רציתי לסרוק את זה, בדיוק קיבלנומאמר שפורסם בעיתון הצופה
למען הדיוק של ה"מגה ארכיון" המאמר פורסם בדפוס ביום רביעי, ח' סיון תשס"ה, 15.6.2005, שנה ס"ט, גליון 19483, עמוד 7
גם במקור ראשוןרציתי לסרוק את זה, בדיוק קיבלנו
ב"ה מהבנק. (אנחנו מנויים על שבועי בלבד. כד"ג ב"מקור ראשון של לפני כמה שבועות, (1 2 א שלושה) היתה כתבה על הקלה לירושליים.
גם בעמ' האחורון של מוסף עיתוןמאמר שפורסם בעיתון הצופה
למען הדיוק של ה"מגה ארכיון" המאמר פורסם בדפוס ביום רביעי, ח' סיון תשס"ה, 15.6.2005, שנה ס"ט, גליון 19483, עמוד 7
מאמר שפורסם בעיתון הצופה
למען הדיוק של ה"מגה ארכיון" המאמר פורסם בדפוס ביום רביעי, ח' סיון תשס"ה, 15.6.2005, שנה ס"ט, גליון 19483, עמוד 7
בהחלט דברים לעניין....מאמר שפורסם בעיתון הצופה
למען הדיוק של ה"מגה ארכיון" המאמר פורסם בדפוס ביום רביעי, ח' סיון תשס"ה, 15.6.2005, שנה ס"ט, גליון 19483, עמוד 7
יבוטלו דמי הזכיון לאלתר ! ! ! ! ! !מאמר שפורסם בעיתון הצופה
למען הדיוק של ה"מגה ארכיון" המאמר פורסם בדפוס ביום רביעי, ח' סיון תשס"ה, 15.6.2005, שנה ס"ט, גליון 19483, עמוד 7
ההפרטה כפי שאתה טוען נכונה עקרוניתיבוטלו דמי הזכיון לאלתר ! ! ! ! ! !
שימו לב לאבסורד. אגד ודן הן מונופולים שמקבלים כסף מהמדינה כדי להפעיל תח"צ. המדינה מחליטה להפריט את הענף כדי להוריד מחירים, לשפר שירות וכו' (וזה צעד נכון, עקרונית), ומה אז? הזכיינים מחוייבים להעביר למדינה סכומי כסף גדולים. מבחינת "האוצר" זה טוב - במקום לבזבז כסף הם מקבלים כסף. בנוסף מסתבר שהחברות מחוייבות להגיש מועמדות לכל המכרזים, ולכן הן מבזבזות סכומי כסף גדולים כדי להתמודד על מכרז שהן אינן מעוניינות בו. ובשורה התחתונה: החברות לא מסוגלות להיות רווחיות, ונאלצות "להפחית את ההפסד" (להפעיל רכבים ישנים בתחזוקה נמוכה, להפעיל קווים בתדירויות נמוכות ובמחירים גבוהים). ומי מפסיד? האזרח. חכמים, החבר'ה באוצר...
זה נכון לבצע רפורמה בארץ. הרי המצבההפרטה כפי שאתה טוען נכונה עקרונית
אבל הביצוע כושל וזה אך ורק בגלל שקופת המדינה לנגד עיניהם של המפריטים ולא טובת הנוסע\אזרח. אז נכון שניתן לטעון שאנחנו האזרחים נהנים כביכול מהעשרת קופת המדינה אם זה ע"י שיפור שירותים לאזרח או ע"י הפחתת מיסים. אבל אם ניתן את אותו כסף להשקיע בנו (הנוסעים) ישירות אז למה לא עושים זאת???? וכאן אני חושב שערן צודק שיש לחייב את החברות להשקיע אחוז מסויים מהרווחים בציוד חדיש יותר בתחזוקה שוטפת (תרתי משמע) של הציוד הקיים (ע"ע חברת קווים), במסלקה משותפת שתאפשר הסכמי כירטוס בין חברות התח"צ השונות (ובכלל זה רכבת ישראל). ע"מ להמריץ את החברות לתכנן לטווח ארוך יש להאריך את תקופת הזכיון מחד ולהטיל סנקציות חמורות על חברות שיפרו את תנאי הזכיון מאידך (דבר שלא ממש נעשה היום). הסיבה שאני חושב שיש להשקיע אחוזים מהרווח ולא סכומים מוחלטים היא מפני שאם בשנה מסויימת הרווחיות תרד רמת השירות לא תפגע באופן משמעותי. במידה שיבוטלו התמלוגים גם שכר הנהגים יעלה וערכו של המקצוע יעלה מתחתית האבולוציה המקצועית שבה הוא נמצא כיום דבר שימשוך אנשים איכותיים יותר (שבאופן טבעי יתרמו להעלאת רמת השירות).
נכון, נכון ושוב נכוןההפרטה כפי שאתה טוען נכונה עקרונית
אבל הביצוע כושל וזה אך ורק בגלל שקופת המדינה לנגד עיניהם של המפריטים ולא טובת הנוסע\אזרח. אז נכון שניתן לטעון שאנחנו האזרחים נהנים כביכול מהעשרת קופת המדינה אם זה ע"י שיפור שירותים לאזרח או ע"י הפחתת מיסים. אבל אם ניתן את אותו כסף להשקיע בנו (הנוסעים) ישירות אז למה לא עושים זאת???? וכאן אני חושב שערן צודק שיש לחייב את החברות להשקיע אחוז מסויים מהרווחים בציוד חדיש יותר בתחזוקה שוטפת (תרתי משמע) של הציוד הקיים (ע"ע חברת קווים), במסלקה משותפת שתאפשר הסכמי כירטוס בין חברות התח"צ השונות (ובכלל זה רכבת ישראל). ע"מ להמריץ את החברות לתכנן לטווח ארוך יש להאריך את תקופת הזכיון מחד ולהטיל סנקציות חמורות על חברות שיפרו את תנאי הזכיון מאידך (דבר שלא ממש נעשה היום). הסיבה שאני חושב שיש להשקיע אחוזים מהרווח ולא סכומים מוחלטים היא מפני שאם בשנה מסויימת הרווחיות תרד רמת השירות לא תפגע באופן משמעותי. במידה שיבוטלו התמלוגים גם שכר הנהגים יעלה וערכו של המקצוע יעלה מתחתית האבולוציה המקצועית שבה הוא נמצא כיום דבר שימשוך אנשים איכותיים יותר (שבאופן טבעי יתרמו להעלאת רמת השירות).
לא רק האזרח מפסיד, אלא העובדים.יבוטלו דמי הזכיון לאלתר ! ! ! ! ! !
שימו לב לאבסורד. אגד ודן הן מונופולים שמקבלים כסף מהמדינה כדי להפעיל תח"צ. המדינה מחליטה להפריט את הענף כדי להוריד מחירים, לשפר שירות וכו' (וזה צעד נכון, עקרונית), ומה אז? הזכיינים מחוייבים להעביר למדינה סכומי כסף גדולים. מבחינת "האוצר" זה טוב - במקום לבזבז כסף הם מקבלים כסף. בנוסף מסתבר שהחברות מחוייבות להגיש מועמדות לכל המכרזים, ולכן הן מבזבזות סכומי כסף גדולים כדי להתמודד על מכרז שהן אינן מעוניינות בו. ובשורה התחתונה: החברות לא מסוגלות להיות רווחיות, ונאלצות "להפחית את ההפסד" (להפעיל רכבים ישנים בתחזוקה נמוכה, להפעיל קווים בתדירויות נמוכות ובמחירים גבוהים). ומי מפסיד? האזרח. חכמים, החבר'ה באוצר...
התמלוגים לא יבוטלו לעולםיבוטלו דמי הזכיון לאלתר ! ! ! ! ! !
שימו לב לאבסורד. אגד ודן הן מונופולים שמקבלים כסף מהמדינה כדי להפעיל תח"צ. המדינה מחליטה להפריט את הענף כדי להוריד מחירים, לשפר שירות וכו' (וזה צעד נכון, עקרונית), ומה אז? הזכיינים מחוייבים להעביר למדינה סכומי כסף גדולים. מבחינת "האוצר" זה טוב - במקום לבזבז כסף הם מקבלים כסף. בנוסף מסתבר שהחברות מחוייבות להגיש מועמדות לכל המכרזים, ולכן הן מבזבזות סכומי כסף גדולים כדי להתמודד על מכרז שהן אינן מעוניינות בו. ובשורה התחתונה: החברות לא מסוגלות להיות רווחיות, ונאלצות "להפחית את ההפסד" (להפעיל רכבים ישנים בתחזוקה נמוכה, להפעיל קווים בתדירויות נמוכות ובמחירים גבוהים). ומי מפסיד? האזרח. חכמים, החבר'ה באוצר...
מאלה=מלאה.התמלוגים לא יבוטלו לעולם
זו כל מטרת הרפורמה המטופשת הזאת, עוד מקור כסף לקופת המדינה לשביעות רצונו של שר האוצר התחמן שלנו, שכל נוסעי התחבורה הציבורית פשוט "מעניינים את הסבתא שלו"! הדבר היחיד שמעניין אותו ברפורמה הזאת הוא כסף, כסף ועוד כסף. אם מדינתינו הייתה קצת יותר נאורה ופחות מאלה במושחתים כמו כבוד שר האוצר, כבר מזמן היו מאפשרים לאגד ודן להוריד מחירים או לחלופין, הייתה נעשית רפורמה נכונה ללא תמלוגים ולא היינו רואים כל מיני (סילחו לי על הביטוי) "חברות לפינוי אשפה" כמו סופרבוס או קווים. מכיוון שברפורמה נכונה הן היו משלמות ביוקר על הפרת תנאי המרכז. אבל במדינה כמו שלנו כמובן שזה לא יקרה לעולם, כי האדם המושחת היושב בלשכת שר האוצר חושב רק על כסף, כסף, עוד כסף וכמובן על הכיסא שלו בזמן שבמשרד התחבורה הולכת ונמשכת רפורמת הזבל ואין מי שישים לה סוף!
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!התמלוגים לא יבוטלו לעולם
זו כל מטרת הרפורמה המטופשת הזאת, עוד מקור כסף לקופת המדינה לשביעות רצונו של שר האוצר התחמן שלנו, שכל נוסעי התחבורה הציבורית פשוט "מעניינים את הסבתא שלו"! הדבר היחיד שמעניין אותו ברפורמה הזאת הוא כסף, כסף ועוד כסף. אם מדינתינו הייתה קצת יותר נאורה ופחות מאלה במושחתים כמו כבוד שר האוצר, כבר מזמן היו מאפשרים לאגד ודן להוריד מחירים או לחלופין, הייתה נעשית רפורמה נכונה ללא תמלוגים ולא היינו רואים כל מיני (סילחו לי על הביטוי) "חברות לפינוי אשפה" כמו סופרבוס או קווים. מכיוון שברפורמה נכונה הן היו משלמות ביוקר על הפרת תנאי המרכז. אבל במדינה כמו שלנו כמובן שזה לא יקרה לעולם, כי האדם המושחת היושב בלשכת שר האוצר חושב רק על כסף, כסף, עוד כסף וכמובן על הכיסא שלו בזמן שבמשרד התחבורה הולכת ונמשכת רפורמת הזבל ואין מי שישים לה סוף!
זה לא רק הואהתמלוגים לא יבוטלו לעולם
זו כל מטרת הרפורמה המטופשת הזאת, עוד מקור כסף לקופת המדינה לשביעות רצונו של שר האוצר התחמן שלנו, שכל נוסעי התחבורה הציבורית פשוט "מעניינים את הסבתא שלו"! הדבר היחיד שמעניין אותו ברפורמה הזאת הוא כסף, כסף ועוד כסף. אם מדינתינו הייתה קצת יותר נאורה ופחות מאלה במושחתים כמו כבוד שר האוצר, כבר מזמן היו מאפשרים לאגד ודן להוריד מחירים או לחלופין, הייתה נעשית רפורמה נכונה ללא תמלוגים ולא היינו רואים כל מיני (סילחו לי על הביטוי) "חברות לפינוי אשפה" כמו סופרבוס או קווים. מכיוון שברפורמה נכונה הן היו משלמות ביוקר על הפרת תנאי המרכז. אבל במדינה כמו שלנו כמובן שזה לא יקרה לעולם, כי האדם המושחת היושב בלשכת שר האוצר חושב רק על כסף, כסף, עוד כסף וכמובן על הכיסא שלו בזמן שבמשרד התחבורה הולכת ונמשכת רפורמת הזבל ואין מי שישים לה סוף!
הפרטים אמנם נוסחו במשרד התחבורהזה לא רק הוא
לא שאני בא להצדיק את כל מעשיו של שר האוצר, אבל אני די בטוח שלא הוא ניסח את כל פרטי ה"רפורמה".
תזכורת קטנה לגבי תפקידוהפרטים אמנם נוסחו במשרד התחבורה
אבל כולם יודעים מי באמת שלט אז כמו היום ברפורמה כנגזרת ישירה לשליטתו המוחלטת במשרד התחבורה, שר האוצר כמובן! אמנם מאז תחילתה של הרפורמה שר האוצר כבר הספיק להתחלף, אך גם קודמו של התחמן הנוכחי לא היה טלית שכולה תכלת.
לא יודע מי עשה מההפרטים אמנם נוסחו במשרד התחבורה
אבל כולם יודעים מי באמת שלט אז כמו היום ברפורמה כנגזרת ישירה לשליטתו המוחלטת במשרד התחבורה, שר האוצר כמובן! אמנם מאז תחילתה של הרפורמה שר האוצר כבר הספיק להתחלף, אך גם קודמו של התחמן הנוכחי לא היה טלית שכולה תכלת.
אני שונא פקידי ממשלההתמלוגים לא יבוטלו לעולם
זו כל מטרת הרפורמה המטופשת הזאת, עוד מקור כסף לקופת המדינה לשביעות רצונו של שר האוצר התחמן שלנו, שכל נוסעי התחבורה הציבורית פשוט "מעניינים את הסבתא שלו"! הדבר היחיד שמעניין אותו ברפורמה הזאת הוא כסף, כסף ועוד כסף. אם מדינתינו הייתה קצת יותר נאורה ופחות מאלה במושחתים כמו כבוד שר האוצר, כבר מזמן היו מאפשרים לאגד ודן להוריד מחירים או לחלופין, הייתה נעשית רפורמה נכונה ללא תמלוגים ולא היינו רואים כל מיני (סילחו לי על הביטוי) "חברות לפינוי אשפה" כמו סופרבוס או קווים. מכיוון שברפורמה נכונה הן היו משלמות ביוקר על הפרת תנאי המרכז. אבל במדינה כמו שלנו כמובן שזה לא יקרה לעולם, כי האדם המושחת היושב בלשכת שר האוצר חושב רק על כסף, כסף, עוד כסף וכמובן על הכיסא שלו בזמן שבמשרד התחבורה הולכת ונמשכת רפורמת הזבל ואין מי שישים לה סוף!
הרפורמה במתכונתה הנוכחית היא רעהאני שונא פקידי ממשלה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.