מדבקות evorel לרירית דקה- מי ניסתה?

malina83

New member
מדבקות evorel לרירית דקה- מי ניסתה?

רקע קצר: אני בעלת רירית דקה ולא מגיבה לכלום. ( היסטרו תקין, אולטסאונד תלת מימד תקין) עם גונל האסטרוגן היה גבוהה - אין רירית. בשאיבה אסטרוגן 10,000- אין רירית. אסטרופם 2 פה 2 וגינלי- רירית 7 מ״מ אבל לא תלת שכבתית- החזרה , לא נקלט. בוטלו כבר שני סבבים. ניסיתי סלק ודיקור- לא עובד.
לא מסכימו לתת לי באספירין, ויאגרה ולא g-csf.

הפעם הוצע לי הפרוטוקול הבא: נטילת פרוגילוטון ( אין לי ביוץ טבעי) לקראת יום 15 פיפל ואחריו וסת. אחרי הוסת להתחיל עם מדבקות אבורל וגם אסטרופם דרך הפה. מי ניסתה את המדבקות? עזר למשהי? מה ההבדל בין המדבקות לכדורי אסטרוגן. לא מבינה כצד זה יכול לשפר את התגובה אם לא הגבתי לכדורים.

נאמר לי שזה הניסיון האחרון שלהם איתי, אם לא יעזור פונדקאות. האם זהו-זה? רק שאיבה אחת וכבר פונדקאות? מרגישה ממש חסרת אונים.
 
רירית דקה

קודם כל-רירית 7 היא צנועה, אבל יש רזות ממנה.
האם ניסית למדוד את הרירית טבעי (כלומר-בסבב ללא הורמונים)?
 

malina83

New member
לא ניתן למוד טבעי

אין לי ביוץ טבעי כך שאין מה למדוד טבעי. לרוב הרירית שלי נעצרת ב 4.5. 7 יכול היה להיות טוב אם המבנה היה תקין אבל הוא לא היה תלת שכבתי.
 
לי עזר

אסטרופם, נרות ומדבקה יחד. סבב ראשון של מוקפאים הגעתי לרירית יפה בלי מדבקה, סבב שני גם עם מדבקה לא צמחה הרירית וביטול הסבב, סבב שלישי המדבקה נתנה בוסט מ5. 5 ל8.
הסבירו לי שההבדל הוא צורת הספיגה. שווה לנסות! גם אם לא עובד הפעם זה לא אבוד ואולי יעזור פעם הבאה. הגוף שלנו מגיב כל פעם אחרת...
 

malina83

New member
תודה רבה, איפה קונים אותה?

חזרתי עכשיו מבית מרקחת בכללית. נאמר לי שאין אוורל 100 בכללית. יש רק 50. הרוקחת אמרה שאולי מוכרים בסופר-פארם. איפה את קנית? מה המחיר?
 
סופר פארם

אבל אני הייתי במינון 50 (מדבקה כל יומיים) ולא 100. אולי אפשר שתי מדבקות של 50?
אני לא זוכרת מחיר אבל לא יקר לדעתי
 

malina83

New member
מסתבר שלא מייצרים יותר 100.

ביררתי בסופרפארם ובעוד בית מרקחת. 100 לא קיים יותר. אני אתקשר לבית חולים ואבקש שיחליפו לי את המרשם ל50. איזה מרגיז שהם לא מודעים בכלל. זאת התקווה האחרונה שלי פחות או יותר.
 

malina83

New member
עדיין לא

אנסה ביום ראשון להתקשר וולהחליף מרשם. מקווה שזה אפשרי
 

שבלולה8

New member
אין סיבה שלא יחליפו לך מרשם

אני בתפקידי רוקחת ולצערי הרב הרבה מהרופאים ובעיקר בבתי החולים לא מעודכנים במוצרים הקיימים או החסרים בשוק ונוצרת אי נעימות גדולה בקרב הרוקחים והמטופלים
 

malina83

New member
הרגעת אותי


זאת הסיבה שאני אוהבת את הפורום הזה, תמיד משהי עונה מרגיעה
 
למעלה