מבחן מותאם

תניא2

New member
מבחן מותאם

שלום לכם,
האם יש פה הורים לילדים שעשו מבחן מותאם? ביתי עשתה מבחן בקבוצה קטנה, עקב מוסחות גבוהה. קיבלנו מכתב שהיא עברה והתקבלה לתוכנית המחוננים. אך, קבלתה מותנית בראיון אישי ובהבאת מסמכים כי היא מתאימה לתוכנית רגשית והתנהגותית. האם זה ההליך הרגיל של המותאמים?
מהנהלת התוכנית נאמר לי שהיא התקבלה. ואין צורך בראיון אישי...

איך זה הולך אצלכם?
האם אפשר לסמוך על זה?
תודה
 

פולספגן

New member
כ"א עובר ראיון אישי, אך בד"כ זה סתם הכרות עם הילד ובדיקה

האם הוא הגיע לכאן עפ"י רצונו או עפ"י רצון הוריו.
 

תניא2

New member
השנה התוצאות הגיעו באיחור רב.

ולכן הם אמרו שלא יעשו ראיונות אישיים... גם אצלכם ככה?
 
למעלה