מבקשת חוות דעת

calanit111

New member
מבקשת חוות דעת

האם מישהו יכול להמליץ על קרם העיניים הזה ?
 

טיי 1

New member
מארי קיי,

היא חברה בינונית-טובה ויש לי כמה מוצרים מאוד טובים (יש מוצרים פחות ויותר טובים, אבל היא ממש ממש לא נחשבת לחברה גרועה). קשה לראות את שם הקרם מהתמונה שכתבת. האם זה מסדרת ה wiseTime ? אגב, איפה מצאת מוצרים של מארי קיי בארץ ? (אם זה מהארץ)
 
למעלה