מגניב

מישהוא 2

New member
מגניב

איך בונים משחק מחשב מישהו יכול לתת לי מדריך קצר למתחילים או מדריך של איך להכין משחק פשוט כלשהוא שהוא יודע בעל פה או לא בעל פה לא משנה לי.
 

IirionClaus

New member
מה?

צר לי, אין פרה כזו. בניית משחק, וגם הפשוט ביותר, היא תהליך שדורש זמן- ואינו ניתן להסברה בע"פ. אם אתה מעוניין בדרך המהירה ביותר לבנות משחקים הייתי ממליץ להתחיל ללמוד Flash- נסה לחפש ב-Google מדריכים. וגם אז צפה לעבודה של כמה שעות למשחקים בסיסיים, והרבה מעבר לכך למשחקים מורכבים יותר.
 

freak2100

New member
תתחיל מThe Games Factory

או משהו מהסדרה (klick&play, multimedia fusion וכו')
 

itaym02

New member
תגדיר את אופי המשחקים שאתה רוצה לעש

לעשות. משום מה רוב הפורום חושב שהמשחק הייחידי שקיים זה דום וילדיו הרבים.
 

freak2100

New member
תשמע...

הוא בן 11... והוא רוצה משחק פשוט... אז TGF יכול להיות התחלה טובה בסך הכל, אך אחד לא יתחיל מאיזה warcraft3, ובטח שלא בגיל 11...
 

De-Panther

New member
../images/Emo9.gif אם כבר אז המשחק|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

הרציני הראשון שניסיתי לעשות וממש התחלתי לתכנת אותו והכל היה משחק בסגנון D&D עם תוכנת שרת ודמויות וחפצים וחרבות והכל פשוט הכנתי הכל לבד חוצמכמה חפצים קטנים וכמה מפלצות... אז בסופו של דבר התייאשתי מזה אבל עשיתי תוכנת שרת ועשיתי אפשרויות צ'ט ואפשרויות תזוזה של אנשים ומפלצות וכשהפעלתי את זה על כמה מחשבים זה נראה כמו התחלה של משחק רציני (או אורגיה המונית בגלל שלא הכנתי בגדים לדמויות באותו שלב) אומנם מאז שאני זוכר את עצמי אני ניסיתי להכין משחקי מחשב שונים ומשונים... אבל הרציני הראשון שהתחלתי להכין היה המשחק הזה... ועוד בתקופה של הווינדווס 3.11 ניסיתי להכין משחק ממבט ראשון בסגנון דום... כמובן שזה בסוף היה רק אוסף של טקסטורות ירודות וצילומי מסך מזעזעים
(לאלו שתוהים למה אני מתלהב מהשטויות האלה ומרגיש כאילו אני יודע משהו... אני לא יודע משהו... יש לי עוד הרבה הרבה מה ללמוד... אבל אני עדיין בכיתה י"ב אז מותר לי
)
 

itaym02

New member
אני הבנתי ש...

הוא רוצה בכלל לעשות משחק בסגנון צוללות או לוטו :)
 
למעלה