מאסתי לחיות....טריגרי

עליסה

New member
מאסתי לחיות....טריגרי

אתמול דיברתי בטלפון עם ידיד שלי, הוא שאל אותי על תוכניות לעתיד, וקלטתי שמעולם לא חשבתי על זה. העתיד שלי הוא שבוע הבא בהופעה של אביב גפן... למה תמיד רוצים שאני אחשוב על העתיד? מי אמר שכל אחד חייב לחשוב על העתיד שלו? מי אמר שאני כל אחד? מי אמר שלכל אחד יהיה עתיד? למה כולם פועלים לפי ה"נורמה" הזו? למה אני עוד פה? ביום שאראה אקדח, או שאעלה על בניין או שאלך לים עם אבנים קשורות אליי... לא אהיה אחרי זה ולא ידברו איתי על עתיד תקוות או חלומות לא ידברו איתי, או לפחות אני לא אדבר לעולם... נמאס לי כבר אני ממש לא יכולה... "שלום לך חדר קטן, יותר אני לא מתחבא פה..." "שלום לך חבר יקר...תשכח מכל מה שתיכננו, תשכח"... (אביב גפן) שלכם זהות שבורה שמקווה כבר לא להיות היא שמקווה לא להיות בכלל אני יכולה להגיד פה שלא תהיה בכלל!!!!!!!!11
 

עליסה

New member
חרא לי טרידר

חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי.. אפילו הדמעות כבר לא יורדות...תמיד מושלמות...אמא אבא....דיייי נמאס לי נפלתי, אני למטה מתקה לעלות מישהו יכול להושיט לי יד? מישהו לא עונה, מישהו פוחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד הצילו בבקשה...אי אפשר לעזור לך ילדה עלובה!!!! טוב אם תמותי לא צריכים אותך... מה עם הבית שלך? (גהה) זה לא הבית שלי!! אולי כן, אולי אני לא שייכת לביתי יותר אלא לבית של אנשים שחולים בנפשם!! אני חולת נפש משוגעת שעומדת למות גוססת מתה אני לא חיה מי שחי וחושב רק על מוות שלו עצמו כבר מת..אני מתה כבר שנתיים וחצי אני לא חייה לא קיימת ותיכף גופי יצטרף!!!!! לא יכולה לא יכולה לא יכולה חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי חרא לי!!!!!!!!111;
 

NoyNoy

New member
../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif

אני לא כל כך יודעת מה להגיד, איך להרגיע.... רק יודעת לחבק....
 

עליסה

New member
אבל למה

את לא מכירה אותי..אני לא שווה את זה.. אנמי רק רוצה למות...בעצם אני לא רוצה לחיות המוח שלי מבלבל לי את הצורה... לא יכולה יותר אני רוצה לבכות ולא מצליחה רוצה לישון ולא יכולה רוצה למות אבל זה יהיה עוד תקופה קצרה, יש סידורים לפני.... דיייי תעשו שזה יפסק שהכל יגמר שהכל לא יהיה...דיייייי
 

NoyNoy

New member
למה?

את צודקת, אני לא באמת מכירה אותך. אבל כל נפש היא חשובה, לא משנה מי זה. לא משנה מה עשית, את שווה. את שווה הכל, פשוט כי את את. פשוט כי את "עליסה", פשוט בגלל שנולדת. בגלל זה את שווה. בגלל זה כן מגיע לך לחיות, בגלל זה לא מגיע לך לסבול ככה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
עליסה

גם הופעה של אביב גפן זה חלק מעתיד, את שואלת על למה... ואולי כדאי שתנסי לשאולאת עצמך על הלמה ...כל פעם על שאלה אחת
 

סיוונוש

New member
ילדה....

שתעזי להעלם!! לא מרשה לך.... עוד שבוע זה גם עתיד... ויש גם אנשים שלא מתכננים את העתיד.. פשוט חיים מיום ליום, משבוע לשבוע... ואת תיהי פה להופעה של אביב! שומעת? מה קורה עם ההופעה בכלל? המקום לידך כבר תפוס? או שהוא עדיין פנוי בשבילי??
 
למעלה