מאסטרו* נשמה.........
חיחיחיחי... קודם כל אני חייבת לך התנצלות שלא הגעתי יום חמישי ודבר שני... מ*ז*ל ט*ו*ב נשמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יווווווווווווווווווווווו חיחיחיחחי... אני רוצה להקדיש לך כמה שירים... היום יומהולדת היום יומהולדת היום יומהולדת לסטרו* חג לו שמיייייייייייייח וזר לו פוריייייייייייח היום יומהולדת לסטרו* הפרחים היפים כתר על ראשונו מברכים ומזמינים את את את סטרו* שלנו! סטרו* סטרו* אוהבים אותך מאוד סטרו* סטרו* שאתה יפה מאוד!!! שיט שכחתי את השיר השלישי... שנייה... <מנסה להיזכר> נזכרתיייייייייייי יומהולדת חגיגה נחמדת מה נעים מה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומהולדת רק ביומהולדת!!! מאמי שילייייייייי... אני אנסה להתקשר אלייך <אבא חסם לי את השיחות... מעניין למה...> אז אם אני לא אתקשר... לפחות השארתי פה הודעה... המון המון המון ה-מ-ו-ן מזל טוף נשמה שלי! אני חולה עלייייייייייייייך מלא! ביי מאמי
חיחיחיחי... קודם כל אני חייבת לך התנצלות שלא הגעתי יום חמישי ודבר שני... מ*ז*ל ט*ו*ב נשמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יווווווווווווווווווווווו חיחיחיחחי... אני רוצה להקדיש לך כמה שירים... היום יומהולדת היום יומהולדת היום יומהולדת לסטרו* חג לו שמיייייייייייייח וזר לו פוריייייייייייח היום יומהולדת לסטרו* הפרחים היפים כתר על ראשונו מברכים ומזמינים את את את סטרו* שלנו! סטרו* סטרו* אוהבים אותך מאוד סטרו* סטרו* שאתה יפה מאוד!!! שיט שכחתי את השיר השלישי... שנייה... <מנסה להיזכר> נזכרתיייייייייייי יומהולדת חגיגה נחמדת מה נעים מה נחמד שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד רק ביומהולדת רק ביומהולדת!!! מאמי שילייייייייי... אני אנסה להתקשר אלייך <אבא חסם לי את השיחות... מעניין למה...> אז אם אני לא אתקשר... לפחות השארתי פה הודעה... המון המון המון ה-מ-ו-ן מזל טוף נשמה שלי! אני חולה עלייייייייייייייך מלא! ביי מאמי