מבקש המלצות על מסעדות בעכו לשבת

SophieT

New member
הכיטוב אורי בורי!

להזמין שולחן כבר ביום שלישי. חשוב מאוד.
 

mikilk

Active member
אורי בורי - אבל...

רק למי שאוהב דגים ומאכלי ים - כי אין שום דבר אחר פרט לזה! כבר נתקלנו לידינו במשפחה שבאה לחגוג והזמינה מקום מראש - והלכו כשראו שבתפריט אין לילדים מה לאכול. לעומת זה - הילדים שלי שאוהבים מאוד דגים - מוכנים לחזור לשם כל יום!! מומלץ ביותר! להזמין מקום מראש!!
 

לוPה

New member
מצטערת לקלקל לך מבחינתי חד משמעי

לא מגיעה לשם יותר אכזבה ענקית, תשלום ענק יחסית למה שמקבלים וגם מתוך 4 מנות אחת היתה סבירה. אני לא דורכת את רגלי במקום הזה יותר!!!!
 

gabizon79

New member
אורי...ב...ב...בב...בורי../images/Emo99.gif

הסבבה שם שאפשר להזמין חצאי מנות ולארגן ככה ארוחת טעימות ממה שבא לך... סביצ'ה טונה
שד ים צלוי
קדירת בשר סרטנים בשמנת...
קוקי סאן ז'ק בג'נג'ר ואצות
פילה בס בקדרה
שאני אמות...
 

SophieT

New member
אל תמות, בבקשה!

רק תתקשר לחברה שך' סופי (שתזכה לחיים ארוכים) ותזמין אותה גם. מה למה? מי יאכל ת'חצי השני של המנות?
 
מסעדות מעולות בעכו.....המלצות

ובכן המלצה חמה למסעדה עממית מאוד שהחומוס טעים להפליא - "כף הזהב" בכניסה לעיר העתיקה. המלצה נוספת למסעדה ספק עממית גאלרי סמען מפוצץ בשבת מגישים הכל טרי וטעים: חומוס על כל סוגיו, בשרים על האש - מצויין ומלא סלטים מקבלים במהלך הארוחה - אחללה. ואחרונה חביבה על שפת הים ליד משטרת עכו ממוקמת מסעדה מעולה בשם saraia אולי לא הכי זול אבל מה יאמי יאמי וברמה בעיקר מגישים שם דגים בכל מיני צורות וטעמים מסעדה מעולה פלום בניחוח הבישול הצרפתי בניחוח מזרחי....נסו היווכחו ולא תתאכזבו........בתאבון אשמח לקבל תגובות.
 

א אוהל

New member
אבו כריסטו

מסעדה מעולה (אכלנו דגים, לא שמתי לב אם יש משהו אחר בתפריט) - אתה הולך עם המלצר למטבח ובוחר איזה דג אתה רוצה ממה שדגו באותו יום! קצת יקרה (600 ש"ח ל-4 אנשים לארוחת ערב בלי אלכוהול)
 

קשיו

New member
אם בא לך להצפין עד למעלות-תרשיחא

אני מצרפת המלצה חמה מסוף השבוע האחרון - מסעדת אלומה! אנחנו היינו בשישי בערב ויצאנו עם חיוך מאוזן לאוזן- מבחינת האוכל, השירות, המחיר. ממש מסעדה מצויינת!
 
למעלה