מאי 2021 בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
חיים ביחד – Life
החל מיום ראשון ה-2.5 בשעה 21:25, שני פרקים ברצף ב-HOT3

סדרה חדשה



"חיים ביחד" ("Life") היא דרמה בריטית חדשה של רשת ה-BBC. הסדרה נוצרה על-ידי המועמד לפרס הבאפט"א מייק בארטלט ומתרחשת באותו היקום של סדרת הלהיט עטורת השבחים של בארטלט – "דוקטור פוסטר".

בסדרה מככבים אליסון סטדמן ("גאווין וסטייסי", "אורפן בלאק"), פיטר דיוויסון ("דוקטור הו") ויקטוריה המילטון ("דוקטור פוסטר", "הכתר"), אדריאן לסטר ("הגשר", "היום שאחרי מחר") ומליסה ג'ונס ("קורוניישן סטריט").

הסדרה מתרחשת בבניין מגורים ישן בו מתגוררות ארבע משפחות שסיפוריהן נשזרים זה בזה. בבית משפחת ריינולדס, גייל (סטדמן) מתחילה לפקפק בנישואיה להנרי החולה (דיוויסון) לאחר מפגש עם חבר ותיק ביום הולדתה ה-70. בבית משפחת טיילור, האנה ההריונית (ג'ונס) חיה עם ארוסה כשאבי תינוקה אנדי (קלווין דמבה) חוזר במפתיע. דיוויד אסטון (לסטר) לא הצליח להתגבר על מותה של אשתו וכעת הוא הוזה אותה בכל מקום. בל סטון (המילטון), אישה גרושה ששינתה את שמה ויצאה לדרך חדשה (דמותה של אנה מ"דוקטור פוסטר"), מקבלת אליה את אחייניתה שעוברת לגור אצלה לאחר שאמה, אחותה של בל, ניסתה להתאבד.


עוד משתתפים בסדרה:
רקאל סטירלינג ("המשחק")
ארין קלימן ("סולו: סיפור מלחמת הכוכבים")
אדם ג'יימס ("דוקטור פוסטר", "להרוס אותך")
סיירה צ'אודרי
סוזנה פילדינג




וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV
 

גםצופה

Member
מנהל
FBI – עונה 2
החל מה-8.5, ראשון-שבת בשעה 22:00
ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV



עונה חדשה


"FBI", סדרת האקשן המצליחה של רשת CBS, נוצרה על ידי המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותגים הטלוויזיוניים "חוק וסדר" וסדרות "שיקגו") וקרייג טורק ("האישה הטובה", "בוסטון ליגל"). הסדרה עלתה לאוויר ב-2017 חודשה מאז לארבע עונות, שתיים מהן שודרו וזכו לנתוני רייטינג גבוהים והעונה השנייה הייתה לדרמה השנייה הכי נצפית בארה"ב (אחרי NCIS, סדרה נוספת של וולף). כעת, העונה השנייה מגיעה ל-HOT Zone.


הסדרה מתמקדת בסניף הניו יורקי של ה-FBI ובנשים והגברים שמסכנים את חייהם בכל יום כדי לשמור את אזרחי ניו יורק וארה"ב בטוחים. במרכז העלילה נמצאת הסוכנת מגי בל (מיסי פריגרים, "רוקי בלו"), סוכנת צעירה ומוכשרת שמגיעה משושלת של אוכפי חוק. השותף של מגי, עומאר אדום זידאן, הידוע בכינויו "O.A", (זיקו זאקי, "24: שושלת"), הוא בוגר פנימייה צבאית שבילה שנתיים כסוכן סמוי של ה-DEA לפני שאותר על-ידי ה-FBI. יחד עם צוות מוכשר ומנוסה הם חוקרים בעיקשות וקפדנות מקרים הכוללים פעולות טרור, פשע מאורגן, רוצחים סדרתיים, חטיפות ועוד.



עוד משתתפים בסדרה:
ג'רמי סיסטו ("עמוק באדמה")
אלאנה דה לה גרזה ("חוק וסדר: מדור מיוחד")
ג'ון בויד ("ארגו")
אבוני נואל
 

גםצופה

Member
מנהל
החקירה – The Investigation
החל מיום רביעי ה-12.5 בשעה 21:25 ב-HOT3
וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV



סדרה חדשה


"החקירה" ("The Investigation") היא מיני-סדרת דרמה דנית שנוצרה על-ידי התסריטאי והבמאי המועמד לאוסקר ול"גלובוס הזהב" טוביאס לינדהולם ("מלחמה", "הממשלה"). הסדרה מבוססת על מקרה הרצח המתוקשר של קים וול משנת 2018, שעלתה על הצוללת של היזם פיטר מדסן בכדי לראיין אותו ומאז נעלמו עקבותיה. בבוקר הצוללת חזרה לחוף, אך מדסן היה עליה לבד ללא כל זכר לוול. הפרטים שהתגלו במהלך חקירת המקרה זעזעו את כל אירופה. בעקבות הצלחת הסדרה, היא נרכשה לשידור גם על-ידי HBO בארה"ב וה-BBC באנגליה.


את הקאסט של הסדרה מובילים סורן מאלינג ("חטיפה בלב ים"), פילו אסבאק ("משחקי הכס"), פרנילה אוגוסט ("מלחמת הכוכבים: אימת הפנטום") ורולף לאסגארד ("הציידים").


ג'נס מולר (מאלינג), ראש מחלק הרצח, וצוותו המסור חוקרים את מקרה הרצח של העיתונאית השבדית קים וול בכדי לספק לתובע (אסבאק) עדויות שיאפשרו לו לבנות תיק חזק שיוכל לתת ודאות ושקט למשפחתה. לאחר שהתקשורת עולה על הסיפור הוא הופך לסנסציה בינלאומית, דבר שרק מקשה על החוקרים לעשות את עבודתם ומגביר את הלחץ למצוא פתרון.



עוד משתתפים בסדרה:
לורה כריסטנסן ("מידסומר")
דולפי אל-ג'אבורי ("עקוב אחרי הכסף")
הנריק בירץ'
אנדרס ג'ול
 

גםצופה

Member
מנהל
אנשים נורמליים – Normal People
החל מיום ראשון ה-23.5 בשעה 21:25 ב-HOT3
וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV



סדרה חדשה



"אנשים נורמליים" ("Normal People") היא דרמה בריטית חדשה מועמדת לפרס ה"אמי" שהופקה על ידי ה-BBC בשיתוף עם הולו האמריקאית ו-RTE האירית. הסדרה נוצרה על-ידי המועמדת ל"אמי" סאלי רוני, שכתבה את הספר רב-המכר עליו מבוססת הסדרה, ונכתבה ברובה על-ידי רוני והתסריטאית המועמדת לפרס ה"באפט"א" אליס בירץ' ("ליידי מקבת'").


בסדרה מככבים דייזי אדגר ג'ונס ("מלחמת העולמות") ופול מסקל, שקיבל מועמדות ל"אמי" על תפקידו בסדרה.

הסדרה עוקבת אחר מריאן שרידן (ג'ונס) וקונל וולדרון (מסקל) – שני תלמידי תיכון ולאחר מכן כסטודנטים לתואר ראשון. מריאן היא בחורה מוזרה שלא אכפת לה ממעמדה החברתי ומה חבריה למחזור חושבים עליה. על אף הישגיה האקדמיים, אמה הלעגנית דניס (אייסלין מק'גאקין, "זרה") ואחיה אלן (פרנק בלייק) ממררים את חייה. קונל הוא בחור אתלטי ושאפתני שחי עם אמו החד-הורית (שרה גרין, "פני דרדפול") שעובדת אצל דניס כמנקה. הקשר שנוצר בין קונל ומריאן נהיה מסובך בעקבות היחסים בין אימהותיהם, הקשיים המשפחתה של מריאן מערימה עליה, ומהשתיקה של קונל בזמן שחבריהם למחזור לועגים לה ורודים בה.


העלייה של "אנשים נורמליים" הייתה מוצלחת ביותר ונתנה ל-BBC3 את השבוע המוצלח ביותר בפלטפורמה הדיגיטלית שלה אי פעם, עם מספר צפיות שיותר מהכפיל את השיא הקודם והייתה לסדרה הנצפית ביותר שלה בסטרימינג לשנת 2020. ברשת RTE שני פרקי הפתיחה היו למצליחים ביותר בהיסטוריה של הרשת, ובפלטפורמה הדיגיטלית שלהם הסדרה כמעט שילשה את שיאי הצפייה הקודמים.
 

גםצופה

Member
מנהל
בטיפול – עונה 4 – In Treatment
החל מה-24.5, ימי שני-שלישי בשעה 21:00 (שני פרקים ברצף)
ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV



עונה חדשה



"בטיפול" ("In Treatment") היא סדרת דרמה של HBO המבוססת על סדרת המקור של HOT שיצר חגי לוי. החידוש האמריקאי שודר במשך 3 עונות בין השנים 2008-2010 והיה להצלחה אדירה, במסגרתה זכתה הסדרה בפרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב". את העונה הרביעית של הסדרה מפיקים צמד התסריטאים והמפיקים ג'ניפר שור ("חניבעל", "החברה הגאונה") וג'ושוע אלן ("אימפריה").



"בטיפול" היא סדרה בעלת פורמט חדשני, בו הצופים עדים לתהליך הטיפול של פסיכולוג או פסיכולוגית ומלווים את המטופלים בתהליך שהם עוברים. בכל פרק מוצגת פגישה טיפולית אחת כאשר הדמויות חוזרות בסדר קבוע – בדיוק כפי שהמטפל חווה את הטיפול של כל אחד מהם.



העונה הרביעית מתקיימת בתוך שנת הקורונה בה כולם סגורים בבתיהם. מככבת בה זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב" אוזו אדובה ("כתום זה השחור החדש") בתור הפסיכולוגית ד"ר ברוק לורנס שמנסה לאזן בין המשברים האישיים שהיא חווה לבין הצרכים של מטופליה.



עוד מככבים העונה:
זוכה ה"גראמי" אנת'וני ראמוס ("כוכב נולד", "וויל וגרייס")
זוכה ה"טוני" ג'ון בנג'מין היקי ("מזל סרטן", "מנהטן")
ג'ואל קינמן ("The Killing", "בית הקלפים")
קווינטסה סווינדל ("אופוריה")
 

גםצופה

Member
מנהל
עולם בלהבות – World On Fire
במהלך מאי ב-HOT HBO וב-HOT VOD



סדרה חדשה


"עולם בלהבות" ("World On Fire") היא דרמת מלחמה תקופתית חדשה מבית היוצר של רשת ה-BBC. הסדרה נוצרה על ידי התסריטאי הבריטי פיטר באוקר ("בלקפול", "רומנטיקנים נואשים") ושני פרקי הפתיחה בוימו על ידי הבמאי אדם סמית' ("סקינס", "דוקטור הו"). בעקבות הצלחת העונה הראשונה, הסדרה חודשה לעונה שנייה על ידי ה-BBC.


בסדרה מככבים זוכת פרס האוסקר הלן האנט ("הכי טוב שיש", "להתחיל מחדש") ושון בין ("שר הטבעות", "טרויה"), ולצדם מככבים גם ארתור דארוויל ("דוקטור הו", "ברודצ'רץ'"), ג'וליה בראון ("הממלכה האחרונה") ובלייק הריסון ("שערורייה אנגלית למדי").


"עולם בלהבות" עוקבת אחר אנשים פשוטים במהלך מלחמת העולם השנייה באירופה, ואחר האופן שבו חייהם הושפעו מהמלחמה. עלילת הסדרה נעה בין בריטניה, צרפת, פולין, גרמניה וארה"ב, ומציגה את הקשיים, האהבות, האובדן והאימה של תושבי המדינות הללו בתקופת המלחמה.



עוד משתתפים בסדרה:
ג'ונה האואר-קינג ("נשים קטנות")
פטריק קנדי ("אחוזת דאונטון", "אימפריית הפשע")
לזלי מאנוויל ("הכתר")
ובריאן ג'. סמית' ("סנס8")
 
למעלה