מבקשת את דעתכם ועצתכם

מבקשת את דעתכם ועצתכם ../images/Emo91.gif

לפני כ- 4 חודשים החלטנו לקחת מטפלת, שמנו מצלמות ואז בשבוע הראשון (בניסיון) אחרי שהחלטנו לקחת את אותה כל יום השארנו אותה לכמה שעות 3-4 לראות אותה במצלמות ושהילד יתרגל לאט לאט, בקבלתה לעבודה הווהרתי שאני לא רוצה שהיא תעשה כלום!!! בבית רק כשהילד ער להיות , לשחק, לצחוק, לשיר ולתת את כל תשומת הלב רק לילד!! לא רוצה שהיא תזיז כלום , לא כביסה לא בקבוקים כלום שתנוח וכשהילד ער תיתן לו את מלוא תשומת הלב לילד, ערב אחד (לאחר 6 ימי עבודה אצלנו) גילתי את המחזה איך שאני יוצאת מהבית היא בודקת מהחלון שאכן יצאתי, אז מכינה לה כוס קפה מעבירה בטלביזיה לערוץ עם תוכניות בישול וכך יש בני 2.5 שעות ויותר מול תוכניות בישול למינהם (למרות שהראתי לה שהילד יראה רק ערוץ ביבי) , הגברת שוחחה בטלפון, סרגה וראתה איך לבשל, כשלילד נמאס והוא רצה תשומת לב מה עשתה הגברת? טבלה את המוצץ שלו בכוס הקפה שלה (שמעורבב עם 4 סוכר) ונתנה לו, מס' פעמים, מוצץ שנפל לריצפה ניתן לפיו ללא שטיפה למרות שההוראות שלי היו לשטוף במי ברז, שום תשומת לב!! לפעמים הילד היה באונברסיטה כמובן לבד, ואז גם שמעתי את האינטילגנתית צועקת לו עצלן תתהפך אתה עצלן!! כשפיטרנו אותה היא שאלה "מה אסור לי לראות טלויזיה?" כשאמרנו לה על הקפה בהתחלה היא הכחישה בתוקפנות, וכשהבינה שיש דברים בגו ויש לנו כנראה הוכחות היא אמרה שזה היה תה, ואז הזכירתי לה שבדיוק באותו הבוקר כשהיא דיברה על תה אני אסרתי עליה חוץ ממים לתת כל דבר אחר, ולמרות שאמרתי לא!! היא נתנה. האמת העפנו אותה ושלחנו לה ציק הביתה משום מה הוא לא הגיע , לפני כ- שבוע היא התקשרה לשאול מה עם הכסף שלה, לאחר בירור בבנק אכן השיק לא נפרע , הבוקר שוב היא התקשרה ובשל דברים שנחתו עלינו בשבוע האחרון ובגלל שהיא ממש לא מענינית אותי ברח לי, ואז היום היא דיברה בצורה שהרתיחה אותי שאני חייבת לה כסף !! היא עבדה אצלי ואיפה הכסף? כמובן שהתחממתי צעקתי כמו מטורפת על כל מה שהיא עשתה וטרקתי לה את הטלפון. ממש לא בא לי כרגע לשלוח לה את הכסף, היא העלתה לי את כל הגועל שהיה כשגילנו את מעשיה, השאלה מבחינה חוקית לדעתי אני חייבת לשלם לה כי זה הלנת שכר לא? סה"כ אני הודעתי שאני חוזרת לעבודה ואז לא חזרתי בגלל מה שקרה איתה. אשמח לשמוע דעות והמלצות, ובכלל אם מישהו מבין בנושא ויוכל לעזור תודה
 

עמית@

New member
אולי להתייעץ עם עו"ד?

בהתחלה אמרתי לעצמי "היא יכולה לתבוע אותה" אבל אז קראתי שוב ולעומק ובעצם למרבה הצער היא "סתם" התנהגה על הפנים, לא עשתה שום עברה.. מרתיח בעליל.
 
גם אני חושבת ככה

מצד אחד היא לא עשתה את העבודה שלה (אז למה בעצם לשלם לה) אבל מצד שני כבר שילמת לה (זה שהשיק אבד זה סיפור אחר) אז קשה עכשו לטעון שאין סיבה לשלם. השאלה היא איזה קייס יש לה לתבוע, כי יש לכם הוכחה מצולמת שהיא לא עשתה את העבודה והפרה את הוראותייך. עורך דין.
 
גם אני בעד עורך דין

מאחר שאין כאן קייס ברור של התעללות (איזה מזל
) אלא "סתם" הפרה של ההוראות שלך (מרתיח כשלעצמו) אי תשלום יהווה הלנת שכר. אז במקום שהיא תתבע את כספה בבית המשפט, עדיף שתקדימי תרופה למכה ותקבלי ייעוץ מעו"ד.
 

רוית ב

New member
סליחה אבל יש קייס של התעללות

לצרוח על ילד אתה עצלן בכלל להרים את הקול עליו ועוד אדם זר ובקללות כאלו (עצלן???) זו התעללות לטבול מוצץ בקפה - זה במפורש להזיק לילד סליחה שאני נשמעת ככה תוקפנית זה מהכעס (וגם קצת מהפחד של מה היה אילו.... היה אצלי ככה...) זה לא נגד אף אחד פה חלילה אבל זה בהחלט ובהחלט התעללות אולי צריך לחכות שמטפלת תכה או תשקה ילד בתה רותח... לא מסכימה בכלל אני בטוחה שאם היו אומרים לגברת הזו אני הולכת למשטרה היא היתה בורחת הרחק הרחק ולא צריך לתת לה כסף בכלל צריך להעניש אותה למען יראו ויראו כל מטפלות ישראל שחושבות שלקלל תינוק או לתת לו נס קפה במוצץ זה לא התעללות. יש לה מזל גדול שהיא עוד בחתיכה אחת מנוולת חצופה כזו ממש מתחשק לי להרים אליה טלפון בעצמי
 
לא צריך להיסחף

המטפלת התנהגה בצורה מבישה, לא מילאה אחר ההוראות שקיבלה, אבל התעללות? ככל שנגזים בשימוש במושג הזה הדבר היחיד שנשיג יהיו זילוּת שלו ואז יצא שכרנו בהפסדנו. ואגב, אלימות לא פותרים באלימות.
 

רוית ב

New member
מירב...

כשמדובר בילד שלך אין גבול. אני לא אשחק משחקים ויש אנשים שלא מבינים שפה אחרת ואני בטוחה שאם פעם אחת היא תלמד לקח היא לא תפגע בשום ילד. אני לא מתביישת להגיד שאם מישהו יפגע בילד שלי אני אגמור אותו ואני לא טיפוס אלים כלל וכלל ביום יום.
 

רוית ב

New member
מה אני הייתי עושה../images/Emo46.gif

קודם כל גרוש אחד היא לא היתה מקבלת ממני שתתבע אם היא רוצה אני אכניס אותה אלף אמות באדמה - נשכה לבצע עבודה ובמקום זה קיללה את ילד (עצלן????) טבלה מוצץ בקפה??? סליחה אבל זו רשלנות חוצפה ובהחלט לא ביצוע של עבודה כלל וכלל. שתתבע החצופה את יודעת כל פעם שאני שומעת סיפורים כאלו אני מתחלחלת בעלי אומר שהברחתי על עזרה אפשרית מהבית בגלל הגישה שלי שלא מתפשרת - אי אפשר היום לדעת כלום אני רק יכולה להגיד לך שטיפוסים כמוהה יכולים ללכת אם הם רוצים לבית המשפט אני הייתי הולכת למשטרה ולעיתונות ולטלויזיה ומשפילה אותה ככה כמו שהשפילה את הילד (עצלן???) הדם שלי רותח! אל תפחדי מאנשים עלובי נפש כאלו אולי זה יישמע לך הזוי אבל מי שמכיר אותי יודע היטב שאני לא מדברת סתם ממני היא לא היתה יוצאת כל כך בקלות (אולי ביקר קטן בבית חולים ובמשטרה היה מרגיע אותה, ירחם השם מה אני יעשה אם יפגעו אפילו קלות בילד שלי ירחם השם) שלא תתני לה כסף את שומעת???? תאיימי עליה שאת הולכת למשטרה אל תפחדי אם היתה נופלת לי בידיים הייתי מנערת אותה קצת ככה בשביל הנקמה. אישה עלובה שכמוה.
 

רוית ב

New member
סליחה אבל אני לא יכולה להרגע../images/Emo46.gif

אני חייבת להגיד לך עוד משהו יש לך קלטות יש לך הוכחות את אפילו לא צריכה לצעוק עליה תגידי בקול קר ושקט לכי קיבינימאט ותת]פללי שלא אלך למשטרה שום עורך דין ושום בטיח היא יודעת מצויין שהיא לא היתה בסדר היא מפחדת יותר ממך אני רוצה לספר לך משהו בחנות אצלינו (אלף אלפי הבדלות כן?) גילינו שיש שתי גנבות מקצועיות שבאות מתחזות ל"חברות" ומתחת לאף מרוקנומדפים שלמים לתוך תיקים וכיסים יש מצלמות בחנות כמובן שתפסנו אותן והן גם חייבות כסף אני רוצה להגיד לך שבלי צעקות ובלי איומים יותר מידי הן קיבלו אולטימטום - אם היית רואה איזה זבל של נשים הן היית מתה... ממש עולם תחתון כאלו פרחות זקנות הן טסו לשלם והחזירו את הסחורה הן איימו שישרפו את חנות הן איימו כל מיני איומים לא הראנו פחד היא עוד צועקת עלייך???? את רוצה שאני אדבר איתה???? הדם שלי רותח!!!!~!~ שלא תתני לה כלום!
 
רוית ../images/Emo24.gif תודה על שחיזקת אותי

בדעותי אם זה היה תלוי בי היתי מפרקת אותה ודוחפת לה את אבקת הנס קפה מהאף, אבל לדעתי מבחינה משפטית לשלם אני חייבת ואני יכולה לתבוע, בגלל זה אני מפחדת שלא תגיע לי איזה תביעה מבית דין לעבודה אני יודעת שמחמירים בנושא. למרות שאכן דיברנו עם קרובת משפחה והיא אומרת שקפה וגם סוכר בגיל 3 חודשים יכול להזיק במפורש. עובד שגונב מקופה לדעתי זה שונה לא? תודה על החיזוקים ולדעתי אני בטח לא אשלח ובטח בעלולי היקר יהיה בעד כי הוא כמעט פירק את המנוולת!! שהתקשרה אלי להגיד לי אחרי שהוא פיטר אותה " שבעלי ממש חוצפן!! וזה לא יפה מה היא התעללה בילד? מה אסור לראות "קצת" טלויזיה ? הוא יכל להעיר לה והיא היתה מתקנת.." הבנת סה"כ 4 שעות עבודה מה היה ביום מלא של 8 שעות בכלל היא היתה יוצאת לטיל בחוץ ומשאירה את הילד לבד.
 

אושרX2

New member
לדעתי תשלמי לא בגלל שמגיע לה

אלא כדי לא להמשיך ולהתעסק ולהזכר בה. בגלל שזאת פשוט התנהגות לא תקינה וכנראה שזה לא נחשב להתעללות, לדעתי תעשי את זה בשבילך כדי לא להמשיך ולהתרגז כשאת שומעת אותה.
 
מחפשים מטפלת טובה באזור חיפה

למי שמכירה , שמעה על מטפלת טובה בחיפה אשמח לקבל פרטים. למי שיש פרטים אנא אל תשלחו לי מסר אישי כי זה המחשב של העבודה אני אתן כתובת אישית , אז למי שישי שתכתוב לי כאן ואני אצור קשר תודה למצילות.
 

רוית ב

New member
מתי ואיפו עובר הגבול בהגדרה?

הגדרת ההתעללות אני חושבת על זה כל הזמן בעיני מה שקרה לנסיך זו התעללות לשמה גם בעלי חושב ככה אני רואה שיש כאלו שחושבים שזה לא תקין אבל לא התעללות מתי זה כן? איך יודעים? כל אמא היא מגוננת על הילדים שלה וזה בהחלט מרתיח את הדם איפה הגבולות שלכם?
 

עמית@

New member
בשביל זה יש חוק.

ברור שזו התעללות רגשית והתנהגות בלתי הולמת, מבחינת החוק: לא, ועל פיו (לעיתים לצערי) יישק דבר.
 
למעלה