מדהים,מדהים,מדהים

מדהים,מדהים,מדהים

זה אמנם לא קשור לכדורגל(אחרי המראות מאתמול,המחירידים ביותר שאי פעם ראיתי, אני פשוט לא מסוגל לחשוב על ספורט) זה שכל ההיפים פה עדיין לא מבינים. העולם המוסלמי/ערבי הוא הסרטן של העולם במאה ה21.הדרך להתגבר על סרזה סרטן היא ל-ה-ש-מ-י-ד אותו כליל.נכון,יש בזה אלמנטים לא מוסריים אבל אם אני צריך לבחור בין קיום העולם המערבי למוסלמי/ערבי(להוציא מדינות כמו טורקיה ודומות לה) הבחירה קלה מאד. אם הסרטן הזה לא יושמד בעוד 10 שנים לא יהיה לנו עולם לחיות בו.צריך להתחייס למדינות התמוכות בטרור(וזה בעצם כל העולם הערבי.שמעתם את סגן שר החוץ של מצרים איתה יש לנו "שלום"?דבר ראשון הוא האשים אותנו!!) כמו שהתייחסו לנאצים לפני 60 שנה.אין דרך אחרת.מה עוד צריך לקרות כדי שכל יפי הנפש יקלטו את זה??? זו מלחמה על העולם שלנו.אם נפסיד במלחמה הזו כל העולם המערבי יושמד.
 

בודי

New member
ומכל מה שקרה ביומיים האחרונים

נקווה שמישהו קלט משהו והבין שהטרור לא מסוכן רק ליהודים אלא לכולם. ולכל מי שאומר שלא צריך להרוג את כל הערבים אלא רק את הטרוריסטים: להם לא אכפת את מי את הורגים ואותי לימדו שכדי לפתור בעיה עד הסוף פשוט הורגים את השורשים שלה....
 

R@UL

New member
יש לי פיתרון ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

תביא את ראול שיפגיז בהם
 

בודי

New member
לי יש רעיון אחר.....

אולי איזה כמות רצינית של אוהדי בית"ר תספק את הפיצוץ, גם ככה הם עצבניים מאוד ואין להם מה לעשות...... זאבי! fuck off!!!!!!
 

בודי

New member
אוהדי בית"ר מוכנים ומזומנים

סוף סוף לעשות משהו מועיל, אבל הפעם זה לכולם! ואני לא קוראת רק לאוהדי בית"ר לנקום אלא לכל אוהדי הקבוצות
 
מלחמת גוג ומגוג

אני מסכים איתך שצריך לנתק את יחסינו עם מצרים מיד למען יראו וייראו לאחר מה שעמרו מוסה הכלב איבן כלב אמר כפי שציינתי,אם היה אפשר הייתי משמיד את כל מדינות ערב אבל זה בלתי אפשרי מבחינה מוסרית ומבחינה לוגית מבלי לשלם מחיר כבד עד כדי השמדת המדינה אני מקוה שימציאו איזה נשק מהפכני שמאתר את הגן ב-DNA שגורם ל"בני אדם" להפוך לטרוריסטים שישמיד אותו
 
למה בלתי אפשרי???

לא צריך להשמיד אותם במובן של רצח עם,אלא להנחית עליהם מכה שתחזיר אותם מאה שנה אחורה,כן גם במחיר של הרג של עשרות ומאות אלפים. זה או אנחנו או הם.
 

R@UL

New member
../images/Emo41.gif מצור תמידי ../images/Emo41.gif

ובילתי פוסק. כלומר להעביר מעט אוכל, אבל חוץ מזה כלום. ולעשות שם משטר צבאי.
 
1.זה לא אנחנו זה כלל העולם המערבי

2.כמו במלחמת המפרץ רק שהפעם יגמרו את העבודה. תקלטו-עוד 5 שנים גג יהיה לאירנים ולסדאם נשק גרעיני ואז זה באמת יהיה מאוחר.
 

R@UL

New member
אני חושב שכבר יש להם ../images/Emo59.gif ../images/Emo4.gif ../images/Emo93.gif

ואם הם רוצים הם יכולים למחוק אותנו בצ´יק, אבל הם יודעים שאם הם יעשו את זה גם הם ימחקו. אבל זה עתיד לבוא.........
 
אין להם פצצה אטומית כרגע

ואגב כל עוד הם מתקיפים אותנו תהיה בטוח שאנחנו יותר חזקים מהם. אם הם היו חושבים שיש להם סיכוי הם מזמן היו פותחים במלחמה.
 
כדאי שנתחיל לרענן ערכות-מגן...

כי המדינה תוצף בנשק כימי/ביולוגי שזה מפחיד אפילו לתאר
 

בודי

New member
מה שמוזר כאן

זה שארה"ב רוצה לצאת למלחמה אבל לא יודעת מול מי....המלחמה הזאת תהיה מחוברת אלינו בעקיפין עד שאנחנו נקבל מכה ואז זאת תהיה גם המלחמה שלנו.
 
1.זה לא רק אנחנו אלא כל העולם

המערבי. 2.כמו מלחמת המפרץ רק שהפעם יסיימו את העבודה. תבינו-עוד 5 שנים גג יהיה לעירקים והאירנים פצצת אטום ואז באמת יהיה מאוחד מידי.
 
נראה לך שאפשר לעשות דבר כזה..

בלי לשלם מחיר כבד מנשוא??????? פרט לכך שזה לא בהכרח יפתור את בעית הטרור ואף יחריף אותה כבר כתבתי פה לא מעט פעמים(מה שגרר תגובות של לא מעט יפי נפש) ש.. הערבים הישמעאלים הם גזע נחות זה הוכח לא מעט בעבר וממש ממש לא צריך להיות הוגה תורות גזע כדי להבין זאת
 
זה לא ענין של גזע

שים את התינוק הערבי בידיים של משפה אמריקאית "רגילה" ולא תמצא שום ההבדל מילד רגיל. התרבות והדת שלהם אליה הם נחשפים מגיל 0 היא הסיבה. ואין מה לעשות-עדיף כמה אבדות עכשיו ממצב שעוד כמה שנים לא יהיה לנו עולם.
 
התרבות והדת הן חלק מהגזע...

גזע שקרן,פייטן ושטני(כמו שהוכיח עמרו מוסה שזה לא קשור לשום דת אלא לגזע נחות)
 
למעלה