מאמרים לאתר!!

deep ocean

New member
מאמרים לאתר!!

אז ככה. כפי שציינתי יש לי גישה להמון מקורות מידע. אם תוכלו להנחות אותי באילו נושאים לחפש קודם, או שזה לא משנה לכן. פשוט יש אלפי מאמרים שהגעתי אליהם. הגעתי למאמרים ממש משובחים מכתבי העת המובילים, אך הסריקה מאד טובה (ממש צרות, הא?) ורוב המאמרים שוקלים ממש הרבה. המקסימום להעלאת הודעה בתפוז הוא 250K, ואין אף מאמר ששוקל כל כך קצת. מה שנראה לי שאני אעשה, זה שאני אוריד מלא מאמרים, בנושאי GENDER, בכל מיני נושאים ולא רק בתחום אחד, ופשוט אצרוב את כולם לדיסק. יהיה שם מלא מאמרים. הבנות שאחראיות לתרגום יוכלו לעלעל בהם, ולהחליט מה רלוונטי לתרגם וכו´. בכל אופן-מאמרים לא חסר!!! אני יכולה לספק ממש המון מאמרים (אלפי מאמרים אם לא יותר!) מיכל אני יכולה לשלוח במייל מאמרים- 800K או 1 מגה וכו´, אם למישהי מהמתרגמות יש קיבולת אי מייל מספקת.
 

deep ocean

New member
לבינתיים יש לי 2 מאמרים

ששוקלים ממש קצת 65K זה מאמרים שיש לי ממזמן gender_differences_in_labour gender_gap_in_earnings (אותם אני יכולה לשלוח כבר עכשיו במייל למתרגמות. מי הן?) מותר להעלות מאמרים? איך זה הולך מבחינת החוק? 2 המאמרים האלו באופן ספציפי פורסמו בכתב עת וניתן לגשת אליהם דרך האינטרנט באופן חופשי (זאת אומרת כולם יכולים לגשת אליו) ומה עם מאמרים שניתן לגשת אליהם בדרך כלל בתשלום (משלמים למאגר המידע)?
 

deep ocean

New member
שלחתי לך כרגע מאמר אחד

את gender_gap_in_earnings
 

deep ocean

New member
הי אפרת!

שלחתי לך למייל שמופיע בכרטיס האישי שלך את המאמר. מקווה שזה המייל בעל הקיבולת המתאימה. אם לא, אז תכתבי לי מה המייל המתאים. שלחתי גם לך וגם לחנה, כי איני יודעת מי תקבל את המייל מבחינת קיבולת. מיכל
 
כלי המאמרים של דף הרקע לפורום

לא מוגבל. לדעתי גם לי ניתן לשלוח במייל מגה ויותר ואז אשבץ - אחר כך נעביר לאתר.
 
כלי המאמרים של דף הרקע לפורום

לא מוגבל. לדעתי גם לי ניתן לשלוח במייל מגה ויותר ואז אשבץ - אחר כך נעביר לאתר.
 

deep ocean

New member
הי חנה ../images/Emo13.gif

שלחתי לך למייל שמופיע בכרטיס האישי שלך את המאמר. מקווה שזה המייל בעל הקיבולת המתאימה. אם לא, אז תכתבי לי מה המייל המתאים
 

.inbal

New member
אנני חוששת שאם אנחנ רוצות

לפרסם אתר ומגזין, יש צורך באישור של הכותבים לתרגום ופרסום. מישהי מהמשפטניות שלנו מוכנה להתייחס לנושא? פשוט ממש חבל להשקיע כל כך הרבה עבודה בתרגום לשווא... ויש לי עוד שאלה לאנשי המידע והקשרים: מה דעתכן לצור קשר עם מפורסמים וחצי מפורסמים למיניהם שיסכימו לכתוב לנו חינם משהו לכבוד פתיחת האתר? ככה גם נצבור נפח וגם נוכל להשתמש בשמם במגזין ואולי נמשוך יותר קוראות. ויותר מסובך, מי לדעתכן כותב/ת באמת פמיניסט/ית?
 
אם אלה מאמרים מכתבי עת - את

צריכה רשות מהכותבים לפני שאתה מעלה אותם לאתר או מתרגמת. אם אלה מאמרים ברשת - את יכולה לשים לינק ללא רשות. אבל אם את רוצה לתרגם או להעלות ישירות לאתר כקובץ - אז צריכה רשות מהם.
 
למעלה