מבולבלתת...
היי הסיפור הוא כזה...
אני בת 23 הוא בן 28 שנינו עובדים באותה עבודה,אך אף פעם לא יצא לנו לדבר, לפני שבועיים וחצי בערך הוא נכנס אליי לפייסבוק והתחלנו לדבר כל יום לאורך כל היום,הבאתי לו את המספר שלי ואז התחלנו לדבר וגם דרך הודעות, את השבוע האחרון העברנו בחופשה משותפת מהעבודה שיצא ככה במקרה ששנינו נסענו עם המשפחות לאותו מקום, כל ערב היינו יושבים ומדברים לא קרה כלום מעבר לנשיקה, הכול היה טוב ויפה אך מאז שחזרנו לפני 3 ימים הוא מוזר לי מאוד הוא כבר לא מדבר ושולח הודעות כמו מקודם ואני ביומיים האחרוניים שלחתי לו כל הזמן והוא מגיב אך לא מדבר איתי לאורך היום...כששאלתי אותו מה קורה בינינו הוא אמר לי שכיף לו איתי והוא בעצמו לא יודע מה קורה...
לא יודעת כל זה מאוד מוזר אני רוצה אותו ואת הקשר הזה אבל לא יודעת מה לעשות?!למה הניתוק הפתאומי? למה הוא לא מתקשר ורק שולח הודעות?
אשמח לעצה....
היי הסיפור הוא כזה...
אני בת 23 הוא בן 28 שנינו עובדים באותה עבודה,אך אף פעם לא יצא לנו לדבר, לפני שבועיים וחצי בערך הוא נכנס אליי לפייסבוק והתחלנו לדבר כל יום לאורך כל היום,הבאתי לו את המספר שלי ואז התחלנו לדבר וגם דרך הודעות, את השבוע האחרון העברנו בחופשה משותפת מהעבודה שיצא ככה במקרה ששנינו נסענו עם המשפחות לאותו מקום, כל ערב היינו יושבים ומדברים לא קרה כלום מעבר לנשיקה, הכול היה טוב ויפה אך מאז שחזרנו לפני 3 ימים הוא מוזר לי מאוד הוא כבר לא מדבר ושולח הודעות כמו מקודם ואני ביומיים האחרוניים שלחתי לו כל הזמן והוא מגיב אך לא מדבר איתי לאורך היום...כששאלתי אותו מה קורה בינינו הוא אמר לי שכיף לו איתי והוא בעצמו לא יודע מה קורה...
לא יודעת כל זה מאוד מוזר אני רוצה אותו ואת הקשר הזה אבל לא יודעת מה לעשות?!למה הניתוק הפתאומי? למה הוא לא מתקשר ורק שולח הודעות?
אשמח לעצה....