מביטה לו בעינים בלי מצמוץ

מביטה לו בעינים בלי מצמוץ

כבר לפני הרבה זמן די נגמר לי ממנו ומהסתמיות שלו .שנים שאני איתו כי אני איתו .בתקופה מסוימת היה לי מאהב מבוגר ממני בשנים .הוא אפילו לא יודע שהמאהב שכר בית ממש לידנו וזה נמשך ככה לא מעט . יושבת מול הראי ורוב הזמן מרוצה מעצמי בערך .טילנו ,ושטנו לטורכיה והיה נחמד אבל על מי אני עובדת ,הוא הרי לא בשבילי . יש לנו ילדים וגם הסקס סתמי עד שהוא בכלל מגיעה . מאז המאהב המבוגר היו לי עוד כמה והוא הלגיטימי שלי בכלל לא יודע שחלקם אפילו היו על המיטה שלו . אני שואלת את עצמי ,אני משוגעת? חסרת מצפון ? או שבכלל לא צריכה למדוד את זה ככה . אבל בכל זאת אני חושבת על זה וזה מעסיק אותי . אולי אני חולה ?מה אתם חושבים ,שאני צריכה לעשות משהו או שאני נורמלית ?
 

רות 2

New member
אמרת שאת

"מרוצה מעצמי בערך"... - בערך זה לא בהכרך מעט ..... אז מה רע לך...? חחחח מבקשת אישור מאיתנו האם את חולה ... או נורמלית ?.. -מממממממ את בהחלט שייכת לנורמה מסויימת ואם שם טוב לך אז מה איכפת לך מה אחרים חושבים עלייך על רמת המוסר שלך ומצפונך??.. ואולי כדי לשאול את מצפונך מדוע אחרי שנים זה פתאום מעסיק אותך מדוע את חושבת על זה ...??.. נסי לדמיין סנריום כזה שאת נתפסת במיטה שלכם על חם עם המאהב התורן ... (ת' שמעי זה יכול להיות )איך מרגיש לך לגבי הלגיטימי ? לא בהקשר לרגשותיו, אלה בהקשר לסיכון ש.. החבילה תתפרק את יודעת גירושין וכל אלה..? (בראש שלך את בעצם פרודה גרושה כבר ממזמן) אבל במציאות איך מרגיש לך לפרק את החבילה?..
 
לפרק את החבילה לא בא בחשבון בכלל

מהצד שלי אבל אם הוא ירצה אז אני לא יודעת .חברה אמרה לי שאני בכלל רוצה שהוא יתפוס אותי,,,,אולי .אני לא מפחדת להיות לבד ועזבתי את הבית של ההורים בגיל צעיר צעיר וגרתי לבד .הילדים יהיו איתי בכל מצב . יד על הלב אני חושבת שאולי יש לי איזה יצר הרס עצמי כי תמיד אני הולכת על הקצה וגם חוצה אותו בלי שום בעיה ואני חושבת בזמן האחרון שאולי אני רוצה ומפחדת ובגלל זה גם לא אכפת לי .גם אלה שהיו איתי מפסיקים לענין אותי אחרי שזה ניגמר וזה לא מסתדר לי עם מה שאני שומעת מסביב על שכאילו צריך להיות אכפת לי עליהם על הנשים שלהם וכל זה .
 

יערית

New member
ואותי מעניין

רק מאין לך הודאות הזו שאם וכאשר תיתפסי והחבילה תתפרק,הילדים ישארו במחיצתך? מה לא היו תקדימים במדינתינו?במיוחד כשאישה נואפת ? ההרס העצמי שאת מחזיקה כטיעון למעשייך יכול לפגוע גם בילדייך{אם לא פגע עד כה},אז מדוע שישהו במחיצתך? האם את מענייינת את עצמך?
 

softy

New member
הכי טוב שתבדקי קודם

עם עצמך איזה חסך ממלאות לך הבגידות. אם בגידה באה על מנת לספק אצלך את היצר המיני שלא בא על סיפוקו בבית, הרי שזה לא דבר שכדאי בגללו לפרק את התא המשפחתי. כמו שאת בטח יודעת זיונים הולכים וזיונים באים, אין שום זיון מהצד שנשאר איתך לנצח. אם אלו דברים יותר עמוקים, מלבד יצר הרס עצמי, אז באמת כדאי לברר אותם לעומק, רצוי אפילו להעזר בבעל מקצוע על מנת שיוכל לבודד ולנתח את הגורמים ביחד איתך. לא כדאי ללכת רחוק לפני שיודעים קודם את הדרך.
 
למעלה