מאחלת להן מזל"ט.....אני בעד!
בוקר טוב! כך צריך להיות כל "זוג". זוגתי ואני, גרנו יחד, עוד בטרם היינו "לזוג" לכל דבר וענין. באותה דירה. זה עושה לנו רק טוב. שיתוף מלא, כמו כל זוג אחר בעולם, עם עליות וירידות (העליות רבות מהירידות). לדעתי, אין לבטל את התועלת הכלכלית, של מגורים משותפים, אף אם בתחמים אחרים של הזוגיות, חלה איזו ירידה או איזה משבר. הרי, רובנו, בגילאינו, (30+) לבטח "עצמאיות". כל זוג "לסביות" אשר ממסדות את יחסיהן, אני מיד נרגשת. קורים כל מיני "קוריוזים" אשר רובם מצחיקים, כאשר אנחנו מתחלפות בינינו בבגדים, על אף שיש לנו טעם שונה. (חוץ מהנעליים....שתינו יכולות ללבוש, זו בגדיה של זו..)) אני, מאוד פדנטית ומקפידה יתר על המידה (פולניה). אך, כאשר אני רואה ריקי, לובשת את הבגדים שלי, אני מיד נמסה.... ענת והילה, מאחלות לכן רק הרבה כייף, של הביחד הטוטאלי.