מבקשת תדריך - רוג'ום אל היירי

מהמי1

New member
מבקשת תדריך - רוג'ום אל היירי../images/Emo53.gif

בשבת האחרונה ניסיתי להגיע לאתר הנ"ל הנמצא ברמת הגולן. פניתי לשמורת גמלא ובקשתי עזרה בהגעה, אולם איש השמורות אמר שאסור לו לתת הדרכה כי: "זה שטח אש". ידוע לי שבשבת באתרים כאלו לא מתקיימת פעילות אש. נא, למי שיודע, להסביר את הדרך ולא דרך הישוב יונתן שסגורה (הדרך) בשבת. תודתי נתונה למסביר. מה?מי?1
 
מדריכים,מדוע אינכם עונים ללקוחה

שגולשת כאן,היא ממתינה כבר יומיים לתשובה.גם אם זה מסוכן שם,לפחות תענו לה,תגידו לה,אל תסעי,אבל לא לענות ?נראה משונה,יש סיבה ?זה אתר שמור ? מסוכן ? דרדרתי ? עומד לקרוס ? גם אני מעוניין לדעת. אני יעביר את השאלה לפורום טיולים,אולי שם נקבל תשובה.
 
למה לענות למי שקבלה תשובה?

היא כבר שאלה וקבלה תשובה מוסמכת. המקום שטח אש ולכן אסור לכהנס אליו. התשובה פשוט לא מוצאת חן בעיניה והיא מחפשת דרך לעקוף אותה בעזרת שותפים לדבר עבירה. את זה היא לא תמצא כאן.
 

pinzo01

New member
הי תרגע בן אדם

חשבת שאולי אלה שאמורים לתת תשובה כדבריך אינם יושבים בבית וכל מעינים הוא גלישה באינטרנט ? ברגע שהפורום הזה שקט מסתבר שכולם או רובם של המשתתפים נמצאים מחוץ לבית או שיש להם טיול עם לינה מחוץ לבית נכנסת לבית והחלת לשבור כלים ??? תרגע ! יש לך בפורום הטיולים תשובה שמח בחלקך אך מה פשר ההתלהמות ?
 

pinzo01

New member
אמר פעם מישהו חכם

כשאתה עונה לאדיוט שים לב שאתה לא נוהג כמותו
 
מה זה השטויות האלו ?

אנשים מבקרים בלי סוף בגילגל רפאים. מדוע אתם כה מורמים מעם ? הייתי מצפה ממכם לדבר אל הגולשים בגובה העיניים.
 

בוקסה

New member
הייתי שם

אין מולי מפה וזה היה ליפני כ 4 שנים אז אני לא זוכר בדיוק אבל ניווטנו לפי מפת סימון שבילים, זה לא היה כ"כ מסובך ירדנו מהכביש מזרחה קצת מצפון לצומת גמלא ומומלץ להיות עם רכב שטח השביל היה די בוצי למרות שלא ירד גשם והיו אבנים די גדולות (תשאלי מכות קלות בגחון של פיג'ו 205)
 
למעלה