מבזק
מבזק
מבזק
מבזק20/10/07

העכביש2

New member
../images/Emo27.gif‘Broken'- הסינגל החדש של לייפהאוס

פורסמה זהות הסינגל החדש של להקת Lifehouse מתוך אלבום האחרון שיצא לפני כחודשיים "Who We Are". הסינגל יהיה "Broken" , רצועה מספר 5 באלבום ומדובר בבלדה שקטה, אחת הבלדות היפות שלהם לאורך השנים. את השיר כתב וויד על חבר שלו במהלך שהות איתו בבית מלון כשהחבר חולה. להאזנה
 

העכביש2

New member
../images/Emo27.gifלחובבי Yellowcard: הבאסיסט עוזב

Pete Mosely, באסיסט הרכב הרוק האמריקאי Yellowcard, עוזב אותו. מוסלי, שהצטרף ללהקה ב-2002, פרסם על כך הודעה באתר של הלהקה.
 

העכביש2

New member
../images/Emo27.gifבנובמבר: DVD לייב חדש של אינקובס

בסוף נובמבר השנה צפוי להשתחרר לחנויות DVD חדש ההרכב האמריקאי Incubus בהופעה חיה. הלהקה, שעשתה מסע הופעות לרגל אלבומה האחרון "Light Grenades" צולמה במהלך המסע וזה הDVD שייצא. ההופעה המדוברת צולמה בשיקגו.
 

העכביש2

New member
../images/Emo27.gifהחדש של קאונטינג קרוס נדחה לינואר

"Saturday Nights & Sunday Mornings" - האלבום החדש של ההרכב Counting Crows, שהיה אמור לצאת בתחילת נובמבר, נדחה לתאריך יציאה שונה: ינואר 2008. כפי שדווח, הסיבה לדחיה היא עומס על הלהקה והרצון לשחרר את האלבום בצורה טובה ולא נמהרת.
 

העכביש2

New member
../images/Emo27.gifלני קרביץ עם חדש בפברואר?

לני קרביץ סיפר לאחרונה כי את אלבום האולפן ה-8 שלו הוא עתיד להוציא במהלך 2008 כשתאריך היעד כרגע הוא פברואר. האלבום עתיד להקרא "It Is Time for a Love Revolution ". את אלבומו הקודם הותיא קרביץ ב-2004.
 
למעלה