מגיע לו יותר!!!!!!!!!!!!1

עדילוש

New member
מגיע לו יותר!!!!!!!!!!!!1

משהו קטן לגברת וודקה יקירתי... קראתי את מכתבך ומודה- סיפקת לי חומר למחשבה ואפילו תרמת לעשר דקות שיחה ערה בבית.... אז ככה-בעלי אומר שזה שטויות ואם לצטט אז "הכל שטויות ,כולנו התחתנו יפים ותראי לאן הגענו" אופסססס את חושבת שזה היה רמז
ואני חושבת ש..... א. אשה יפה תמיד יותר יפה ליד איש מכוער......ותודי שזה נעים לפעמים
ב.לחצופים ששואלים למה מסתובבת עם כזה מכוער הייתי עונה "כי הוא אחלה זיון" ג. ולך אומרת......אם אוהבת אבל מתביישת. תעזבי אותו -מגיע לו יותר!
 
למעלה