מבקש המלצה למלון ת"א 8 עד 10 ביוני

מבקש המלצה למלון ת"א 8 עד 10 ביוני

שלום לכם, אני מבקש המלצה למלון עם נוף לים בת"א ל-8 ביוני עד ה-10, רצוי חדר גדול מרווח עם מרפסת פרטית. נהיה יחד עם תינוקת ולכן צריך מלון שמספק לול (ושיהיה מקום לזוז בחדר עם הלול)... נשמח גם לגישה נוחה וקצרה לים. התקציב - עד 2000 ש"ח אבל עדיף פחות (לטובת המסעדות בעיר...) נשמח לדעת גם לאן לא ללכת... תודה מראש!
 
או לחילופין צימר על חוף הים

מרחק הליכה לים.. קיים ? עם מארחים איכותיים. תודה
 

ענתיל

New member
צימר איכותי על הים (רחוק מאד מת"א)

אחוזת ים בשבי ציון (דרומית לנהריה). אם חשוב לכם להשאר באיזור המרכז: אנחנו נהנו מאד ממלון דניאל בהרצליה - חדרים יפים, אוכל מצוין, חוף ים צמוד נהדר - לא יודעת לגבי המחיר עכשיו.
 

האירוס

New member
רוח ים - מכמורת

תבדקו את הצימר הזה, אולי הוא יענה על הדרישות שלכם.
 
ישרוטל טוואר ת"א

חדרי סוויטות מרווחים ,יש גם מרפסות מול הים כמובן שככל שהקומה גבוהה יותר ,יש יותר נוף. בתי מלון נוספים מול הים: קראון פלאזה,שרתון ת"א,רנסנס ת"א-רוב החדרים שם סטנדרטים,אם רוצים חדר מרווח יותר יש לשדרג לסויטה בתשלום נוסף.
 
מצטרפת להמלצה על ישרוטל

תל אביב זאת העיר בה יצא לי לבלות בלא מעט מלונות (בגלל כל מיני סיבות). למרות שרובם מציעים רמה מאוד גבוהה (הדיויד אינטרקונטיננטל למשל), הכי ניהנתי מישרוטל ת"א.
 

gamli2007

New member
הצעות לפי התקציב שלך../images/Emo70.gif

מלון מרינה תל אביב-ממוקם על החוף- 1800 שח לחצי פנסיון מלון גרנד ביץ תל אביב-קרוב לכיכר אתרים-חדר סופיריור- 1900 שח לחצי פנסיון מלון גליל נתניה-צמוד לטיילת ולחוף הים- 1450 שח לחצי פנסיון תהנו!!
 
טוב, צריך לעשות פשרות בחיים...

בסוף נבחר דן פנורמה ת"א. הוא לא ממש מרחק יריקה מהים יש מרפסת אבל קטנה יש נוף לים הוא 5 כוכבים לפי הבירורים שלי. אין בו צוות הוואי ובידור (ככה לפחות אמרו לי במלון) - יתרון מבחינתי. קיבלתי חדר במחיר 1560 ש"ח, ייתכן שישדרגו (לא בונה על זה). קיבלתי ארוחת חג שבועות - ארוחת גבינות (אם זה יהיה קוטג' 5% נלך לנווה צדק למשהו יותר טוב). יש בו בריכה לקטנים ולא ממי ים... לצערי המלונות של מוריה שרתון, רנסנס, דן וכו' הממוקמים על החוף יקרים ומתחילים מעל 2000 ונגמרים באזור ה-3000 ש"ח. תודה לכם בכל מקרה, אני מקווה שיהיה טוב.
 

ענתיל

New member
טוב עשית. לדעתי, דן פנורמה למרות היותו מלון

5 כוכבים, הוא פחות טוב מהמלונות 5 כוכבים שהאמא של אור הציעה לך. האוכל שם פחות טוב, וכמובן שהמיקום הרבה הרבה פחות טוב. תהנו!
 
נקווה

מה ששבר אותי היה ביקורות לא כל כך מחמיאות בטריפ-אדוויזור והעובדה שאני הולך לקלל כל ה 500 מטר מהמלון לתחילת החוף עם תינוקת על היד ועוד תיק נוסף, וכמובן את הפנים המיוזעות של האמא של התינוק בכל צעד וצעד... חדר די-לקס מוגדל, פונה אל הים, מקוונ שנהנה.
 
תברר על ימית פארק פלאזה ת"א

ממוקם על הים ולא רחוק מההצטלבות עם בוגרשוב (מיקום פיצוץ) ולא רחוק מאלנבי והשווקים היינו שם אחרי המלצות כאן בפורום - היינו כבר 3 פעמים בשנתיים האחרונות יש למלון חלק חדש ומשופץ וחלק ישן ויש חנייה נוחה אבל אחרי שהיינו בהמלך שלמה בנתניה וראינו את הפאר של המלון לעומת המחיר הנמוך (חצי מתל אביב) וחוף הים השקט והכביש שריק כמו זה יום כיפור (לעומת הרעש והלכלוך שבין המלונות של תל אביב לבין הים) אז אנחנו שוקלים לנסוע לחופשה בנתניה ולא בתל אביב
 
למעלה