מאלתרים עם שלופתא

תוכן-מקודם

Member
מנהל
איתי מסביר.jpg
קרדיט תמונה שלופתא

העובדים במדינת ישראל חשים עייפים. עומס המשימות, השחיקה, הבדידות בעבודה מהבית, הפקקים בדרך אל העבודה וממנה – כל אלו פוגעים בעבודה ובתפוקה שלהם. אם אתם מנהלים צוות או ארגון וחושבים שכבר ראיתם הכל – תרשו לנו להפתיע אתכם עם רעיון נהדר לגיבוש צוות - סדנאות האלתור של שלופתא, תזכרו את השם.

אז מי הם שלופתא?

שלופתא הוא הרכב האלתור הפעיל ביותר בארץ.
הם מופיעים בתיאטראות הכי נחשבים בישראל והפעילויות שלהם עונות על כמה צרכים חשובים במיוחד שישנם בכל ארגון :
1. לגרום לעובדים לצחוק ולהשתחרר
2. לשנות אווירה ולקחת הפסקה מהשגרה המעייפת והעמוסה
3. לשפר את התקשורת הבין אישית בארגון
נשמע כמו חלום ! אז איך זה עובד בעצם ?
שלופתא הם תיאטרון אימפרוביזציה שעיקר עבודתם היא להפיק סדנאות אלתור לחברות בארץ וכמובן לתת לכם רעיונות לגיבוש הצוות שישפרו את העבודה המשותפת בארגון.

מה זה בכלל אלתור?
אלתור הוא מצב בו אתם משחקים ויוצרים סיטואציה או פעולה מבלי שתכננתם אותה מראש. זה יכול להתרחש בקבוצה של כמה אנשים, או כיחידים. מה אפשר לעשות באלתור? אפשר לרקוד, לשיר בשפה שהמצאתם הרגע, או לעשות פעולה מצחיקה ולא שגרתית. אלתור הוא בעצם תגובה למצב כלשהו שלא תכננתם מראש.
איך כל זה התחיל? אי שם בשנת 2012 סטודנטים שלמדו באוניברסיטת בן גוריון, הגיעו למסקנה מעניינת כי אלתור הוא גם משעשע, גם פותח המון דלתות מרתקות וגם מושך עוד אנשים להגיע ולהשתתף יחד איתם בפעולה המהנה.
והיום? אותה חבורה מופיעה בתיאטרון הבימה ובתיאטרון הקאמרי, וכמובן מעבירה סדנאות אלתור והתפתחות בהמון חברות וארגונים מובילים בישראל שאולי גם אתם שמעתם עליהם: פייסבוק, אמדוקס, אמזון, רשת מלונות הילטון, מיקרוסופט, הסוכנות היהודית,, בנק הפועלים, תנובה, פאלו אלטו, מימון ישיר, בית החולים איכילוב ועוד.

מה היתרונות בסדנת האלתור של שלופתא?
המטרה העיקרית של סדנת האלתור של שלופתא היא לעזור לעובדים להשתחרר ולנסות דברים שמעולם לא ניסיתם. ההרכב יעזור לכם ללמוד טכניקות חדשות המכילות בתוכן תנועה ואלתור, להרגיש את הגוף שלכם ולהקשיב לרגש שעולה בכם תוך כדי העשייה. אנחנו יכולים לספר לכם כי עובדים אחרים שחיפשו רעיונות לגיבוש צוות והחליטו להשתתף בסדנה, מספרים כי היא עזרה להם להפחית את הביקורת העצמית שהייתה בהם ושהביטחון העצמי שלהם עלה. בנוסף הם פתוחים הרבה יותר לשמוע ולקבל רעיונות של הפרטנרים שלהם בעבודה.
בסדנה של שלופתא לכל משתתף קיימת ההזדמנות להיות חלק מהפעילות והעשייה, להנות ולהתנסות באלתור – אין דברים שהם יותר או פחות נכונים. בכל סדנה אנחנו מגלים איזשהו כישרון חבוי – לכו תדעו, אולי בסדנה הקרובה תגלו את עצמם.
כדי שהסדנה שתעברו תהיה טובה ואפקטיבית, תצטרכו להיות כמה שיותר פתוחים וזורמים עם כל סיטואציה שתעלה בסדנה, כמובן לכבד את כלל המשתתפים ולצחוק עד שתגיעו למצב של כאב בטן. תדמיינו לכם סיטואציה שהמנהלת שלכם משחקת מרגלת שצריכה לגנוב מתכון לחריימה ממרוקו, נשמע מרתק לא? בזמן הסדנה תוכלו לשחק סיטואציות מוזרות ומצחיקות ולהיות רגע בתפקיד השחקן או דווקא הבמאי.

ואילו סדנאות יש?
הסדנה המומלצת ביותר לפיתוח ושיפור עבודת הצוות היא סדנת "כן ו...", במהלכה המשתתפים עובדים על פיתוח רעיונות קבוצתיים, מתנסים בעמידה מול קהל, חשים מה קורה להם בגוף במצבים של לחץ וטעויות, עובדים על הסרת השיפוטיות - וכל זה דרך תרגילים מצחיקים וקלילים מעולם האלתור.
במידה והעובדים שלכם יתאהבו בעולם האלתור, תוכלו להמשיך לסדנאות נוספות הנקראות דרכן תוכלו להמשיך להעמיק את הקשרים החברתיים בין כל העובדים בחברה דרך טכניקות נוספות מעולם האלתור
אנשים שהשתתפו בסדנה מספרים שהם לקחו ממנה המון דברים חדשים שעוזרים להם כיום להשתחרר בשגרה. הכלים אותם תקבלו בסדנה יאפשרו לכם להיות עצמכם, אבל בגרסה משופרת.

את סדנת האלתור העובדים לא ישכחו למשך שנים, ואנחנו מבטיחים לכם שתרצו לחזור שנית, כי היא תהיה במקום הראשון ברשימה שלכם לרעיונות לגיבוש צוות. אם גם אתם רוצים לבוא יחד עם כל הצוות שלכם, להנות, לצחוק ולצאת להרפתקתה מרתקת, אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו מתחייבים להעניק לכם חוויה שגם אתם וגם העובדים לא תשכחו להרבה מאד זמן.
 
למעלה