מבקשת רעיונות למילוי בלינצ´ס כמנה

צוצונת

New member
במילוי לבלינצ´ס../images/Emo60.gif

2 אפשרויות למילוי: * לטגן בצל קצוץ להוסיף עגבניות קצוצות וגזר חתוך לקוביות עד שמפריש נוזלים ,להוסיף 300 גר´ בשר בקר טחון מלח פלפל קמצוץ כמון או בהרט וכף רסק עגבניות . יוצא כמו קנלוני איטלקי. * לטגן 2 בצלים ולהוסיף פרוסות פטריות שמפיניון (טרי או מקופסה) לפלפל להמליח ולהוסיף כף קמח על מנת שהכל יסמיך אפשר לדלל במים אם צריך.
 

בי

New member
כבד על בצל ברוטב יין סמיך

מטגנים הרבה בצלים עד שהם זהובים, מוסיפים את הכבדים, מפזרים עליהם קמח, מטגנים משני הצדדים ומוסיפים יין אדום ו/או מים. מתבלים במלח, פלפל ומעט אבקת מרק עוף ומבשלים דקות ספורות.
 

anna.l

New member
מילוי בשר

כ-500 גרם בשר טחון לטגן במחבת עם בצל. להוסיף מלח, פלפל שחור
 

droli

New member
כמה רעיונות,

באדיבות YNET:מילוי בשרי לחביתיות החומרים : 200 גרם בשר טחון או שאריות אחרות, 1 בצל, 1 ביצה, מעט שמן, תבלינים לפי הטעם. אופן ההכנה : איידי במחבת את כל החומרים פרט לביצה, קררי מעט הוסיפי את הביצה ומלאי את החביתיות. הכניסי לתנור ל10- דקות והגישי חם. מילוי פטריות לחביתיות החומרים : 2 בצלים גדולים, 1 שקית אבקת מרק פטריות,2 ביצים טרופות,1 קופ´ פטריות חתוכות,2 כוסות מים, שמן לטיגון. אופן ההכנה : לטגן בצל קצוץ דק בשמן עד שיזהיב, להוסיף מרק פטריות ולערבב 2-3 דקות תוך טיגון קל. להוסיף 2 כוסות מים קרים ולבשל 5 דקות תוך כדי ערבוב מתמיד. להוסיף לאט ביצים טרופות ולהמשיך לערבב כ5- דקות עד שהביצים נקרשות. להוריד מהאש ולקרר מעט. מילוי טונה לחביתיות 1 קופסה טונה,2 ביצים קשות קצוצות, 3 כפות גבינה צפתית מלוחה מפוררת, 1 כף צלפים,1 כף פטרוזיליה קצוצה, 2 כפות בצל קצוץ דק, כפית כוסברה קצוצה, 6 כפות גבינה מגוררת.
 

droli

New member
ועוד רעיון,

באדיבות YNET:5-6 תפוחי אדמה גדולים 3 בצלים בינוניים קצוצים דק שמן זית לטיגון מלח+פלפל לקלף את תפוחי האדמה, לבשל במי מלח עד שהם מתרככים. בזמן שהת"א מתבשלים לטגן את הבצל בשמן עד שהוא מזהיב. להוציא את תפוחי האדמה מהמים, למעוך לפירה. להוסיף לת"א את הבצל המטוגן, מלח ופלפל (לתבל לפי הטעם האישי). מכאן ההמשך כבר ידוע. אם רוצים אפשר להוסיף לבצל בשעת הטיגון פטריות חתוכות לטבעות. אפשרות גיוון נוספת- להוסיף לתערובת גם 1/2 כוס רוויון, זה יוצר תערובת חמצמצה ומענינית.
 

בורקסס

New member
דרולי - תודה על הרעיונות. חיפשתי

מלית לא חלבית לארוחת שבת, והאפשריות שנתת נשמעות מוצלחות! כנראה אנסה תפוחי אדמה וטונה. שוב תודה
 

alex

New member
עוד אחד...

שנוסה בהצלחה. פלצ´ינטה במילוי כבד קצוץ : מטגנים בצל גדול קצוץ עד להזהבה. מוסיפים חצי ק"ג כבד עוף וממשיכים לטגן עד שהחלק הפנימי של הכבדים ורדרד. מבשלים 4-3 ביצים קשות. מעבדים במעבד-מזון עם מלח,פפריקה וכף חרדל. ממלאים את הפלצ´ינטות ומגלגלים. מניחים על תבנית משומנת מעט , עוטפים בנייר כסף ומחממים. 2 יתרונות למנה הזאת : 1) אפשר להכין הכל מראש ומה שנותר בארוחה הוא החימום ו- 2) היא מה זה טעימה.
 

dandushx

New member
מילוי פטריות

פטריות שמפיניון מקופסת שימורים או טריות , לא משנה - לקצץ , להקפיץ במחבת עם קוביה של מחמאה שהומסה, לטרוף ביצה ולהוסיף למחבת ולקשקש , למי שאוהב אפשר גם לטגן בצל עם הפטריות. נותנים לתערובת להתקרר ואז ממלאים את הבלינצס. למרות שלא בקשת -מתכון לרוטב כאילו חלבי שאפשר ורצוי לשים מעל הבלינצס: להמיס מחמאה , לטגן מעט שום ובצל קצוצים, להוסיף אבקת מרק פטריות , לערבב טוב , ולהוסיף תחליב חלב של ריץ או אלפרו (שהם פרווה ). לטבל עם אורגנו , בזיליקום(עדיף עלים טריים) מלח , פלפל , אפשר להוסיף גם כמה חתיכות של פטריות שנשארו מהמילוי וליצוק על הבלינצס לפני ההגשה.
 

dandushx

New member
מילוי פטריות

ממיסים במחבת מחמאה , קוצצים פטריות שמפיניון טריות או משימורים (ומי שאוהב גם בצל ושום קצוצים מוסיפים המון ) ומקפיצים במחבת , טורפים ביצה ומוסיפים, מקשקשים הכל יחד ונותנים לזה להתקרר ואז ממלאים את הבלינצס. למרות שלא ביקשת-מתכון לרוטב כאילו שמנת/חלבי (פרווה) שרצוי להוסיף: ממיסים מחמאה , מטגנים מעט בצל ושום קצוצים,מוסיפים אבקת מרק פטריות, מערבבים טוב שלא ידבק ולא ישרף ומוסיפים תחליף חלב של ריץ או אלפרו ומביאים לרתיחה , מטבלים עם בזיליקום ואורגנו (עדיף עלים טריים)מלח ופלפל,אפשר להוסיף גם כמה חתיכות פטריות שנשארו מהמילוי . ליצוק את הרוטב על הבלינצס לפני ההגשה.
 

בורקסס

New member
דנדוש, המון תודה

נוסה ויצא נפלא! השמטתי את הבזיליקום והוספתי מעט יין לבן. מומלץ
 

חנהפ

Active member
אני אוהבת למלא במילוי בסגנון

סיני :ירקות חתוכים לגפרורים,כמו:בצל,גזר,כרוב,פלפל אדום,נבטים מוקפצים ותיבול בסויה וג´ינג´ר ולגלגל ולטגן את החביתיה המוגמרת או מילוי מירקות ירוקים מוקפצים בתוספת גרעיני חמניות ואת החביתיות המוגמרות להקרים בתנור עם גבינה צהובה
 
למעלה