מבקשת עצה/עזרה
התאונה של אתמול בכביש נשר/חיפה - זאת השכנה שלנו מקומה 4. שתי קומות מתחתיי. לא מכירה אותה יותר מדי אישית - אנחנו חדשים בבניין. כמעט כל בוקר היינו נפגשות במעלית. בוקר טוב/מה נשמע - לא יותר מזה. ביום כיפור הילדה שלה שיחקה עם הכלב שהיה לנו - ילדה מתוקה מאוד. שלשלום הילדה שלה טל ירדה איתנו במעלית וקשקשה עם גל שלי הם בני אותו גיל. אני עוד שאלתי את גל מאיפה הם מכירים (בני אותו גיל אבל בתי ספר שונים). גל אמר לי שהם נפגשים בהסעות בדרך הביתה וכשעולים במעלית ושהוא אוהב סתם לדבר איתה. עודדתי אותו - באמת ילדה חמודה למה לא? אתמול כשחזרתי מהעבודה בעלי שאל עם שמעתי על התאונה. ת'אמת לא הקשבתי חדשות במהלך היום - לא היה לי זמן. אמרתי לו שלא ושכחנו מזה. היה לנו אירוע אתמול של המשפחה שלי - התקשרתי לאמא לשאול מתי הם אוספים אותי (בעלי נשאר בייבי סיטר עם הילדים). ואז אמא שאלה אם שמעתי על התאונה. מסתבר שזאת אחות ממחלקה מול המחלקה שאמא שלי עובדת. בשעה 19.00 ירדתי למטה לרכב של ההורים שלי והמעלית עצרה בקומה 4. פתאום אני רואה המון אנשים, מצלמות טלביזיה ולמעלית נכנסו שתי נשים דתיות. סתם שאלתי מה קרה? מי נפטר? ואז בעצם נפל לי האסימון. ישר קלטתי במי מדובר. עכשיו מה עושים? גל עוד לא יודע - אבל הוא יידע. הוא עוד ייפגש עם טל - אנחנו הרי באותו בניין. לספר לו? לתת לו לגלות לבד? אני מדגישה שהוא ילד מאודדדדדדדדדדד רגיש - במיוחד בנושא המוות. מה אני עושה עם עצמי? לגשת לנחם? את אבא אני לא מכירה בכלל. לא זוכרת אפילו אם דיברתי איתו פעם. את הילדה אני כן מכירה - אולי בשבילה לגשת לשם? לא יאמן! פשוט לא נתפס! אני לא תופסת - איך ילד בן 12 אמור להבין את זה?
התאונה של אתמול בכביש נשר/חיפה - זאת השכנה שלנו מקומה 4. שתי קומות מתחתיי. לא מכירה אותה יותר מדי אישית - אנחנו חדשים בבניין. כמעט כל בוקר היינו נפגשות במעלית. בוקר טוב/מה נשמע - לא יותר מזה. ביום כיפור הילדה שלה שיחקה עם הכלב שהיה לנו - ילדה מתוקה מאוד. שלשלום הילדה שלה טל ירדה איתנו במעלית וקשקשה עם גל שלי הם בני אותו גיל. אני עוד שאלתי את גל מאיפה הם מכירים (בני אותו גיל אבל בתי ספר שונים). גל אמר לי שהם נפגשים בהסעות בדרך הביתה וכשעולים במעלית ושהוא אוהב סתם לדבר איתה. עודדתי אותו - באמת ילדה חמודה למה לא? אתמול כשחזרתי מהעבודה בעלי שאל עם שמעתי על התאונה. ת'אמת לא הקשבתי חדשות במהלך היום - לא היה לי זמן. אמרתי לו שלא ושכחנו מזה. היה לנו אירוע אתמול של המשפחה שלי - התקשרתי לאמא לשאול מתי הם אוספים אותי (בעלי נשאר בייבי סיטר עם הילדים). ואז אמא שאלה אם שמעתי על התאונה. מסתבר שזאת אחות ממחלקה מול המחלקה שאמא שלי עובדת. בשעה 19.00 ירדתי למטה לרכב של ההורים שלי והמעלית עצרה בקומה 4. פתאום אני רואה המון אנשים, מצלמות טלביזיה ולמעלית נכנסו שתי נשים דתיות. סתם שאלתי מה קרה? מי נפטר? ואז בעצם נפל לי האסימון. ישר קלטתי במי מדובר. עכשיו מה עושים? גל עוד לא יודע - אבל הוא יידע. הוא עוד ייפגש עם טל - אנחנו הרי באותו בניין. לספר לו? לתת לו לגלות לבד? אני מדגישה שהוא ילד מאודדדדדדדדדדד רגיש - במיוחד בנושא המוות. מה אני עושה עם עצמי? לגשת לנחם? את אבא אני לא מכירה בכלל. לא זוכרת אפילו אם דיברתי איתו פעם. את הילדה אני כן מכירה - אולי בשבילה לגשת לשם? לא יאמן! פשוט לא נתפס! אני לא תופסת - איך ילד בן 12 אמור להבין את זה?