מבוא להלכות הצ`אט
)
כבר ניסיתי פעם להעלות את זה, ולא הלך לי. משהו שמצאתי לפני שבועיים שלושה בעיתון הצופה. (או יותר נכון- אבא שלי מצא, והראה לי, בנסיון נואש ועלוב לגמול אותי מהצ`אט
) וכאן המקום להודות ל ST היקרה מכל, שהקלידה לי את זה (למרות שאסרתי עליה בכל תוקף!) אחרי שקיטרתי לה שאני לא מצליחה להעלות אותו, כי זה קובץ גדול מידי. (סרקתי את העיתון...) תודה לך ST! איפה הייתי היום בלעדייך?! 
כבר ניסיתי פעם להעלות את זה, ולא הלך לי. משהו שמצאתי לפני שבועיים שלושה בעיתון הצופה. (או יותר נכון- אבא שלי מצא, והראה לי, בנסיון נואש ועלוב לגמול אותי מהצ`אט