מבזק חדשות .

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
מבזק חדשות .../images/Emo8.gif

מבזק חדשות .

אוטובוסים חדשים שהגיעו למוסך אזור
 

846

Active member
הדגם הראשון של הפנסים פשוט התפרק

הפנסים האלה פשוט לא נראים
טוב עליו. למה לא לשים את הפנסים הקודמים שהיו להם??? לדעתי הרבה יותר יתאים להם.
הדגם הראשון של הפנסים פשוט התפרק
 
החזית של המארס

להיפך... בדיוק התכוונתי לשבח את
הצביעה!
החזית של המארס
מאפשרת המון משחקי צבע לפי דעתי (וידוע על טעם וריח אין מה להתווכח) הלבן במרכז החזית קצת תקוע בכל אופן מברוק לאגד תיור ונופש
 
../images/Emo127.gifגם אני חושב כך

החזית של המארס
מאפשרת המון משחקי צבע לפי דעתי (וידוע על טעם וריח אין מה להתווכח) הלבן במרכז החזית קצת תקוע בכל אופן מברוק לאגד תיור ונופש
גם אני חושב כך
לדעתי, היה יותר יפה אם היו צובעים רק את ה"נקניק" בלבן (אותו חלק דמוי טרפז עם פינות עגולות), כשם שצבעו באפור במארסים של יונייטד טורס ובסדרה השניה של דן. הנה תמונה להמחשה, הדגם הוא 18.360 HOCL/R
 
כרגיל אחלה תמונות,אני אישית דווקא

אופס זה מה שקורה שהאשה על הראש

אז בבקשה המארס בכבודו במדי אגד תיור
כרגיל אחלה תמונות,אני אישית דווקא
אוהב את הצביעה הזאת,ובאמת הגיע הזמן שלאגד תיור תהיה צביעה ייחודית משלה.
 
קולה, כבוד!!!

בדרך לאגד המפרקיות הגיעו
קולה, כבוד!!!
ב"ה האמת שכבר כמה זמן אני לא שותה קוקה קולה (אני מכיר עובד קוקה - קולה ששתה פעם ראשונה בחייו סוג של קקולה מפפסי ביריחו... . אבל לא משנה) אני גם רוצה.... יש להן סיכוי להגיע <בקרוב!!!> ל174? בבקשה !! ולצערי הן כבר איבדו את חלק מהייחודיות שלהן בארת. התרגלנו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה