בדרך לאגד תיורמבזק חדשות .![]()
אוטובוסים חדשים שהגיעו למוסך אזור
ערב טובבדרך לאגד תיור
85-140-01ערב טוב
מה הרישוי של 0405 טורבו משמאל (בתמונה)? והרישוי של "בדרך לאגד תיור"?
תודה רבה85-140-01
והרישוי של "בדרך לאגד תיור" כנראה יהיה בסביבה של 88-275-01.
הפנסים האלה פשוט לא נראיםבדרך לאגד תיור
הדגם הראשון של הפנסים פשוט התפרקהפנסים האלה פשוט לא נראים
טוב עליו. למה לא לשים את הפנסים הקודמים שהיו להם??? לדעתי הרבה יותר יתאים להם.
בדרך לאגד תיור 2מבזק חדשות .![]()
אוטובוסים חדשים שהגיעו למוסך אזור
דרור לא שמת לב אבל לא העליתבדרך לאגד תיור 2
ולפני שתשאלו כן הגיר אי שיפט
אופס זה מה שקורה שהאשה על הראשדרור לא שמת לב אבל לא העלית
את התמונה.
האם נייק קשורה לאוטובוסים ?אופס זה מה שקורה שהאשה על הראש![]()
אז בבקשה המארס בכבודו במדי אגד תיור
צביעה מזעזעת בעיקר החזיתאופס זה מה שקורה שהאשה על הראש![]()
אז בבקשה המארס בכבודו במדי אגד תיור
להיפך... בדיוק התכוונתי לשבח אתצביעה מזעזעת בעיקר החזית
אבל תמונות מצוינות כמו תמיד
החזית של המארסלהיפך... בדיוק התכוונתי לשבח את
הצביעה!
החזית של המארס
מאפשרת המון משחקי צבע לפי דעתי (וידוע על טעם וריח אין מה להתווכח) הלבן במרכז החזית קצת תקוע בכל אופן מברוק לאגד תיור ונופש
כרגיל אחלה תמונות,אני אישית דווקאאופס זה מה שקורה שהאשה על הראש![]()
אז בבקשה המארס בכבודו במדי אגד תיור
יש עוד הזמנות מאגד תיור ונופש ואיזהאופס זה מה שקורה שהאשה על הראש![]()
אז בבקשה המארס בכבודו במדי אגד תיור
I-Shiftיש עוד הזמנות מאגד תיור ונופש ואיזה
גיר יש לו ZF או I-SHIFT???
בדרך לאגד המפרקיות הגיעומבזק חדשות .![]()
אוטובוסים חדשים שהגיעו למוסך אזור
קולה, כבוד!!!בדרך לאגד המפרקיות הגיעו
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.