לאו דווקא.
אתה סותר את עצמך: משתלם זה אומר
שיש לפחות החזר של ההשקעה או אפילו רווח..... אז למה התכוונת?
לאו דווקא.
כמו שאני הבנתי אותו אז הוא אומר שזה ישתלם לא מבחינה כספית אלה מבחינה מדינית ופוליטית ורעיונית. אם זה פיתוח הנגב, ואם זה הורדת כמות התאונות מכביש 90. ואם זה פרמטרים נוספים שאין אנו יכולים לבדוק אותם. ולכן, אם יבנו את מסילת הברזל, בסופו של יום, עוד 30 40 שנה, התועלות מהקו הזה יגברו על ההשקעה החד פעמית הגדולה שנעשתה בו אי שם בתחילת שנות ה-2000...