מאסתי לחיות....טריגרי
אתמול דיברתי בטלפון עם ידיד שלי, הוא שאל אותי על תוכניות לעתיד, וקלטתי שמעולם לא חשבתי על זה. העתיד שלי הוא שבוע הבא בהופעה של אביב גפן... למה תמיד רוצים שאני אחשוב על העתיד? מי אמר שכל אחד חייב לחשוב על העתיד שלו? מי אמר שאני כל אחד? מי אמר שלכל אחד יהיה עתיד? למה כולם פועלים לפי ה"נורמה" הזו? למה אני עוד פה? ביום שאראה אקדח, או שאעלה על בניין או שאלך לים עם אבנים קשורות אליי... לא אהיה אחרי זה ולא ידברו איתי על עתיד תקוות או חלומות לא ידברו איתי, או לפחות אני לא אדבר לעולם... נמאס לי כבר אני ממש לא יכולה... "שלום לך חדר קטן, יותר אני לא מתחבא פה..." "שלום לך חבר יקר...תשכח מכל מה שתיכננו, תשכח"... (אביב גפן) שלכם זהות שבורה שמקווה כבר לא להיות היא שמקווה לא להיות בכלל אני יכולה להגיד פה שלא תהיה בכלל!!!!!!!!11
אתמול דיברתי בטלפון עם ידיד שלי, הוא שאל אותי על תוכניות לעתיד, וקלטתי שמעולם לא חשבתי על זה. העתיד שלי הוא שבוע הבא בהופעה של אביב גפן... למה תמיד רוצים שאני אחשוב על העתיד? מי אמר שכל אחד חייב לחשוב על העתיד שלו? מי אמר שאני כל אחד? מי אמר שלכל אחד יהיה עתיד? למה כולם פועלים לפי ה"נורמה" הזו? למה אני עוד פה? ביום שאראה אקדח, או שאעלה על בניין או שאלך לים עם אבנים קשורות אליי... לא אהיה אחרי זה ולא ידברו איתי על עתיד תקוות או חלומות לא ידברו איתי, או לפחות אני לא אדבר לעולם... נמאס לי כבר אני ממש לא יכולה... "שלום לך חדר קטן, יותר אני לא מתחבא פה..." "שלום לך חבר יקר...תשכח מכל מה שתיכננו, תשכח"... (אביב גפן) שלכם זהות שבורה שמקווה כבר לא להיות היא שמקווה לא להיות בכלל אני יכולה להגיד פה שלא תהיה בכלל!!!!!!!!11