מגיע לי מזל-טוב...

מגיע לי מזל-טוב... ../images/Emo13.gif

אני עוברת לחיות בירושלים, לאחר המתנה ארוכה של שנה - יש!
 

Sefy

New member
מזל טוב! ועכשיו באמת כדי...

שתפתחי חוש הומור כדי לחיות בירושלים
 
חשבתי, ש...

בשביל לחיות פה, צריך המון חוש הומור... מסתבר שנתניה זה מקום מסוכן יותר
 

Sefy

New member
זה למה לי יש חוש הומור ולך אין ../images/Emo6.gif

 
ספי'לה... יש לי הפתעה...!

להזכיר לך מקרים בהם אין לך חוש הומור? או שאתה מודה, שגם לך יש נקודות של חוסר חוש הומור?...
 

Sefy

New member
ולהזכיר לך את בחירת המילים שם ?

שאת הודת בעצמך בטעות שלך ? כן, כשמדברים "עלי" באופן אישי, אז אין לי שום חוש הומור, אלה אם כן אני זה שמתחיל לצחוק עלי. פה זה היה בדיחה שלא קשורה אלייך! לא באו וצחקו על אור-לי באופן אישי. כדאי ללמוד הבדלים!
 
ספי, לא על זה דיברתי! ../images/Emo3.gif

דיברתי על מקרים, בהם אתה גם לא יודע לכבד אמונה ודרך השקפת עולם של אחרים. על זה דיברתי. להזכיר לך את המקרים? לא מתאים הויכוח הזה. יש לי סיבה להרגיש נפגעת. הסיבה שלי היא שלי אישית, וזכותי גם לבקש, שתתחשבו בי. אני יודעת, שאתה לא ממהר לקבל השקפת עולם של אחרים, אבל מעניין מה היית חושב ומרגיש, אם אתה היית נאנס. יש דברים, שלא עושים מהם בדיחה, והגיע הזמן שבני-אדם ילמדו לכבד זה את זה, ולא ישבו להעריך כמה דיאטתי זה בשבילהם לאנוס אותי. מצטערת, אותי זה לא מצחיק!!! מצחיק אותך, יופי, תהנה לך. אבל זו זכותי המלאה להעיר על כך, שזה פוגע.
 

Sefy

New member
אם הייתי נאנס לא הייתי קורא את זה

לא הייתי מוצא את זה מצחיק ולא הייתי מתייחס לזה. אני לא מכבד אמונה של אדם שמנסה לכפות אותה עלי. אותו דבר אני לא כופה על אחרים את צורת החיים שלי. למה את לא מתלוננת על כל בדיחות על שחורים ? או על בלונדיניות ? או על בדיחות גזע ? הרי אלה סוג הבדיחות בארץ הזו. אני לא רואה שזה מפריע לך
 
למעלה