מאמר הכי שווה שיש!
מצאתי מאמר באתר של בני ברוך שפשוט הדהים אותי ואני רוצה לחלוק אותו איתכם: http://kabbalah.info/hebkab/einodmilvado.htm קוראים למאמר אין עוד מלבדו ויש שם פירושים והכל. מומלץ לכל מי שמעניין אותו העניין. אני אשמח לנהל שיחה עם אנשים שקראו על המאמר עצמו. מי רוצה להתחיל?
מצאתי מאמר באתר של בני ברוך שפשוט הדהים אותי ואני רוצה לחלוק אותו איתכם: http://kabbalah.info/hebkab/einodmilvado.htm קוראים למאמר אין עוד מלבדו ויש שם פירושים והכל. מומלץ לכל מי שמעניין אותו העניין. אני אשמח לנהל שיחה עם אנשים שקראו על המאמר עצמו. מי רוצה להתחיל?