מבול בת"א

מבול בת"א

משעה 9.00 בבוקר מבול בצפון תל-אביב גבול רמת-גן (אזור קניון איילון). קולות רעמים אדירים נשמעים באוויר. זרימה אדירה של מים בנחל הירקון
 
נגמר...זמנית

נגמר המבול שהחל ב-9 בבוקר. עכשיו רק זרזיפי גשם. אבל שומעים ברקע את הרעמים מכיוון הים. השמיים אפורים לגמריי, הערכה שלי שבשעה הקרובה המבול יתחדש
 
למעלה