מבקשת

בלו אייZ

New member
מבקשת ../images/Emo91.gif ../images/Emo140.gif

היי לכולם, מבקשת המלצה חמה על אתר/חנות לפיתוח תמונות דיגיטליות. הדרישות: * אפשרות למשלוח דרך הנט/אימייל (ואולי אפילו קבלת התמונות הביתה במישלוחה). * מחיר סביר (ולא שקל לתמונה...). * והכי הכי הכי הכי חשוב - איכות הדפסה טובה
מי מכיר? מי יודע?!!?... יש לנו המוןןןןןןןןןןןןןן תמונות שהצטברו ורוצים לפתח כבר
מראש.
 

אלמרה

New member
מדוע לפתח (להדפיס) תמונות דיגיטליות

הכי הכי טוב לצרוב בדיסק בתוכנת אלבומים מהודרת ולמזכרת נצח בלי טונות של ניר ואלבומים שרק תופסים מקום (ואבק) במדפים...
 

בלו אייZ

New member
לא מסכימה איתך הפעם......

נכון שזה טונות של אלבומים וניירת ואבק....בשנתיים האחרונות צברנו כמויות של תמונות מאז שה
נולדה....והאלבומים - אין כבר מקום בשבילם... אבל עם זאת אין כמו תמונות ממשיות באלבום מאשר תמונות על מחשב.... (מה גם שצריך לפתח לסבים ולסבתות כמה של הנכדה
).... אז יש המלצות!!?!??!
 

אלמרה

New member
אמרתי לצרוב על גבי דיסקים מותק!!!

המקבל רק מכניס לכונן והאלבום נפתח, דפים מדופדפים בקצב שרוצים עם מוסיקת רקע...
 

בלו אייZ

New member
ברור שהבנתי את כוונתך קודם...

העניין הוא שלסבתות ולסבים הקשישים אין מחשב ואין גישה ל"עולם" הזה..... ומעבר לכך אצלנו כמובן כל התמונות נשמרות על דיסקטים/מחשב אבל עדיין...אין כמו אלבום לדפדף ולראות (בעייני)....
 
הנה המלצתי../images/Emo13.gif

כאחד שמצלם וגם אוהב לפתח וכמוך לשמור באלבום,אז הנה המלצתי: 1.מגה פוטו דיגיטל,בקניון ...הגדול בסביבה. מגה,המחירים סבירים.עדיף לסגור דיל ל 100 תמונות. 2.מעבדות FUJIFILM ,לא ניסיתי אבל שווה לברר. תפוז אלבומים 3.PIC פיתוח תמונות,גם שם לא ניסיתי,שווה לברר,יש משלוח . PIC ביי ידידך הנאמן.
 

עפיפiנט

New member
../images/Emo202.gifמה אנחנו פוטו פארג'../images/Emo3.gif

היום יש המון חנויות לפיתוח בצ'ק צ'ק ובמחירים בהחלט סבירים. את יכולה בכל פעם לפתח כמה פילמים לא הכל במכה- כי אז ההוצאה נראית גבוהה. זה טוב שיהיו תמונות על דיסק אבל בהחלט אין כמו באלבומים. זה נשמר לדורות
 

בלו אייZ

New member
מתוקה...לא קראת אותי ממש כנראה../images/Emo13.gif

לא התכוונתי לפיתוח "פילמים"...לזה אין ספק שקיימות אינספור חנויות ובעברי - לפני הדיגיטלית - מצאתי כמה טובות בסביבת מגוריי... הפואנטה היתה תמונות ממצלמה דיגיטלית כי איפה שפיתחתי פילמים עד כה הם היו מעולים אבל יקרנים וכשמדובר בכמויות של מאות תמונות זה לא משתלם.... לא חשוב....בכל אופן
על התגובה.
לעפיפוןןןןןןןןןן...
 
למעלה