מאלדר הוא כריס קארטר?

מאלדר הוא כריס קארטר? ../images/Emo112.gif

זה לא רעיון שלי אלא הארה של גילי.. אולי הארה רגעית, השראה מיסתורית כזו ששרתה עליה, או שהיא חשבה על כך רבות.. היא כתבה זאת בפורום רטרו ב- NRG, שאני נמצא שם גם. זה כל כך הפתיע אותי, והדהים אותי, שהייתי חייב לשתף גם את משתתפי הפורום המכובד הזה בשאלה הרת הגורל הזו.. האם פוקס מאלדר הוא כריס קארטר? הרי אנו יודעים שדיויד דוכובני לא סובל את מאלדר, ולדעתי הוא גם לא נראה כמו שצריך להראות מאלדר.. האם כריס קארטר כן ניראה כמו מאלדר? תסתכלו למטה בתמונה..
 

Gilliana

New member
אלמנטרי אריה ידידי

אם תקרא קצת על קארטר והביוגרפיה שלו, תראה כי מאז ומתמיד ריתקו אותו כל הנושאים בהם הוא עוסק בסדרה. תסכים איתי בודאי גם כי אין ספק כי קארטר מומחה לא קטן לכל ענייני הקונספירציות/חייזרים/פרוייקטים סודיים ועוד והוא אף מעיד על עצמו כי חקר את הנושאים הללו לפני ולפנים. אה, ועוד פרט "קטן ושולי": פוקס מאלדר נולד ב-13 לאוקטובר 1961. כריס נולד באותו תאריך 5 שנים לפני כן - בשנת 1956. כריס העניק את יום הולדתו שלו לדמות שיצר כדי להגיד בדרך זו כי מאלדר והוא הם בעצם אותו אדם או לכל הפחות להציג את מאלדר כמבוסס עליו.
 
עכשיו רק נשאר לברר

אם מנהלת הפורום הזה חולמת בלילות על מאלדר בצורתו כדיויד דוכובני, או על מאלדר האמיתי בצורתו ככריס קארטר.. כי למען האמת, כריס קארטר הוא לא כזה מכוער מבחינה חיצונית.. למעשה, אני מוצא אותו יותר מושך וגברי מאשר דיויד דוכובני..
 

Gilliana

New member
כריס קארטר מאד חמוד לטעמי

יש בו משהו מאד נעים, מאד סימפטי ומאד אמיתי. אם תקרא ותשמע ראיונות איתו - זה עולם אחר לגמרי מאשר דוכובני.
 
אההה. אני יכולה לעזור לך בזה.

כיוון שאני מכירה את מנהלת הפורום, מאירועים חגיגים פה ושם ולא פעם ניהלתי איתה שיחה זו או אחרת אני אוכל לומר שהיא חולמת בלילות על פוקס מאלדר בצורתו היחידה כפוקס מאלדר !!!
 

Ice Age

New member
מה?

"אני מוצא אותו יותר מושך וגברי מאשר דיויד דוכובני"? אהמ.
 

Gilliana

New member
נכון!!! ../images/Emo45.gif

וי, שכחתי מזה לגמרי - לא מתאים לי! ולגבי תשובתך לאריה - מרוב שהייתי בטוחה שזה בדיוק יהיה נוסח תשובתך, כמעט עניתי במקומך...
 

Gilliana

New member
וזה רע?

אני חושבת שכבר כולנו מכירים פה את כולנו יותר מדי טוב, זה מה שעושה אותנו מי שאנחנו - לא?
 

1Shir

New member
נו, גם לי היה ברור שזו התשובה ../images/Emo3.gif

אבל זה גם בגלל שהשאלה לא נוסחה מי יודע מה, כי הרי מאלדר יש רק אחד! אולי הכוונה היתה לשאול, את מי תעדיפי, את דוכובני או את קרטר?
נראה לי שאני יודעת מה התשובה של גילי..
 

Gilliana

New member
נו, בטוח שאת יודעת ../images/Emo8.gif

אבל אתם יודעים מה מותר קארטר על מאלדר? כריס הרבה יותר רציונלי, הוא בוחן את הדברים גם מהאספקט המדעי הטהור. יש בו בעצם גם את הצד של סקאלי ועל כן הוא לא "מעופף" כמו מאלדר אלא הרבה יותר יציב. כריס קארטר הוא אישיות ודיויד... נו... הוא מזוהה עם אישיות שיצר בעצם כריס ולא שייכת לו. הוא אמנם עושה את תפקידו נאמנה אבל לא מעבר לזה וברגע שהוא יורד מהסט של "תיקים" לא נשאר לו בעצם כלום.
 
את האמת? קשה לי לבחור.

מצד אחד יש לנו את כריס, גאון ולא רק טלוויזיוני, איש חביב נאה למראה, וכמו שאמרה גילי, מעופף אך עדיין עם הרגליים על הקרקע. הוא איש שיחה (סביר להניח) מרתק, ויש לו כסף
מצד שני יש לנו את דוכובני, שהוא נראה כמו מאלדר.....
 

eve6

New member
כריס אמר והצהיר יותר מפעם אחת

שיש בו גם ממאלדר וגם מסקאלי, אז ככה שהוא לא יכול להיות לגמרי מאלדר. האמת, נראה לי שרובנו, ה- SO CALLED "אנשים הרגילים", הם בעצם כאלה, לא? שואלים שאלות, מניחים הנחות ומפריכים אותם, על בסיס יומי - אני חושבת שלרובנו אין באמת את האמונה החזקה וה"ראש בקיר" בסגנון מאלדר... לגבי ההתחבטות השניה - את מאלדר אני אוהבת, את דיויד פחות...אולי בגלל שאני לא מכירה אותו מספיק טוב ואולי גם בגלל שכל מיני דברים שהתפרסמו עליו עצבנו אותי (בעיקר הצהרות מסויימות שלו). למען האמת, גם את כריס אני לא ממש מכירה, אבל ממה שהצלחתי לקלוט - אני ממש אוהבת את "הראש" שלו. לגבי צורה חיצונית - אני בעד כריס, ועם השילוב של האופי החמוד (אם כי המשונה) של מאלדר, סביר להניח שהייתי מוקסמת לחלוטין אם הייתי פוגשת אותו
 

Gilliana

New member
המממ... האנשים הרגילים?

האנשים הרגילים לא טורחים לשבור את הראש יותר מדי. ואם את לוקחת אותנו ואת עצמך כדוגמה - אזי אנחנו בהחלט לא מה שנקרא האדם הממוצע ברחוב.
ואני מאד מסכימה איתך לגבי ההצהרות של דיויד - לפעמים ממש יש לי חשק לתת לו בעיטה!
 

orityemini

New member
אני חושבת...

שלכולנו מתחשק לפעמים לתת לו בעיטה
הוא צריך ללמוד גם לסתום את הפה
 

medu

New member
אני הייתי איש רגיל../images/Emo132.gif

עד שנחשפתי לסידרה הזאת.. לא ראיתי את כל הפרקים, ולא ראיתי את כל העונות (רק הראשונות לצערי) אבל משהו בסידרה הזו נכנס לי עמוק לוורידים, ולנשמה, ולבטן, ולעוד מקומות. ואני מרגיש שכל האנשים שנחשפו לסידרה הזו, משהו קרה להם, והם כבר לא אנשים רגילים. אני לא יודע מה זה, ואם זו קונספירציה חייזרית, או קונספירציה של הממשל האמריקאי, אבל אני בטוח שזה משהו.. כל מי שראה את תיקים באפלה, הפסיק להיות איש רגיל. כל מי שראה את זה, התחיל להאמין בקיומן של יישויות חוצניות. ולכן, אם יש מישהו שראה את הסידרה, ובכל זאת לא קרה לו שום דבר, אז הוא סתם איש רגיל, ואין מה לדון בו כלל במקומות שאנשים רגילים לא נמצאים בהם. כמו למשל הפורום הזה.. ואני מדבר כמובן על דיויד דוכובני, שאינו מאמין בשום דבר שקורה בסידרה, ולדעתי הוא איש רגיל עד לזרא. רגיל עד למיאוס. רגיל עד לטימטום.
 

Gilliana

New member
לא לא - אני חושבת בדיוק ההיפך

שרק בגלל שאנחנו לא "אנשים רגילים" - התחברנו לאקס פיילז. "אנשים רגילים" יכולים לצפות בסדרה 50 פעם ולא יקרה להם שום דבר. יש לך מושג כמה אנשים אני מכירה שראו את הסדרה ולא הבינו על מה כל המהומה? אקס פיילז לא עשתה אותנו מי ומה שאנחנו - מי ומה שאנחנו הביא אותנו הנה וחיבר בין כולנו.
 
למעלה