מגישיי 2006-2007
שלום לכולם, לפניי כשבועיים נוצר רושם של התקדמות בטיפול בחברה של 2006-2007 (השיטה הישנה). אני עצמי הגשתי בסוף דצמבר 2006, ורציתי לשאול האם עוד אנשים קבלו פניות להגשת התיק ז"א העסק המשיך לזוז (או שהוא שוב נעצר לזמן בלתי צפויי) אחרי שלושה החברה ממגישי, אוקטובר 2006 שפירסמו בפורום.
שלום לכולם, לפניי כשבועיים נוצר רושם של התקדמות בטיפול בחברה של 2006-2007 (השיטה הישנה). אני עצמי הגשתי בסוף דצמבר 2006, ורציתי לשאול האם עוד אנשים קבלו פניות להגשת התיק ז"א העסק המשיך לזוז (או שהוא שוב נעצר לזמן בלתי צפויי) אחרי שלושה החברה ממגישי, אוקטובר 2006 שפירסמו בפורום.