מאמרים אקדמים

../images/Emo7.gif

יש לי עוד כמה שעות לדד ליין אחרון להגשת עבודה. איפה הרחמים שלכם? (איך זה היה ברור שזה מה שיקרה איתי....)
 

ahiad8

New member
יש את http://scholar.google.co.il/

אבל בכל מקרה מה את צריכה ממאמרים אקדמים?
 
מכירה את האופציה הזאת- אבל היא לא עזרה לי

אפילו מאמר אחד היא לא איתרה לי! לא משנה כבר, מצאתי איזה מאסטר לקחת ממנו את כל הרקע. לא מקצועי בעליל, אבל זה מה שהצלחתי לחנטרש....
אני צריכה להגיש את זה בשעות הקרובות. (להגיש עותק מודפס, לא במייל... אלוקים יודע איך זה יקרה בכלל....) היות שאת התואר סיימתי לפני שנתיים וזה סתם קורס מעאפן מקווה שיעבור לי החינטרוש הזה... תודה לך על הרצון לעזור תמיד!!!!! אני עייפהההההההההההה.....
 
למעלה