מבקש את דעתכם בעניין זכרון SDRAM

moofious

New member
מבקש את דעתכם בעניין זכרון SDRAM

חג שמח לכולם, ברשותי מחשב ישן יחסית שהסלוטים של הזכרון שלו מותאמים רק לSDRAM, זה פנטיום 4 1.6 ג'יגה, אבל רק 96 מגה זכרון, לכן המחשב נחנק!, כרגע התקציב שלי לא נותן לי לקנות מחשב חדש, הרצתי חיפושים והמחירים של זכרונות עבור יצרנים כמו KINGSTON וכו... יחסית יקרים, יתר מ200 ולפעמים עד 400 שקל (יחסית לזכרונות שכיחים יותר כיום כמובן) עם 256 או 512 מגה, המחשב ירוץ חופשי, אני רוצה לשאול, פרט למחיר שכרגע זה החסרון היחידי, ישנן עוד חסרונות שיכולות להיות אם אני מרחיב את הזכרון? תודה.
 

moofious

New member
אוקיי , אם כך אז מה דעתכם על המותג

של kreton? או שעדיף כבר להשקיע בKingston? ומה זה הפרמטר CL? הוא חשוב?
 

moofious

New member
המותגים חשובים

כלומר חשוב לי להשקיע בקינגסטון, או שאפשר במשהו זול יותר במקרה הזה?
 

Digger99

New member
לא כל כך חשובים המותגים בזכרון

במיוחד שזה רק שדרוג של מחשב ישן, אז מניח שזה לא נקנה להרבה שנים. אבל אם אתה רוצה בעתיד להעביר את זה למחשב חדש, אז כן שווה להשקיע בזיכרון של חברה טובה. CL עדיף כמה שיותר נמוך, אבל זה לא כזה משמעותי. ואין חסרונות להרחבת זיכרון. אם יש לך עכשיו כזה זיכרון קטן, נראה לי שעדיף לך להוציא אותו בכלל ולא להוסיף אליו את החדש.
 

hagrisha

New member
ההמלצה שלי...

1-לא לקנות בחנות-שם זה יקר מאוד-בדוק באתרים של יד שנייה-לפי דעתי שם תוכל להשיג פלטה של 256 במהירות 133 בפחות מ 70 ש"ח (כדי להגיע למוכר עם מחשב כדי לבדוק שהזכרון תקין). 2-בלוח אם יש רק חריצים של SDRAM?אולי יש גם חריצים של DDR1?-אם כן תלך על DDR1 (אל תשלב בין שני סוגי הזכרונות!!!) 3-תשקול עוד פעם להחליף מחשב (היום אפשר לקנות מחשב לא רע במחיר בין 1000-1500 ש"ח) בחנויות כמו KSP,IVORY... ואת המחשב הישן תוכל למכור בחלקים או בשלמות ביד שנייה. *דבר נוסף :נפח של 96 מגה זכרון??? איך? פלטה של 64 ופלטה של 32 או יותר הגיוני שיש לך 128 מגה ומתוך זה הוקצב 32 מגה לכרטיס מסך משולב על הלוח.
 
למעלה