מבקש עזרה

starsx

New member
מבקש עזרה

אולי מישהו יכול להגיד לי איפוא אפשר לבלות קצת בצורה מעניינת מחר (יום חמישי 31.05.01) בתל-אביב. אני מגיע ליום חופש לתל-אביב וקצת מחפש מה לעשות עם עצמי. כל הצעה תתקבל בברכה. בתודה מראש. יובל
 

starsx

New member
לא רשעות

סתם חוסר נחמדות למישהו שמחפש עזרה. לא רוצה אל תעזרי...
 

שווארמה

New member
אחי סטאר...

לך לתל ברוך ותהנה יש שם בחורות על רמה (תרתי משמע) ממש אחלה לבלות חחחחחחחחחחחחחח סתם אחי אני ירושלמי לא מכיר את ת`א
 
דניאלה 22 למען דודי...

למה לא לפנות בפורום הזה ?? אם הבן אדם רוצה קצת עזרה אפשר לתת לו.. אם אין לך פיתרון זה משהוא אחר . מאסטרו*
 

AFRICA

New member
מאסטרו******

טעית אחי... יש כאן אנשים שצריכים עזרה ורג מסטלבטים עליהם.. קח דוגמה... שנים אני זועק למישהו שיסביר לי מה נסגר עם הפורום כל שניה הוא כותב לי the page cannon be displayed מה נסגר כאן?... בקשר למיסטלבטים....סתם צחקתי אבל אוף זה רק אצלי?
 
אפריקה...הההה....הההה....הההה

שנים אתה זועק ???? תגיד לי אפריקיישן שכמותך .. איך אני אשמע אותך ?? אתה יודע מה המרחק מאפריקה לכאן?? תחזור לארץ עזוב שטויות .. אין כמו המדינה שלנו .. יגידו מה שיגידו.. מממ... בקשר לזה ..the page cannot be displayed .. סע להונלולו תלמד אנגלית או מקסי` תגיד לקופלאית שתלמד אותך. נראה מה יצא ממך .. . עכשיו ברצינות.. אתה באמת אפריקאי או שאתה בלונדיני עם עניים ירוקות יפה כזה.. כי אני שמעתי שאתה מהמם תקן אותי עם אני טועה ;-) מאסטרו* <---ברגע של... מממ..
 

AFRICA

New member
יאאאאאא

בקשר ל the page cannot be displayed כבר מצאתי את הפיתרון!! ראית מה זה? אני גם פותר תעלומות פורום! קשה לי קצת לחזור לארץ המובטחת... אני מהמם?.. יוווו חחחחח בטח בטח לא טעית....טוב אתה אף פעם לא טועה....חיחי
 
יאאאאאאפריקה !!!!

בקשר ל the page cannot be displayed מה שעשית זה פתרון ידוע ! וזה לא תעלומה .. אולי רק בשביל אפריקאים זאת תעלומה חחחחחחחח למה קשה לך לחזור לארצנו הקטנטונת שזקוקה לכמה אפריקאים משבט זולו אמיצים כמוך בשביל להגן עליה ..טוב ..אז כנראה בקשר ל ``מהמם `` טעיתי עימך הסליחה .. חיחיחיחי מאסטרו*
 

AFRICA

New member
כדבריך

כולנו ביחד או של אחד לחוד ===א=פ=ר=י=ק=א=י=ם======ל=ש=י=ל=ט=ו=ן==== תזהר מאסטרו...שבט זולו לא פראייר בכלל! שאגה אחת וכל השבט מתנחל אצלך בפורום אתה יודע...בסטייל טרזאן כזה,רוצה דוגמה? הההההההוהוהוהוהוהוהווהוהההההההההוו חיחיחיחי כבר אני רואה כמה זולואים קטנים חיחי יום טוב אחי...אני הולך לראות לגעת באושר
 
אני אוהבתת אפריקאיםםםם

הלו הלו . .. לא לרדת על אפריקאים .. . אפריקאים הכי טוביםםםם אפריקה צודק....:)))) אתם יודעים..חשבתי על משהו..חשבתם פעם למה בעצם אפריקה קרא לעצמו אפריקה......הרי זה ברור שלאפריקאים יש..... חחחחחחחחחחחחחח טוב נו . אני לא יוסיף יותר... רק יגיד שאני אוהבתתתתת את האפריקה הזההההההההה חולה עליוווווו
 

AFRICA

New member
זהו זה...

נגמר לגעת באושר חזרתי אליכם!!! אני רואה שגם את חזרת....יופי ליייייייי :cool: צודקת נשמההההה אפריקאים לשילטון חיחי ולא בגלל זה אני אפריקה... אולי זה נכון...אף אחת מכם לא תוכל לדעת אם זה באמת בגלל זה!
 
אפריקושששש..חחח

אתה רואה לגעת באושר? איזה מצחיקולללללללללללל .. . אבל הם לא יודעים לשחק שם...חחח טוף . אפריקה..אני בצ`אט עכשיו . .בוא כבר..מהררררר מהררררררררררררררררררררררר אני מחכה...בוא דחוף!
 

AFRICA

New member
בל בל בלגאן

יוווווווו כן חיחי אני רואה לגעת באושר אחלה של סידרה מה את מבינה? סתתתםם אבל באמת...סידרה טובה! כבר בא לצ`אט...אם הוא לא ייתקע לי שוב
 

AFRICA

New member
יאאללה אני בא

חומץץץץץץץ התגעגעת אליי? כי אני כן
 
כמו שאמרתי ....

אנחנו זקוקים לאפריקאים אמיצים ,במיוחד זולואים קטנים שיבואו ויתנחלו אצלי בפורום א`חכ הם יצאו החוצה ויקנו בית וישלמו משכנתא (כי אי אפשר להקים אוהל באמצע רחבת הכנסת , אתה יודע ..משטרה ,קנסות, בתי משפט ) ואח`כ הם יעשו צבא ולא יקבלו כלום מהמדינה והם יחפשו על מי לרדת וימצאו אותך שאתה הבאת אותם והם יכסחו לך ת`צורה חחחחחחחח תאר לך מליאןתלפים זולואים רודפים אחריך . בולה בולהההה איפה אתה ?!?! יאאאא אני כבר מחכה שיבואו .. יאלה אחי בהצלחה לך :p מאסטרו* <----ראש שבט חחחחחחחחח
 

tali-tal

New member
איש....

נסה את הזירה.... בניין הסינרמה... אחלה מקום לריקודים!!! אם אתה מחפש פאבים ובתי קפה.... רחוב אבן גבירול הוא הרחוב שלך לילנבלום 22 מקום קצת לא שיגרתי - פאב מטריף מה עוד????? יש כמובן את בקו מילניום - גת רימון לאנשי השאנטי למיניהם - יש ברחוב גת רימון מקום מטריף ואת הסמאיה ברחוב אבולעפיה... ואם בפלורנטין עסקינן יש את הנאמסטה (מקום חמוד) מוסיקה הודית, אוכל הודי וכדומה... בקיצור, לא חסר טלי - טל
 
למעלה