל הנראה יקבע את זהות היורדת השניה (ניצחון של ביתר יוריד את נתניה ככל הנראה ליגה, ניצחון של נתניה יוריד את עכו ליגה).
במקום איציק, הייתי יוצא החוצה, חוטף מכות בשביל שהם ישבו בכלא. זה שווה את זה. כי אצלנו במדינה המוזרה שלנו, שאתה עומד מחוץ לבית של מישהו ומקלל זה דבר לגיטימי בשם חופש הביטוי. רק אלימות פיזית לא חוקית. למרות שאני לא בטוח שהאפסים האלה יש להם מספיק בייצים להרים יד...
 

shay100m

New member


 

BelaMirela

New member
השמוק בעל המגאפון שקלל את אתי קורנפיין מוכר

לי, ושמו ידוע לי. לא להתפלא על שקורנפיין תבע ממנו 350000 ש"ח, וכמו שאמר אוחנה אתמול ב"יציע העתונות" זה סכום קטן מהראוי לתבוע אותו. הלואי שיזכה קורנפיין בכל הסכום.
 
מגעילים, בזויים, לא להאמין.

כנופייה של חארות, הלוואי שבית המשפט יזמבר אותם.
הם הרסו את הקבוצה, ומי שהיה במשחק של קטמון (!!) מבין איפה יכלנו להיות מבחינת תחושה. משפחות מגיעות לאיצטדי, נכנסים בשקט, אין אלימות, אין קללות. עזבו את הכדורגל והליגה, רמת האוהדים שלהם, לקנא.
ואצלנו אותה חבורת לה פסוליה המז%$#נים השתלטו על היציעים, הם והגזענות העלובה והדוחה שלהם. את קורנפיין הם מקללים? את אשתו? אף אחד מהם לא נתן לקבוצה הזאת עשירית ממה שאיציק נתן.
 
זה מדהים איך כולם אצלם חארות..

מדהים אותי כל פעם מחדש איך הם כל פעם מחדש מקללים אנשים שרק אתמול הם אהבו ורק בגלל שהוא לא חושב כמוהם הם שונאים אותו ומגדפים אותו.
פשוט בושה וחרפה
 
למעלה