אלמנש ההיסטורית
New member
מבצע 10
עבור ערוץ היסטוריה שלום. נורא נהנתי לצפות בתוכנית "מבצע 10"בהנחייתו של יעקב אחי מאיר.אני רואה חשיבות רבה בשימור תרבות והכרה של כל עליה ועליה, ובפרט את עלייתם של יהודי אתיופיה לישראל, זאת בייחוד לאור העובדה שבכל המקרים שבהם מופעים יוצאי אתיופיה בתקשורת הנו בהקשר שלילי בלבד. אין ספק שהתוכנית תרמה להרבה מן הצופים להרחבת אופקים,על התפיסה בכל הנוגע ליהדותם ולמוצאם של יהודי אתיופיה. אני בתור אחת יוצאת אתיופיה שלא כל כך זוכרת את ארץ מולדתי זכיתי לראות בזכותכם את הכפר שבו אני וכל משפחתי נולדנו בו. יישר כוח! תודה.
עבור ערוץ היסטוריה שלום. נורא נהנתי לצפות בתוכנית "מבצע 10"בהנחייתו של יעקב אחי מאיר.אני רואה חשיבות רבה בשימור תרבות והכרה של כל עליה ועליה, ובפרט את עלייתם של יהודי אתיופיה לישראל, זאת בייחוד לאור העובדה שבכל המקרים שבהם מופעים יוצאי אתיופיה בתקשורת הנו בהקשר שלילי בלבד. אין ספק שהתוכנית תרמה להרבה מן הצופים להרחבת אופקים,על התפיסה בכל הנוגע ליהדותם ולמוצאם של יהודי אתיופיה. אני בתור אחת יוצאת אתיופיה שלא כל כך זוכרת את ארץ מולדתי זכיתי לראות בזכותכם את הכפר שבו אני וכל משפחתי נולדנו בו. יישר כוח! תודה.