בן 7-שאלות בראיון
לא תהיינה שאלות בוחנות ידע והבנה, את זה הוא עבר כבר במבחן שהוא השער היחיד לקליטה במסגרת מחוננים. השאלות שהוא ישאל לא תחסומנה את כניסתו למסגרת אלא אם, חס וחלילה, קיים משהו מאוד קיצוני שאייני יכול להעלות בדעתי כרגע. מנסיוני במסגרת הוראת מחוננים של כעשרים שנים, לא ניתקלתי לעולם במישהו שעבר את הבחינה ולא ניקלט בגלל ראיון, זה אינו ראיון לעבודה!! הראיון אינו מצריך שום הכנה מיוחדת, שבן ה-7 יבוא לראיון וינהג שם בטבעיות, זה כל מה שנדרש ממנו. גם אם ישאלו אותו שאלות על ארועים מסביב יעשו זאת בהתאם לגילו ועם כל הרגישות המתבקשת, אין צורך לדאוג מכך.
בהצלחה בלימודים.