מבחן מותאם
שלום לכם,
האם יש פה הורים לילדים שעשו מבחן מותאם? ביתי עשתה מבחן בקבוצה קטנה, עקב מוסחות גבוהה. קיבלנו מכתב שהיא עברה והתקבלה לתוכנית המחוננים. אך, קבלתה מותנית בראיון אישי ובהבאת מסמכים כי היא מתאימה לתוכנית רגשית והתנהגותית. האם זה ההליך הרגיל של המותאמים?
מהנהלת התוכנית נאמר לי שהיא התקבלה. ואין צורך בראיון אישי...
איך זה הולך אצלכם?
האם אפשר לסמוך על זה?
תודה
שלום לכם,
האם יש פה הורים לילדים שעשו מבחן מותאם? ביתי עשתה מבחן בקבוצה קטנה, עקב מוסחות גבוהה. קיבלנו מכתב שהיא עברה והתקבלה לתוכנית המחוננים. אך, קבלתה מותנית בראיון אישי ובהבאת מסמכים כי היא מתאימה לתוכנית רגשית והתנהגותית. האם זה ההליך הרגיל של המותאמים?
מהנהלת התוכנית נאמר לי שהיא התקבלה. ואין צורך בראיון אישי...
איך זה הולך אצלכם?
האם אפשר לסמוך על זה?
תודה