מבקש המלצה על: ...

sebastian85

New member
מבקש המלצה על: ...

איזה אלבום טרנס טוב. משהו כמו PENTA - FUNRAISER או כמו ASTRIX או כמו SKAZI (ANIMAL ,STORM( יש לכם המלצות ? יש ל-ASTRAL משהו טוב? יש עוד הרכבים טובים חוץ ממה שהזכרתי ו-GMS ? כי אני לא מכיר את תחום הטרנסים טוב... קיצור תמליצו לי קצת בבקשה!
 
למעלה