מבקשת את עזרתכן...
אני כרגע בתהליך גישור עם אב ילדתי, והגענו לענייני הכספים... בסופו של דבר קיבלתי "שיעורי בית" , לברר כמה עולה לגדל ילד מגיל אפס עד שש. בשל העובדה שאין לי נסיון בזה, אני יולדת עוד כחודשיים, אשמח אם תכתבו לי מה ההוצאות הגדולות בטווח הגילאים הזה, וכמה בערך זה עולה. טיטולים, מטפלת חלקית, גן, צהרון,אם יש עוד דברים מאד אודה לכן על העזרה. על הארת עיניי בנושאים הללו.
אני כרגע בתהליך גישור עם אב ילדתי, והגענו לענייני הכספים... בסופו של דבר קיבלתי "שיעורי בית" , לברר כמה עולה לגדל ילד מגיל אפס עד שש. בשל העובדה שאין לי נסיון בזה, אני יולדת עוד כחודשיים, אשמח אם תכתבו לי מה ההוצאות הגדולות בטווח הגילאים הזה, וכמה בערך זה עולה. טיטולים, מטפלת חלקית, גן, צהרון,אם יש עוד דברים מאד אודה לכן על העזרה. על הארת עיניי בנושאים הללו.