מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

רוצה לשתף אתכן בחוויה לא נעימה שעברתי. אדם מהפורום, באצטלא של עזרה, אמר לי דברים שלא יאמרו. דברים שגלשו לפסים שלא היו צריכים לגלוש. במסווה של איש טוב הוא גלש לנושאים אינטימיים חזור ושוב. בנות, היזהרו ממנו, כל אחד שפונה אליכן בהצעה לעזור, תבדקו טוב מיהו ואיך הוא יכול לעזור לכן, אם בכלל. אם הוא גולש לנושאים שלא מתאימים לכן, תעצרו אותו, אל תתנו לו פתח לפגוע. כן, לצערי אני הייתי תמימה ונפגעתי ולכן רוצה לעזור לכן לא להיפגע. אם יש כאן עוד בנות שנפגעו ממנו אתן יכולות להתלונן במשטרה התלונה שלכן קבילה ותטופל במלא תשומת הלב. הודעה זו באה לאחר יעוץ מקצועי, יש לנו עזרה מקצועית בנות, אתן יכולות לפנות אלי או למיכל שב לעזרה. ואתה, זה שיודע שכתבתי עליך, תחשוב על מה שאתה עושה אולי תיגש לטיפול ועזרה כדי להפסיק לפגוע. נ.ב. בנות, אם אתן יודעות מי אני, אבקש לא לחשוף את שמי המקורי ולא את הניק. ההודעה נכתבה בניק בדוי, לא בגלל שאני מתביישת, כי לא עשיתי שום דבר רע, אלא בזכות יעוץ מקצועי שקיבלתי.
 

המנהלות

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifחשוב מאוד../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

חג שמח לכולם, בעקבות ההודעה שנפתחה ברצוננו להבהיר מספר דברים: בשום אופן אין לחשוף את שמו/ה או כל פרט מזהה אחר שלו/ה לא בגלוי ולא ברמז. גולש שיחשוף את שמו/ה של אותו/ה גולש/ת או כל פרט מזהה אחר - הודעתו תמחק והוא עצמו יחסם מהפורום באופן מיידי למשך 24 שעות כיוון שהנושא נמצא בבדיקה, כל חשיפת הפרטים של אותו/ה גולש/ת יחשוף אתכם לתביעה משפטית. במידה והוטרדתן אתן מוזמנות לפנות למיכל שב במסר (שתרכז את הנושא).
 

מיכלקו

New member
האם נעשה משהו

ע"מ למנוע כניסתו של אותו משתמש לפורומים של תפוז?
 
לדעתי זה קשה לביצוע....

ולא משנה כרגע מי האיש שפגע, אם הוא אכן פגע, הוא בודאי לא עשה זאת בגלוי (ע"י הודעות באחד הפורומים) אלא אולי באמצעות מערכת המסרים או אפילו פגישה פנים אל פנים ואז להנהלת תפוז אין כל כך שליטה על הענין... לדעתי, כדאי להמתין עד לסיום הברור ואז אם יש עילה - להגיש תלונה למישטרה שכבר תדע איך לטפל בעברין אני רק מקווה שהמנהלות יסכימו לגלות לנו במה מדובר לאחר סיום הברור בענין
 

הילהל

New member
נושא סבוך

אם זה היה ע"ג הפורום כבר היינו יודעים, לא? אם מדובר במסרים - צריך להעביר אותם הלאה לגורמים מתאימים (אני מבינה שמיכל היא הכתובת). אני לא יודעת מה הדין החוקי לגבי תכתובת במסרים (הבנתי מהבוס שלי שלגבי קבילות של אי מיילים יש בעיה, אז מסרים זה בטח דומה). אבל חשוב להעביר למנהלות ובכל מקרה לא למחוק אותם לפני שהכל יטופל ויובהר.
 
הכוונה שלי היתה...

שבמיקרה כזה אני לא בטוח שהנהלת תפוז יכולה "לשלוט" במצב ולחסום את הגולש העברין (תשובה לשאלתה של מיכלקו) כמובן שאים מערבים את המישטרה (אים לצערי המיקרה מסתבך ונאלצים להגיע לכך) אז למישטרה כבר יש את הכללים שלה לגבי מה קביל ומה לא קביל והשוטרים כבר ידעו איך לטפל בו... ואגב, אני איתך בכל מאת האחוזים וגם אני מחזק עד כמה שאני יכול את מי שאולי נפגעה ואת מי שמזדהה עם הכותבת ובהחלט אין לאף אחת מה להתביש או להרגיש "אשמה" חלילה, ובהחלט זכותה של כל אחת לפנות לבקשת תמיכה ואולי אף להגיש תלונה במיקרה הצורך
 

הילהל

New member
לא מכירה את הכללים והחוקים

אני לא יודעת איך דברים נעשים ב"תפוז" ואיזה סוג של שליטה יש או אין להנהלה. מכיוון שהאינטרנט הוא מדיה בעייתית ופרוצה - הם בטח כבר נתקלו בדברים דומים בעבר ויודעים איך לפעול. זו גם הסיבה שהפנתי לפורום התמיכה לנפגעים/ות שאני יודעת מניסיון שיש בו אנשים טובים ובעלי ידע. חשוב שהדברים יצאו כאן - כי מסתבר שכאן זה קרה. אבל חשוב גם להתמך ע"י מי שיודע לומר את המילה הכי נכונה.
 

הילהל

New member
מזכירה לכולן שיש במי להעזר

גם לך שמזהירה אותנו וגם למי שקוראת ואולי מזדהה. אם משהו עשה לכן אי נוחות, תחושה של פגיעה, של חדירה לאינטימיות - אין שום סיבה להשאר עם המועקה. יש כאן בתפוז פורום נפגעי/ות תקיפה מינית ויש שם מי שיודע לסייע. יש גם תמיד אץ האפשרות לחייג 1202 ולשוחח עם מתנדבת ממרכז הסיוע הקרוב אליכן. אלו הם אנשי מקצוע. מי שמרגישה נוח יותר לשוחח עם אדם מוכר - אני סומכת על 3 המנהלות הנפלאות שלנו שיתנו לה אוזן קשבת והמון תמיכה.
 
היצטערתי לשמוע על מה שעברת../images/Emo12.gif

תהיהי חזקה ותחזיקי מעמד
אני כאן בשבילך תמיד
 
אוף..אוף..אוף...

ומקפיץ... מאז אותו שירשור נורא של הטרה מינית זה לא יוצא לי מהראש... האם גם כאן? האם גם השכן הנחמד, כמו שאומרים, מעבר לרחוב? אוף....ואם אני יכול לעזור במשהו...אני כאן...
 

הילהל

New member
ישר הפללת את עצמך ../images/Emo8.gif

בהודעה הפותחת כתוב: "בנות, היזהרו ממנו, כל אחד שפונה אליכן בהצעה לעזור, תבדקו טוב מיהו ואיך הוא יכול לעזור לכן, אם בכלל" ואתה ישר מציע לעזור? סתם, סתם, סתאאאאאאם (חייבת לסחוט חיוך ביום חם ומייגע).
 
ואני לא צוחק- זה עוד מה שנורא

בקטע- שאי אפשר לסמוך על אנשים- ואותם גברים גורמים לכך שיסתכלו עלינו, הגברים, כעל סכנה בפוטנציה. הם פוגעים בנשים, פוגעים ביחסים בין המינים, באמונה שיש באנשים. אני מתעב אותם!!! והנה- עכשיו אני אזהר לא להציע עזרה. ישר זה יעורר חשד, הא?
 

הילהל

New member
בעיה גדולה

כבר דיברנו על זה באחד משירשורי האימים על הטרדות. רוב הגברים הם נורמלים, שפויים, מבינים מתי משהו שהם עושים מתחיל לפגוע ומפסיקים. הבעיה שהמיעוט שכן פוגע משתולל חופשי ופוגע שוב ושוב ושוב. ההודעה הזו היום אולי תשמש מעצור למשתולל כזה - וזה נהדר.
 
את אופטימית וזה יפה...

את יודעת למה אני פועל למען הפגים? כי היום זה אני- אבל מחר- כל העולם. אני מקווה שהאיתות שלי צורב בעיניים כמו סירפד... אסור לשתוק! חייבים לגרום לאדם להבין מה עשה לא בסדר ולשנות את דרכיו- ובנתיים להזהר ממנו. אני מבין שאסור לי לדעת מי זה- אבל זה לא משנה כלל. אם אדם כזה פעיל בפורום- אני אחשוד בחבר הכי טוב שלי (שלא לומר בעצמי). עד שאדם כזה לא יחשוף את עצמו או עד שאי אפשר יהיה לחשוף אותו (ואני החושים שלי פועלים- צריך שמישהי תתבע)- לא רק הפורום בסכנה- אלא כל בנות ישראל... אני מבין את הפחד, את החשש, את ההרתעות. אבל לקרוא עליו מחר עיתון יהיה טוב יותר? לדעת שאפשר היה למנוע את הבאות בתור ואולי גם לעזור לו ולמשפחתו בתהליך? די..אמרתי מספיק.
 

הילהל

New member
מבחינתי הוא כמו מקק

אתה יודע מה קורה למקק שנחשף לאור? איך הוא בורח מהר מהר? זה מה שאני רוצה להאמין שיקרה כאן עכשיו. מישהו פעל מאחורי הקלעים, מישהו הטריד במסתור, וכנראה שהיתה לו שיטה של כאילו-מייעץ כאילו-מסייע. המישהו הזה, אם הוא עדיין כאן וקורא, יודע עכשיו שהשיטה נחשפה, שעצם קיומו (גם אם איננו יודעם את שמו) התגלה. קשה לי להאמין שהוא יעיז לפעול עכשיו, כשהאורות נדלקו, וחברות הפורום הוזהרו. נכון - הייתי רוצה שיהיה כוח לעשות הרבה יותר. לחשוף, לתבוע, להתלונן, להעניש. אבל אני יודעת בעצמי כמה הפעולה הזו לא פשוטה. אני לא התלוננתי על מעשים גרועים בהרבה ממסר טורד מנוחה. ולא התלוננתי מעולם. אני לא שופטת. אני מעריכה את היכולת לחשוף, ולו בקווים כלליים, את הנעשה. ולהגן על ה]פורום הביתי שלנו כהתחלה, גם אם לא על כל בנות ישראל. אני מאמינה בשינוי שמתחיל בקטן, בפרטי, בביתי ומתפשט הלאה. הכוח לחשוף מישהו כזה בפורום הוא התחלה לא רעה לטעמי. ואתה צודק - אני אופטימית בצורה חולנית. אבל זה משהו שלא הייתי רוצה שישתנה בי.
 
מקווה שלעולם לא תהפכי פסימית

ומקווה שאני אלמד למה את אופטימית- ואולי אוכל לאמץ לי קצת מהתכונה המקסימה הזו...
 

אמיר.

New member
מזדהה איתך אורן

כי גם אני נתתי פה ושם עצות עכשיו אני אצטרך לצרף disclamer לכל עצה או לכתב אנונימית את אחת המנהלות. 'אוף' זה ממש מתאים כאן.
 
למעלה