אפילו מאמר אחד היא לא איתרה לי! לא משנה כבר, מצאתי איזה מאסטר לקחת ממנו את כל הרקע. לא מקצועי בעליל, אבל זה מה שהצלחתי לחנטרש....
אני צריכה להגיש את זה בשעות הקרובות. (להגיש עותק מודפס, לא במייל... אלוקים יודע איך זה יקרה בכלל....) היות שאת התואר סיימתי לפני שנתיים וזה סתם קורס מעאפן מקווה שיעבור לי החינטרוש הזה... תודה לך על הרצון לעזור תמיד!!!!! אני עייפהההההההההההה.....