מבוא להלכות הצ`אט :))

קישקוש

New member
מבוא להלכות הצ`אט :))

כבר ניסיתי פעם להעלות את זה, ולא הלך לי. משהו שמצאתי לפני שבועיים שלושה בעיתון הצופה. (או יותר נכון- אבא שלי מצא, והראה לי, בנסיון נואש ועלוב לגמול אותי מהצ`אט :) ) וכאן המקום להודות ל ST היקרה מכל, שהקלידה לי את זה (למרות שאסרתי עליה בכל תוקף!) אחרי שקיטרתי לה שאני לא מצליחה להעלות אותו, כי זה קובץ גדול מידי. (סרקתי את העיתון...) תודה לך ST! איפה הייתי היום בלעדייך?! :)
 

אמיר.

New member
זה נמצא גם ברשת ..

אמצא ואוסיף הפניה. ------------- חוץ מזה - לפעמים אבות ורבנים צודקים לפעמים.. קורה... לגבי צ`ט - סכנתא חמירא מאיסורא (והמבין - יבין)
 
בואנה,

למרות שלא קראתי עד הסוף כי הסבלנות לא מן הנמצא, אך הרעיון... בעולם לא חשבתי על זה. נ.ב. אתם כותבים מהר מידי!!!!!
 
למעלה