מבקשת חוות דעת האם מישהו יכול להמליץ על קרם העיניים הזה ?
ט טיי 1 New member 28/12/04 #4 מארי קיי, היא חברה בינונית-טובה ויש לי כמה מוצרים מאוד טובים (יש מוצרים פחות ויותר טובים, אבל היא ממש ממש לא נחשבת לחברה גרועה). קשה לראות את שם הקרם מהתמונה שכתבת. האם זה מסדרת ה wiseTime ? אגב, איפה מצאת מוצרים של מארי קיי בארץ ? (אם זה מהארץ)
מארי קיי, היא חברה בינונית-טובה ויש לי כמה מוצרים מאוד טובים (יש מוצרים פחות ויותר טובים, אבל היא ממש ממש לא נחשבת לחברה גרועה). קשה לראות את שם הקרם מהתמונה שכתבת. האם זה מסדרת ה wiseTime ? אגב, איפה מצאת מוצרים של מארי קיי בארץ ? (אם זה מהארץ)