מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

הילהל

New member
באמת בעיה

אני מבינה את הצורך של הגברים "לנקות את עצמם". אבל אי אפשר להפעיל כאן את שיטת האלימינציה כמו בבחינה אמריקאית. קחו את מה ששי כתב - גם כשיפורסם מקרה פגיעה בישוב שלכם לא תרוצו ברחובות בזעקת "אני לא אשם". תרגישו נוח, תמשיכו לכתוב בפורום בכלל ובשרשור הזה בפרט, חשוב שישמעו כאן דעות של גברים ונשים גם יחד. ואל תחפשו מליצי יושר - זה חסר תוחלת להתנהל ככה.
 
אבל ההנהלה לא עשתה שום דבר כזה

זו היתה פעולה פיראטית של גולשת מן המנין ללא סמכות בנושא. לכן הטיהור כמוהו בדיוק כהכפשה. לא רלוונטית...
 

apk

New member
נהדר לדעת את זה

טוב שיודעים על אחד שזה לא הוא, אבל למרות כל הקושי שהיה לעציון מהחשדות כלפיו, החשדות כלפי כל האחרים כאן שעוזרים מתקיימים, ומשהצטמצמו באחד החשד על כל אחד אחר עולה מעט. אז עדיף היה, למרות אי הנעימות, לא להבהיר את ההבהרה בקשר לעציון, ואם זו כבר הובהרה אז מן הרעיון לאמר כבר עכשיו מי האדם שבו מדובר ולנקות גם את כל היתר שלא מגיע להם להחשב חשודים.
 
../images/Emo7.gif../images/Emo31.gifהתנפלו עלי במסרים, קיבלתי

מסרים כועסים למה אני לא מספרת מי זה. אסור לי לספר מי זה, זו העצה המקצועית שקיבלתי. גם אסור לי לכתוב מה היה בדיוק ולכן לאיכולה לספר אם יש תלונה או לא . מי שהתנפל עלי יודע שעשה מעשה רע וגרם לי לבכות. מי שפונה אלי בשאלה מי זה - אסור לי לענות, זה לא יעזור, תפנו ישירות למיכל המנהלת. אני לא אשמה בכלום, בכלום בכלום, אסור לי להגיד כלום, לצערי, אני רציתי לפתוח את הפה יותר אבל אסרו עלי.
 

הילהל

New member
שולחת לך חיבוק (אין אייקון)

מרגיז אותי נורא. אנשים - נסו להכנס לנעליים של האנונימית שלנו לרגע. אני הייתי בנעליים האלה פעם, תאמינו לי שלא כיף לצעוד בהן. קרה לה משהו, חוויה קשה. היא אוספת את מקסימום הכוחות שיש לה, ומזהירה אותנו בניסיון למנוע פגיעה מאחרות. היא עושה את המקסימום שהיא יכולה בלי להכנס לפינה של השחרת שם אדם. אני לא יכולה ללמוד מהמסר שלה שום דבר על הפוגע פרט לעובדה שזה גבר. ואתם? אולי תלמדו להאמין למישהו כשהוא אומר "קרה". אולי לא תפנו אצבע מאשימה למי שנפגעה? לא תחטטו לה בפצע עד שנראה דם? תסתפקו באזהרה שקיבלנו - תדעו ממה להשמר, לא תכנסו להלם אם וכאשר משהו דומה יקרה לכם (נקווה שלא יקרה). זה כמו לתקוף את החיה הפצועה של העדר - לשלוח לה מסרים זדוניים. רדו מזה!
 
מסרים כעוסים?!?!

שיקפצו לך הכי גבוה שאפשר... למה את לא מספרת לנו? את לא בסדר...אני "גאה" באנשים שמוכנים ללחוץ עליך כדי לספק את הסקרנות שלהם אחרי מה שעברת. וברגע שמישהי תסכים לקחת את זה עד הסוף- אני בטוח שלא רק שאפשר יהיה לאזכר את שמו- אני משוכנע ששמו יפורסם בכל פורום אפשרי כדי למצוא עוד קורבנות אפשריים... ואל תרגישי לרגע תורך להתנצל. לשניה לא. ואני מקווה שתתקשרי לקו החם לנפגעי.... את חייבת!! תמצאי את הדרך ותעשי את זה. זה בשבילך בלבד...
 

שי ז.

New member
אל תשימי עליהם

טבעי שנושא כזה יעורר סערת רגשות אצל כולם ואנשים לפעמים כותבים מתוך כעס וזעזוע. בכל מקרה במקום לבכות תזכרי שאנחנו כאן בשבילך ותמיד נהיה מוכנים לקחת חלק פעיל במלחמה נגד המניאק.
 
למעלה