מאי 2021 בערוצי הסדרות של יס

גםצופה

Member
מנהל
המפרץ 2: החל מה- 10/05 ב- yes VOD רק ב-yes


עונה שניה לסדרה המתח הנפלאה והבריטית "המפרץ". מורוון קריסטי ("סוג א") מגלמת את ליסה ארמסטרונג, אם חד הורית לשני מתבגרים שמתמודדת עם קשיים בגידולם ובמקביל עובדת כשוטרת חוקרת האחראית על תיקי רצח בעיר מגוריה.

העונה הראשונה עסקה בחקירת היעלמותם של אחים אשר מסתבר שלליסה קשר למשפחה, קשר שעלול לסכן אותה ואת החקירה. העונה הראשונה זכתה להצלחה רבה באנגליה עם למעלה מ-7 מיליון צופים לפרק.


העונה החדשה עוסקת במקרה רצח בקרב משפחה ידועה ואהובה בעיר, מקרה שגורם לסערה ומתח בקרב התושבים. החקירה החדשה מאלצת את ליסה לשוב באופן מפתיע לחזית. היא יוצאת למשימה ומבצעת חקירה קפדנית ולא מתפשרת, וזה במקביל לתקופה האישית המורכבת שעוברת עליה. ליסה מבינה שלא נותרה לה ברירה והיא מוכרחה להוכיח את שוויה לקולגות שלה, למשפחתה ולעצמה.



 

גםצופה

Member
מנהל
כנופיות לונדון: החל מה-10/05 ימי ב' ב-22:45 ב-TV ACTION yes


דרמת פשע בריטית נפלאה שזכתה להצלחה ענקית ולביקורות מהללות ואף נרכשה לשידור בארה"ב ברשת AMC ("שובר שורות", "המתים המהלכים").


הסדרה מתרכזת במאבק הכנופיות בלונדון של ימינו ונוצרה בידי גארת' אוונס (במאי סרטי "הפשיטה"). לונדון הינה עיר שסועה בעקבות מאבקי כוחות בין ארגוני פשע ובעיקר לאחר ההתנקשות בראש משפחת הפשע החזקה ביותר.

במשך עשרים שנה היה פין וולאס (קולם מיני "הקומיטמנטס") הפושע הדומיננטי ביותר בעיר. כסף רב זרם דרך ארגון הפשע שלו, אבל עכשיו הוא מת ואף אחד לא יודע מי הזמין וביצע את ההתנקשות.

אלמנתו מאריה (מישל פיירלי "משחקי הכס"), חדורת נקמה למצוא את האחראי להתנקשות. בעוד מערכת יחסיה עם בתה ג'קלין (ואליין קיין The Fall), עולה על שרטון, היא מעודדת את בנה שון (ג'ו קול "תפילה לפני עלות השחר") לרשת את מקומו של אביו.



בנוסף, מגיע לארגון של משפחת וולאס עובד חדש, אליוט פינץ' (סופה דזירו "מבצר החול"), מי שנדמה כאופורטוניסט שמנסה להשתלב בעסקי המשפחה, אך בפועל הוא שוטר סמוי שמנסה להפיל את הארגון מבפנים…



הסדרה חודשה לעונה שניה



כל הפרקים זמינים ב-VOD
 

גםצופה

Member
מנהל
ניו אמסטרדם 3: החל מה-11/05 ב- yes VOD, וב- 25/05 ימי ג' בשעה 21:45 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV רק ב-yes


עונה שלישית לדרמת בית חולים האהובה והמצליחה מבית NBC שכבשה את לבינו והפכה במהרה ללהיט. במוקד הסדרה עומד ד"ר מקס גודווין (ראיין אגולד, "הרשימה השחורה"), שמתמנה למנהל החדש של בית החולים, ומציב לעצמו למטרה להיאבק בביורוקרטיה כדי להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר. על מנת לעמוד בכך עליו להצית מחדש את האש בקרב הצוות שבע ההבטחות והאכזבות, הסובל באופן קבוע ממחסור בתקנים, תקצוב והערכה – ולהחזיר לבית החולים את תהילת העבר.


בעונה החדשה הצוות ממשיך להתמודד עם מגפת הקורונה והשלכותיה. העונה נפתחת עם תאונת מטוס מרובת נפגעים שמטופלת בביה"ח ודר' פורם עושה את המקסימום כדי לעזור לטייס לחשוף בפני צוות החקירה את האמת.



8 פרקים ראשונים יהיו זמינים ב-yes VOD ב11/05
 

גםצופה

Member
מנהל
חיים ביחד: החל מה-12/05 ימי ד' ב-21:45 ב-TV DRAMA yes


דרמה חדשה, מבטיחה ומסקרנת מבית היוצר של "דוקטור פוסטר" ומעין סדרת בת שלה. הסדרה עוקבת אחר ארבעה דיירים בבית דירות משותף במנצ'סטר. ומתארת תקופה בה הדיירים, עוברים כל אחד בנפרד אירוע מכונן הגורם להם לחשוב שוב על חייהם.


גייל (אליסון סטידמן – "גאווין וסטייסי") בת ה-70 מבינה בעקבות פגישה עם חברה מן העבר, שמערכת היחסים שלה עם בעלה מחייבת שינוי.


דיויד (אדריאן לסטר – "טראומה") מרצה לספרות שנפרד מאשתו ופוגש בחורה צעירה שמתחילה איתו.


בל (ויקטוריה המילטון – "הכתר") גרושה ומובטלת שנאלצת לקחת לביתה את אחייניתה המתבגרת הפרועה, לאחר שאחותה מתאשפזת.


המילטון משחזרת בסדרה את תפקידה מ"דוקטור פוסטר" כאנה (אנבל) בייקר – החוזרת לשם נעוריה בל סטון – והסדרה ממשיכה את סיפורה מסוף העונה השנייה של דוקטור פוסטר, בה היא התגרשה ועזבה את הכפר. אדם ג'יימס, שגילם ב"דוקטור פוסטר" את בעלה ניל בייקר, יופיע בתפקיד אורח לשלושה פרקים.



האנה (מליסה ג'ונס) היא צעירה בהריון שחיה עם בן זוג אך בבטנה עובר ממישהו אחר. זמן קצר לפני הלידה היא יוצרת קשר עם האב ומזמינה אותו לקחת חלק בחייה.



לצוות עטור הכוכבים של הסדרה מצטרפים בתפקידי אורח פיטר דיווידסון ("דוקטור הו", "הפרס הגדול") ומלכת הווסט אנד, דיים איליין פייג'.



כל הפרקים זמינים ב-VOD



 

גםצופה

Member
מנהל
אנשים נורמלים: החל מה-23/05 ב- yes VOD, וב- 23/06 ימי ד' בשעה 21:30 ב- yes TV DRAMA


סדרת דרמה מרגשת המבוססת על רב המכר של הסופרת סאלי רוני, הנחשבת לאחת התגליות הספרותיות המערביות הגדולות של השנים האחרונות, היא גם כתבה את התסריט לסדרה.


הסדרה עוקבת אחר הקשר המפותל, האינטימי וארוך השנים בין מריאן (דייזי אדגר ג'ונס) נערה אמידה, שקדנית בעלת נפש סוערת ומשפחה שנוטרת לה טינה, לבין קונל (פול מזקל) נער מהמעמד נמוך, הנער הכי מקובל וחתיך בשכבה, ספורטאי מצטיין ועילוי אקדמי שאף אחד לא מצליח לטפח כמו שצריך.


הם אינם חושפים את מערכת היחסים שלהם בגלל הבדלי המעמדות ביניהם וכשהם נפגשים מחדש הם עדיין לא מוציאים את מערכת היחסים לאור. הסדרה מעבירה את הסיפור האהבה בין השניים בצורה חכמה, רגישה ומעוררת השארה ומלווה בצילומי נוף מרהיבים של אירלנד.



כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'
 

גםצופה

Member
מנהל
בטיפול 4: החל מה-24/05 ב- yes VOD, וב- 05/06 ימי ו'+ש' בשעה 21:00 וב-21:30 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV


עונה חדשה, עשור לאחר שירדה, לרימייק של סדרת הדרמה המצליחה מבית HBO המבוססת על הסדרה הישראלית "בטיפול" של היוצר חגי לוי.


גרסה אמריקאית לסדרה עלתה כבר בשנת 2008 בכיכובם של גבריאל ביירן ("החשוד המיידי") ודיאן ויסט ("ימי הרדיו"), כעת לאחר הפסקה של עשור עולה העונה הרביעית והפעם בכיכובה של זוכת האמי אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש") בתפקיד הפסיכולוגית ד"ר ברוק טיילור מלאת האמפתיה ויכולת ההבחנה.



העונה מתרחשת בלוס אנג'לס ומציגה שלושה מטופלים שברוק עוזרת להם להתמודד עם דאגות מודרניות שונות כמו המגפה העולמית ושינויים חברתיים ותרבותיים גדולים שהעולם סביבם עובר – כל זאת בעוד היא מתמודדת עם קשיים וסיבוכים גדולים בחייה האישיים.


אנתוני רמוס ("היא חייבת להיות") מגלם סייע רפואי שעובד אצל משפחה עשירה, ג'ון בנג'מין היקי ("האישה הטובה") בתפקיד מיליונר כריזמטי שנתפס בפשע והשתחרר לאחרונה מהכלא ומתמודד עם הקשיים שהשינויים העצומים בחייו מביאים, קווינטסה סווינדל ("אופוריה") היא לילה, נערה צעירה ומטופלת של ברוק שמנסה למצוא את זהותה האמיתית בנפרד ממשפחתה המציבה דרישות וציפיות שהיא לא עומדת בהן, וג'ואל קינמן ("The Kiiling") בן זוגה בעבר של ברוק, שמגיח במפתיע ומסבך עוד יותר את חייה.


בכל פרק יוצג סיפורה של דמות מטופלת אחרת מתוך השלוש.


משודר צמוד לשידור בארה"ב
 

גםצופה

Member
מנהל

Sam Jay Talk Show: החל מה-24/05 ב- yes VOD, וב-STINGTV



תוכנית חדשה ומבטיחה לסאם ג'יי, כותבת בכירה של התוכנית "סאטרדיי נייט לייב" וסטנדאפיסטית עולה. ג'יי הצטרפה לצוות הכותבים של התוכנית הסאטירה המצליחה והוותיקה כבר בשנת 2017 ומאז היא עושה חייל בתחום.


התוכנית החדשה שלה תעסוק בנושאים המובילים בתרבות האמריקאית והעולמית שהתרחשו במהלך השבוע עם נגיעה בפוליטיקה ואקטואליה. ג'יי ידועה בנקודת מבטה הייחודית, החתרנית והמקורית.



משודר צמוד לשידור בארה"ב
 

גםצופה

Member
מנהל
יוניקורן 2: החל מה-29/05 ימי שבת ב-19:05 ב-TV COMEDY yes וב-STINGTV רק ב-yes



עונה שניה לקומדיה הנפלאה בכיכובו של וולטון גוגינס ("המגן", "סגני המנהל"), שעונה שעברה הייתה הקומדיה החדשה הנצפית ביותר בארה"ב!

אלמן טרי נחוש להמשיך הלאה, אך מבין במהרה שהוא עדיין לא מוכן לגדל לבד את שתי בנותיו המתבגרות ובאותה מידה לא מוכן להתמודד עם עולם הדייטים.



כל הפרקים זמינים ב-VOD
 

גםצופה

Member
מנהל
הורים בקושי 2: החל מה-29/05 ימי שבת ב22:30 ב- yes VOD, וב- yes TV COMEDY רק ב-yes


עונה שנייה לקומדיה השנונה על הורים עייפים מאוד ובעיקר הורים לא מושלמים בכיכובם של מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו") ודייזי הגארד ("אפיזודס").


הסדרה עוסקת בנושא ההורות בצורה קומית, כנה ומנפצת לא פעם מיתוסים בנוגע להורות, משפחה וזוגיות.

הסדרה, שפרימן יצר יחד עם סימון בלאקוול ("VEEP"), מבוססת על חוויותיהם האמתיות כהורים. היא דואגת לעסוק בכאוס שנוצר בחייהם של הורים בצורה אמפתית ואותנטית ועם הרבה הומור שחור.


העונה החדשה מתרחשת כמה שנים קדימה, הילדים גדלו מעט, ולפול ואלי היה מספיק זמן להתרגל לשינויים בזוגיות ולהורות, אך כעת שהילדים גדולים יותר נציבים בפניהם אתגרים חדשים שהם כלל לא היו מוכנים אליהם..
 

גםצופה

Member
מנהל
משפחת סימפסון 32: החל מה-29/05 ימי שבת ב18:40 ב- yes TV COMEDY וב- STINGTV רק ב-yes


המשפחה הכי צהובה ובלתי מתפקדת, הסדרה שזכתה להצלחה רבה והפכה לאחת מסדרות הטלוויזיה המצליחות בעולם שבה למסך בעונתה ה-32.


יש מישהו שעוד לא מכיר אותם? משפחת סימפסון היא קומדיית מצבים סאטירית מונפשת העוסקת במשפחה האמריקאית הממוצעת, מתרחשת בעיירה הבדיונית ספרינגפילד ומציגה באור הומוריסטי וביקורתי את התרבות, החברה והאומה האמריקאית.


לאורך השנים הסדרה זכתה בעשרות פרסים שונים, בהם פרסי אמי ופרסי אני (האמי של הסדרות המצוירות) .


הסדרה מחזיקה בתואר סדרת האנימציה ששודרה בפריים-טיים לאורך התקופה הארוכה ביותר והפכה לקומדיית המצבים והאנימציה הארוכה ביותר בהיסטוריה, היא גם נחשבת לסדרת האנימציה האמריקנית בעלת מספר הפרקים הגדול ביותר. מגזין טיים הכתיר אותה כסדרה הטובה ביותר של המאה ה-20 ובארט סימפסון נבחר לאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם.


ביוני 2020, עקב מחאות ג'ורג' פלויד, הוחלט כי הסדרה תפסיק להשתמש בשחקנים לבנים על מנת לדבב דמויות שאינן לבנות.


ואיך אפשר בלי להזכיר את יכולות החיזוי של הסדרה? הצופים הצביעו על הקווים המקבילים בין מגפת הקורונה ובין פרק ששודר ב–1993 שבו עובדי מפעל מהמזרח הרחוק חולים בשפעת ומשתעלים לארגזים הנשלחים לארצות הברית, שם התושבים נדבקים בהמוניהם. הסדרה גם ניבאה את הסיום של "משחקי הכס", את רכישתה של פוקס על ידי דיסני, את הופעתה של ליידי גאגא בסופרבול, את הבחירה בדונלד טראמפ לנשיא וגם את העימותים האלימים בגבעת הקפיטול.
 

גםצופה

Member
מנהל
הסודות של איסטאון: החל מה-30/05 ימי א' ב-21:15 ב-TV DRAMA yes וב-STINGTV


סדרה חדשה ומסקרנת מבית HBO, בכיכובה של השחקנית זוכת האוסקר קייט ווינסלט ("טיטאניק", "מילדרד פירס").


ווינסלט מגלמת את מייר שיהאן, בלשית מעיירה קטנה שמנסה להתמודד עם חייה האישיים, תוך כדי שהיא מנהלת חקירת רצח בעיירה. החקירה מובילה את מייר לגלות צד אפל בעיירה.


שחקנים נוספים בסדרה: גאי פירס, אוון פיטרס ("אימה אמריקאית", "פוזה") יגלם בלש מקומי שחובר אליה לחקירה, ג'יין סמארט ("השומרים") בתפקיד אמה של מייר, וגם השחקנית הצעירה אנגורי רייס ("ספיידרמן השיבה הביתה") המגלמת את בתה של ווינסלט.


הסדרה נוצרה על ידי בראד אינגלסבי ("הדרך חזרה") ומבוימת בידי במאי "ווסטוורלד" ו"הנותרים" קרייג זובל.
 

גםצופה

Member
מנהל
עושות כותרות 5: החל מה-30/05 ב- yes VOD, וב- 7/06 ימי ד' בשעה 21:30 ב- yes TV DRAMA וב- STINGTV רק ב-yes


עונה חמישית לסדרת הדרמה המדוברת והפופולרית. הסדרה נעשתה בהשראת סיפור חייה של העורכת הראשית של המגזין הנשי הנחשב "קוסמופוליטן", ג'ואנה קולס. הסדרה עוקבת אחר חייהן המקצועיים והפרטים של שלוש עיתונאיות צעירות, יפות, נכונות ואופנתיות במגזין נשים נחשב: סאטון (מייגן פאהי), קאט (איישה די) וג'יין (קייטי סטיבנס) המנסות למצוא את קולן הייחודי ומתמרנות בין קריירה, אהבה, חברויות והחיים בעיר הגדולה.


העונה החמישית צפויה להיות גם העונה האחרונה והיא תכיל שישה פרקים. את קריאת הפרקים של העונה הזאת עשה הקאסט בזום, ואחת התסריטאיות כבר חשפה שבמהלך העונה ריצ'ארד וסאטון צפויים להמשיך להתמודד עם הבעיות ביחסיהם, ג'יין והעובד שלה ינהלו רומן, קאט ואדינה ינסו לעבוד על קאמבק – וקרלייל העורכת הראשית והמנטורית של הבנות תמשיך במסעה האישי.
 

גםצופה

Member
מנהל
ליל המכשפות 2: החל מה-31/05 ימי שני ב22:00 ב- yes VOD, וב- yes TV ACTION רק ב-yes


עונה שניה לסדרת הפנטזיה הרומנטית מבית Sky ורשת AMC ("מד מן" "המתים המהלכים") המבוססת על סדרת ספריה של דבורה הרקנס.


דיאנה בישופ (תרזה פאלמר – "אני מספר ארבע", "הסרבן"), היא היסטוריונית צעירה, נצר למשפחת מכשפות מפוארת, חייה משתבשים כאשר היא מוצאת ספר מכושף שמעיר כוחות על אנושיים. מדובר בספר אבוד ושמציאתו היא בבחינת מציאת הגביע הקדוש בעולם הנסתר – הגילוי מאלץ אותה להגיע לעולם הקסם ולחשוף לא מעט סודות של עולם המכשפות ושאר היצורים הקסומים.

מת'יו קליירמון (מת'יו גוד, "הכתר", "אחוזת דאונטון", פין ב"האישה הטובה") גנטיקאי מסתורי שהוא גם ערפד, מציע לה עזרה במשימות והשניים יוצרים ברית ועובדים בשיתוף פעולה.


בפתח העונה החדשה, מת'יו ודיאנה סובבים את רחובות לונדון האליזבתנית בעודם מתחבאים לאחר שנסעו בזמן במטרה להימלט מחברי המועצה. הם משקיעים את כל מאמצם בניסיון למצוא מורה בעל כוח כישוף חזק שיעזור לדיאנה לשלוט בקסמיה וגם למצוא את ספר החיים הנסתר. לצד העלילה בתקופה האליזבתנית, בזמן ההווה, דודותיה האהובות של דיאנה חייבות להסתתר ולמצוא מקלט אצל צייד מכשפות ידוע לשמצה.


כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'


הסדרה חודשה לעונה נוספת
 

גםצופה

Member
מנהל
|פטיש| איזור הדיונים - אתם מוזמנים לציין במה תצפו על מה תוותרו |?|
בחודש הקודם לא שמתי לב ולא ציינתי במה אצפה - ממה ששמתי לב החלטתי לנסות לראות את 'בני אור'.

החודש הזה נראה שאראה את ניו אמסטרדם 3 (עדיין לא התחלתי לראות את הסדרה היא מוקלטת אצלי במקס), אולי גם את חיים ביחד, ועל הנייר גם הסדרה אנשים נורמלים נראית שווה לצפייה.
 
למעלה